REKLAMA
REKLAMA

LM: Barcelona za burtą!

dodał: Szymon Biegas  |  źródło: LigaMistrzow.Goal.pl  |  13.04.2016 22:38
FC Barcelona zakończyła swoją przygodę z Ligą Mistrzów na poziomie ćwierćfinału! Pogromca Dumy Katalonii okazało się Atletico Madryt, które rozstrzygnęło o awansie do 1/2 finału rozgrywek, wygrywając na swoim terenie 2:0 po trafieniach Antoine'a Griezmanna. W przypadku Dumy Katalonii można mówić już o prawdziwym kryzysie. Na arenie ligowej nie wygrała od trzech spotkań i straciła przewagę nad rywalami w walce o mistrzostwo, a dziś pożegnała się z areną europejską.

Gospodarze nie zamierzali zwlekać z odrabianiem strat. Już po pierwszym gwizdu arbitra zaczęli naciskać swoich rywali. W początkowym kwadransie stworzyli kilka bardzo groźnych akcji.

Odważna i konsekwentna gra bardzo się opłaciła. W 36. minucie Rojiblancos objęli bowiem prowadzenie. Saul Niguez wypatrzył w polu karnym Antoine’a Griezmanna i technicznie dośrodkował piłkę w szesnastkę. Francuz pewnym strzałem głową skierował ją do siatki.

Podopieczni Diego Simeone nie tracili werwy także po zmianie stron, szukając swoich okazji w kontratakach. Mogli zaskoczyć rywali w 53. minucie, ale futbolówka po uderzeniu Nigueza trafiła w poprzeczkę.

W kolejnej fazie pojedynku role całkowicie się odwróciły. Inicjatywę przejęła bowiem Blaugrana, która zepchnęła madrytczyków do głębokiej defensywy.

Do wyrównania mogła doprowadzić w 59. minucie. Jordi Alba wstrzelił piłkę na piąty metr, ale w ostatniej chwili jednego z jego partnerów uprzedził obrońca Atletico.

Do samego końca Barcelona nie zwalniała tempa, ale w samej końcówce to jednak Atletico zadało ostateczny cios. Andres Iniesta zagrał piłkę ręką we własnym polu karnym, za co sędzia podyktował rzut karny. Do piłki ustawionej na jedenastym metrze podszedł Griezmann. Intencje Francuza wyczuł Marc-Andre Ter Stegen, ale uderzenie było zbyt mocne, by mógł pokusić się o skuteczną interwencję. Ostatecznie wynik nie uległ już zmianie, a Blaugrana musiała pogodzić się z kapitulacją.

Atletico Madryt - FC Barcelona 2:0 (1:0)
1:0 Griezmann 36'
2:0 Griezmann 88' (k.)

Żółte kartki:
Atletico - Gabi 69', Godin 85'
Barcelona - Suarez 70', Neymar 76', Iniesta 87', Correa 90', Turan 90+1', Koke 90+5'

Atletico (4-4-2): Oblak - Filipe Luis, Heranndez, Godin, Juanfran - Niguez, Gabi, Fernandez (90+3' Savic), Koke - Griezmann (90' Correa), Carrasco (74' Teye)

Barcelona (4-3-3): Ter Stegen - Alba, Mascherano, Pique, Alves (64' Alves) - Iniesta, Busquets, Rakitić (64' Turan) - Neymar, Suarez, Messi

Sędzia: Nicola Rizzoli (Włochy)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 101 komentarzy

EmpiresCF | 13.04.2016 22:40

nie no nie wierze w to co się stało :D co się z tą Barceloną porobiło to jest masakra :D

tylko_INTER | 13.04.2016 22:40

Tak bywa :) Brawo Atletico, należy awans za 170min lepszej gry, Barca zagrała lepiej przez ostatnie 10 minut.

Crash | 13.04.2016 22:40

Ależ mecz emocji i zasłużone zwycięstwo, awans Atleti... Błagam tylko nie mówcie że oszukano Barcelone... Hehhehe

PatrykCFC | 13.04.2016 22:40

"it;s a f*cking disgrace" Panowie z Barcelony?:D

Sympatycznygosc | 13.04.2016 22:40

A jednak. Brawo Atletico ale ten karny w końcówce chyba jednak się należał Barcelonie

bartekm123 | 13.04.2016 22:40

Real, Atletico, Bayern i City :)     klątwa ligi mistrzów :)

Ronaldo324 | 13.04.2016 22:41

No i gitara ;) Zastanawiam się tylko który to już mecz w którym Barcelona powinna kończyć w 10-tkę. Nie wiem co musi zrobić Suarez żeby wylecieć z boiska.

Italia00 | 13.04.2016 22:41

Piękny wynik.

Finał Atletico - City byłby piękny. Każdy finał, gdzie nie występuję ktoś z  głównych potentatów jak co roku (Real, Barcelona,Bayern) będzie inny a przez to milszy w odbiorze dla postronnego widza :)

kharig | 13.04.2016 22:41

Stare porzekadło... Oliwa sprawiedliwa, pasuje tu idealnie :)

Matix | 13.04.2016 22:41

Iniesta ewidentna czerwona kartka, chyba tylko nazwisko go uratowało

PsheMkO1992 | 13.04.2016 22:41

sędzia próbował
A griezmann skończył
Świetny mecz całego Atletico
Współczuje sędziemu który chyba Barcelone chciał przepchnąć.
Zaj****te zachowanie Neymara i brak czerwonej
Zachowanie Iniesty w wyjściu 2 na 1 i tylko żółta
Łokieć Suareza na Godinie ... też myśle że mogła by być czerwo
Brak kartki dla Gabiego i brak karnego dla Barcelony to jednak 3:1 dla Barcelony
Dalej mam wątpliwości co do czerwa Torresa
Jednak nie mam wątpliwości do jednego. Cholo Diego Simeone jest magikiem !

Sympatycznygosc | 13.04.2016 22:42

Mimo wszystko wiózł wilk razy kilka powieźli i wilka

karpiu_87_MU | 13.04.2016 22:42

Pięknie się patrzy jak wielka barca szybko schodzi do szatni po przegranym meczu. Jak kiedys na Old Trafford :D

V1ctor | 13.04.2016 22:44

Szkoda, braki fizyczne zdecydowały. Za dużo meczów w sezonie i słaby okres przygotowawczy. Gratulacje dla Atleti i oby wygrali LM.

PS. Zlot hejterów się zapowiada:)))

Matix | 13.04.2016 22:44

szkoda ze real jeszcze wczoraj nie odpadl, jak ja nie nawidze tych klubów!

Barca KING | 13.04.2016 22:45

Gratulacje, zasłużony awans.

wood | 13.04.2016 22:45

Niezły meczyk, dużo walki no i Griezmann & Filipe Luis show...
Francuz w ataku groźny jak zawsze, a Brazylijczyk w obronie jak skała... W Atletico na plus praktycznie wszyscy, prócz Carrasco moim zdaniem, bo strasznie dużo piłek tracił...
W Barcelonie widać zniżkę formy, Messi niewidoczny, Suarez to samo...

No i standardowo temat sędziego, który chyba chciał wepchnąć Barcelonę do półfinału... Suarez ponownie bez żadnej kary za bezsensowne faule bez piłki, tak jak i w 1. meczu tak i dziś, do tego jakim prawem Iniesta nie dostał czerwonej kartki za rękę w polu karnym? Niepojęte...
Ktoś powie, że powinien być karny dla Barcelony za rękę po strzale kogo? No właśnie Iniesty, który parenaście minut wcześniej powinien zejść z boiska.
Fatalne sędziowanie w Lidze Mistrzów, koszmarny wręcz poziom...

pochmurny | 13.04.2016 22:45

Byłem za Barceloną, ale po tych cyrkach z sędziowaniem w obu spotkaniach to jestem rad z takiego ostatecznego rozstrzygnięcia.
Messi zagrał słabiutko, ale co powiedzieć o Suarezie i Neymarze, którym wyraźnie puszczały emocje i odsłaniali swoje prawdziwie nieładne oblicze. Przegrywać też trzeba umieć a nabzdyczone twarze tej dwójki to był widok bezcenny - zasłużyli na to.

emti16 | 13.04.2016 22:46

Jestem zły. Rozczarowany ? Nie. Czułem, że przejdą obok meczu, czułem, że Messi nie zagra kompletnie NIC i się spełniło. Dlaczego po straconej bramce zespół nagle zaczyna biegać? Oszczędzają siły czy co? To jest poziom światowy do jasnej cholery, dziś zachowali się jak panienki, którym obrona trofeum się po prostu należy. Z taką grą, umówmy się, przegrają ligę na 100%. A miało być tak pięknie, niszczyli każdego na swojej drodze, a od dwóch tygodni padaka..  Proszę nie piszcie tekstów w stylu "wrócą silniejsi" czy " nie wszystko stracone".. Dla mnie ten sezon jest stracony , bo rozbudzili apetyty do maksimum, by w miesiąc rozwalić trud całego... Kalkulowałem porażkę, ale w choćby jakimkolwiek przyzwoitym stylu.. Wyszło to samo co dwa sezony temu, z tą samą ekipą, murującą po 1-0. Parodia w wykonaniu Barcy. Brawa dla Simeone..
Ogólnie nie obchodzi mnie już w tym roku LM, dziwny to sezon..

imgur1 | 13.04.2016 22:46

gratulacje dla atletico, po tym meczu mam szczera nadzieje, ze wygraja tegoroczna lige mistrzow

V1ctor | 13.04.2016 22:46

pochmurny
A dlaczego uważasz, że akurat nieładne to ich prawdziwe oblicze?

Zebry | 13.04.2016 22:47

Brawo, brawo Atleti, jak Simeone jeszcze zgarnie na koniec przygody z Atletico puchar LM, będzie to przepiękna historia!.

P.S. Znowu to zrobili!.

Co do Barcelony, jeżeli sezon skończyliby z niczym, to nie wiem jak to nazwać nawet.

Rivera | 13.04.2016 22:47

Oby wygrali w końcu CL, chyba każdy poza kibicami MC, Bayernu i Realu im tego zyczy.

deceiver | 13.04.2016 22:47

Gratuluje Atletico , od czasu gdy przejął ich Simeone ten zespół jest prawdziwym gwarantem prawdziwych emocji i męskiej gry dlatego ciesze sie że przeszli dalej. nie sądze żeby sędzia wypaczył wynik gdyż Iniesty nie powinno być na boisku po 88 minucie , ale śedzia go z jakiegoś powodu oszczędził

Drakam | 13.04.2016 22:48

Sedzia nie przyznaje Barcelonie ewidentnego karnego? C*** z tym, sedzia i tak przepychal Barcelone :D

MasterArsenal | 13.04.2016 22:48

Brawo Atletico :)
Awansowal zespol lepszy.  Sedzia dzisiaj dal ciala, bo Iniesta powinien wyleciec, a pozniej jednak nabil gracza Atletico juz w polu karnym.
Nie mniej z taka gra Barcelona w tym meczu nie zasluzyla nawet na gola, a Messi dzisiaj psul prawie wszystko, kiedy mial kontakt z pilka.

Barcelona byla mocna, byla nawet swietna, ale tylko przez pewna czesc sezonu.
Tak samo jak kiedys Bayern, jak i rok temu Real, ktory mial serie 20-kilku zwyciestw i pozniej sie zacial.
Po prostu nie mozna grac calego sezonu jak z nut, a kto ma swietna jesien, ten zazwyczaj ma znizke formy w kluczowym momencie sezonu.
Inna sprawa, ze zmiany Enrique byly slabe, a ten caly Sergio, to byl jeszcze gorszy od Alvesa.

Griezmann za to dzisiaj swietne zawody. Koles jest regularny i skuteczny i mozna go tylko podziwiac.

Liga mistrzow po raz kolejny nie bedzie obroniona i to rowniez bardzo mnie cieszy :)

W polfinale licze na to, ze nie zagra ze soba Bayern i City, kazde inne zestawienie bedzie bardzo dobre :)

zygmuntdebruyne | 13.04.2016 22:49

Brawo Atletico, wspaniałe zwycięstwo!!!  Marzy mi się podwójna korona, szatnia Barcy może się podłamać i zgubią punkty w lidze. City w półfinale i derby Madrytu w finale. Nie mogę się doczekać komentarzy kibiców Barcy na temat karnego, który się należał.

Wisnia1990 | 13.04.2016 22:49

Real w LM radzi sobie z Atletico, ale w LL już nie, a Barca ma na odwrót :-( Może i karny być powinien dla Barcy pod koniec spotkania, ale sędzia i tak był dla nas łaskawy. Do utraty gola była kontrola spotkania, ale Alba tak pechowo wybił piłkę, że po chwili padła bramka na 1:0 i trzeba było wynik gonić. Chłopaki są pod formą... Większość z Nich i smutno mi... Czuję się podłe, mimo że w obronę tytułu nie wierzyłem, to jednak półfinał był musem dla Barcy.

Nie mogę powiedzieć, że cieszę się z Ich odpadniecia, ale dobrze, że to akurat Atletico Nas wyeliminowalo. 3mam za Nich kciuki w tej edycji.


Wielkie Gratulacje.

Pozdrawiam.

AggroStar | 13.04.2016 22:49

Atletico jak chce gra rewelacyjnie, Barcelona jak przyciśnie też gra fenomenalnie ale to jednak drużyna z Madrytu gra dalej bo zaangażowanie było po ich stronie. Karny dla Barcelony ewidentny. Kartka dla Neymara 60% do 40% na korzyść czerwonej ale Iniesta powinien być z urzędu usunięty z boiska... Brak karnego dla Barcy i czerwa dla Andresa to skandal sędziowski biorąc pod uwagę poziom rozgrywek.

zamordek | 13.04.2016 22:50

No i cha... Rownia pochyla. Tego sie obawialem. Atletico jak najbardziej zasluzony awans. Nie mialem fonii przy tej rece przed polem karnym Atletico. Bez fonii wygladalo bezwzglednie na wapno.
Szkoda. Coz. Final Real-Bayern. Ani jedni ani drudzy mi nie leza :-(

ksg1906 | 13.04.2016 22:50

Gratuluje Diego życze Ci żebyś wygrał tą LM bo chyba nikt na świecie tak na to nie zasługuje jak Ty...

Sedzia zabrał to co dał w pierwszym meczu...to nawet nie jego wina to po prostu winna chorego skorumpowanego systemu(brak video)

Chłopaki pod formą ale ostatnie 30 minut pokazali że dało się zdominować Atletico i śmierdziało golem dla mnie w sumie po Messim który praktycznie przegrał ZP tym dwumeczem(3 miesiace grał świetnie niestety dołek przyszedł na najważniejsze mecze...)największym przegranym jest LE który ustawił drużyne fatalnie a taktyka żeby nie stracić gola spowodował że do 60 minuty nasi snuli się po boisku zero walki pressingu agresjii finezji nic...

i osobny akapit dla Alby chyba mojego ulubionego obrońcy Barcelony którego zawsze starałem się bronić...gościu popełnił jawną dywersje Wszystkie ważne gole ostatnio to jego zasługa wogóle w tym sezonie mysle że ma około 10 bramek na "swoim" koncie to co się  znim stało to jest po prostu kompromitacja

Zebry | 13.04.2016 22:50

Brawo, brawo Atleti, jak Simeone jeszcze zgarnie na koniec przygody z Atletico puchar LM, będzie to przepiękna historia!.

P.S. Znowu to zrobili!.

Co do Barcelony, jeżeli sezon skończyliby z niczym, to nie wiem jak to nazwać nawet.

rycerz17 | 13.04.2016 22:52

Awansowała drużyna lepsza w dwumeczu - ta której się zdecydowanie bardziej chciało i była mocniej zdeterminowana.
Nie da się ukryć, że Barca od kilku tygodni wygląda na wypaloną fizycznie i psychicznie. Katalończycy stracili formę w najmniej odpowiednim momencie sezonu...

Oczywiście były kontrowersje sędziowskie i to w obydwu spotkaniach (ja nadal nie potrafię się pogodzić z tą pochopną czerwoną dla Torresa), ale gdy obie drużyny grały po 11 to jednak Atletico miało większą kontrolę nad wydarzeniami.

W półfinałach chciałbym uniknąć derbów Madrytu - jeśli już mamy się spotkać to niech będzie to finał.

fu83 | 13.04.2016 22:52

zaraz będzie milion komentarzy, to ja tylko dodam że się właśnie upijam na smutno...wygrał lepszy

marian0 | 13.04.2016 22:52

Barcelona dostała zadyszki w najważniejszym momencie sezonu. Tylko czekać, aż pogubią pkt. w lidze, choć to może im się upiec, bo główni rywale grają jeszcze w LM. Przypomina mi się Real z zeszłego sezonu, gdzie miał fenomenalną passę zwycięstw, a potem przegrał wszystko. Z tą różnicą, że Królewscy mieli kontuzje wśród swoich filarów, a Barcelona ma do dyspozycji najmocniejszą 11. Real z Ronaldo na czele pokazał wczoraj jak się gra, gdy ci naprawdę zależy. Dzisiaj Barcelona pokazała jak się gra, żeby grać. Brawo Atletico!

Mile widziana powtórka finału z 2014. W sumie już skład półfinałów jest mega podobny z tym, że Anglię reprezentuje nie Chelsea, a City. Trzeba tylko liczyć na to, żeby nie było hiszpańskiego dwumeczu. Jeszcze raz: Brawo Atletico!

AxelF | 13.04.2016 22:53

Horror. Niestety Barca zamiast w kwietniu zanotować zwyżkę formy, to zalicza tragiczny zjazd. Atletico - wręcz odwrotnie. W tamtym sezonie, sezon Atletico układał się dobrze, do mniej więcej kwietnia. Później dystans zaczęło tracić i przegrywać. Teraz wygląda świeżo, pewnie... wygląda jak zwycięzca ligi mistrzów. Czego im życzę.

Mecz? Bardzo słaba trójka z przodu. Barca nie umie grać z wyrachowaniem, a próbowała do '37 minuty. Potem gong i zmiana optyki meczu.
Niestety z samego przebiegu, nic co Barce spotkało jeśli chodzi o cyfry nie było niezasadne. I stracone gole to praca Atleti i 0 z przodu to brak efektywności. Jeśli najlepszym zawodnikiem jest LO to niestety lepiej być nie może.

Sędzia generalnie podołał. Ważne błędy? Nikt dziś nie mówi o kartce dla Godina, ale za sytuacje z Neymarem z pierwszych minut powinien ją obejrzeć, podobnie jak za faul taktyczny. Nazbierałoby się mu nawet 3 kartki. Iniesta? czerwo. Karny dla Barcy? Oczywisty. Ale konkluzja i tak jest taka, że te błędy nie wpłynęły na poczucie, że ktoś wygrał niezasłużenie.
Tak jak wczoraj Real wykorzystał każdy błąd przeciwnika, każdy obracał w groźną sytuację, tak dziś Barca z gry miała 30 minut. Z tych pół godziny, Cholo zmianami, taktyką, urwał efektywnej gry pewnie kolejne 5-10. Słowem najpierw Barca spała, później była nieskuteczna, a później zabrakło jej czasu, była pośpieszna, niechlujna i Atletico zagrało swoje.
Jeśli dziś ktoś kontrolował mecz to tylko Madrytczycy.

Na koniec. Bardzo chciałem by Barca awansowała, ale w momencie losowania, kiedy jeszcze grała nieźle, bałem się Atleti. Dziś, Barca pod formą, z Atletico nie miała szans.
Jedno było pewne przed meczem - zwycięzcy tego dwumeczu kibicowałbym dalej bez względu kto nim jest. Wygrało Atleti i gorąco, z całego serca życzę LM do gabloty Cholo.
Gratulacje zwycięzcom.

ban_ash | 13.04.2016 22:53

Szkoda, że odpadliśmy, ale zasłużenie w pełni...

Jedyny plus dla fanów Barcy jest taki, że można sobie poczytać upusty euforii frustratów, których kluby już dawno odpadły z LM... można się przynajmniej trochę pośmiać...

Karny być powinien, ale Barca na awans po prostu nie zasłużyła...

Dla nas LM wróci w przyszłym sezonie... teraz trzeba bronić ligi, bo będzie wstyd...

pochmurny | 13.04.2016 22:53

V1ctor | 13.04.2016 22:46

Po prostu, w sytuacjach „podbramkowych” poznaje się prawdziwe oblicze człowieka.

MarcinAM | 13.04.2016 22:54

Bezradność Barcy było widać nie tylko w ich grze ale przede wszystkim w niesportowym zachowaniu. Dziwne ,ze Barca kończyła ten mecz w 11.
Zwracam honor wszystkim tym którzy po przegranym GD pisali o pewnym odpadnięciu z Atletico. Jednak bardziej znacie swój ulubiony klub niż ja ;)
Nie ma jednak co kopać leżącego a Barca od 5 spotkań leży i gdyby nie czerwona Torresa w pierwszym meczu to Atletico przeszli by Dumę Katalonii bez większych problemów.

Gratki dla fanów Atletico a kibice Barcy głowa do góry nadal macie dwa trofea na wyciągnięcie ręki.  

VanBasten | 13.04.2016 22:57

No cóż pomyliłem się, smutno kończy się ten wieczór. Gratulacje dla Atletico, bo zasłużyli na awans, zwłaszcza dzisiejszym meczem. Życzę im żeby sięgnęli po trofeum.

@Wisnia1990  w poprzednim temacie napisał:
"Do straty gola grali mądrze, a teraz muszą wejść na najwyższe obroty, bo inaczej żegnamy się z LM." z czym się nie mogę zgodzić. Jeżeli chcesz awansować, to musisz grac na takich obrotach przez cały mecz, a Barcelona zebrała się do ataku dopiero w drugiej połowie. To chyba kryzys fizyczny, bo w pierwszej wyglądało to tak jakby oszczędzali siły na drugą połowę. Teraz pozostaje skupić się na lidze.

zygmuntdebruyne | 13.04.2016 22:59

Zebry

Dlaczego "na koniec przygody"? Czy Cholo się gdzieś w ogóle wybiera?

ksg1906 | 13.04.2016 22:59

pitolcie że sezon stracony ochłoń...

po prostu grają teraz słabo do tego trafili jak trafili wygrała drużyna lepsza...w zeszłym sezonie odprawiliśmy wszystkich majstrów  w tym roku losowanie też było trudne i nie udało sie jest jeszcze szansa na lige i finał CDR apetyty były większe ale jest jeszcze o co grać...

cich cich | 13.04.2016 23:00




Bardzo dobry sezon, szkoda że właśnie teraz...w marcu i w kwietniu dopadła ich taka niemoc.. Szkoda...ale takie jest życie, zapamiętam ich z listopada, grudnia...stycznia i z lutego, nic nie zostanie zapomniane.Teraz trzeba powalczyć w La Liga, zwycięstwa i porażki...w jednym stały domku. Nie są maszynami, tak bywa. Kiedy Leoś podchodził do wolnego...ledwo żyłem, te centymetry...i znów szpila w serce... Półfinały bez naszych...przeżyjemy, będzie dobrze. Ich nie ma...więc został mi już tylko Pep, niech chociaż On powalczy o wszystko.
Nic to...w końcu zaczynają działać benzodiazepiny ( niestety obiecane barbiturany nie dotarły, recesja...he , he he ), uffff....Jest bezpiecznie, teraz...czas na muzykę. Musikalisches Opfer ..pasuje mi do chwili, niech będzie Bach ;)

Atletico rozegrało popisową partię, tak trzeba grać z Barceloną...grać żeby wygrać. Wygrali.




Wielkie Gratki dla Fanów Atletico !!!***d Job !




Pozdro - cich cich

AmadeuszDonaldo | 13.04.2016 23:01

Gratulacje dla fanow Atletico. Barcelona slaba, Iniesta powinien wyleciec z boiska. W takie dyspozycji to nie wiem czy utrzymaja lidera do konca rozgrywek LL. No to wlasciwie tyle...

Litmanen | 13.04.2016 23:02

Zebry

O jakim końcu przygody piszesz ???
Wiesz coś o czym my nie wiemy czy coś pomyliłeś ? :)
Koniec przygody to mają Pep czy Pelle

GorenOeynard | 13.04.2016 23:03

Skoro Barcelona nie została oszukana, bo Iniesty nie powinno być na boisku, to dlaczego takiej logiki nie wyznawaliście w 2009 roku po meczu z Chelsea? Tam w bodajże w 10 minucie Ballack zagrywa ręką w polu karnym. Przecież idąc wasza logiką, gdyby sędzia przyznał karnego, to co później by się nie wydarzyło, nieprawdaż? Nie byłoby 4 "ewidentnych" karnych dla Chelsea. Nie byłoby tych słynnych handballi, gdyby sędzia w kuriozalny sposób nie wyrzucił Abidala. Ale do kogo ja staram się przemówić...Parafrazując słowa niektórych tutaj: nie wiem co musi zrobić sędzia dla drużyny przeciwnej, żeby antyfani przyznali, że sędzia nie przepycha dalej Barcelony.

Co do meczu. To było do przewidzenia. Tylko naiwni wierzyli w jakieś tam odrodzenie, przełamanie i inne bzdety o tym, jak ważna dla tych chłopaków jest LM. To tylko ludzie i piłka nożna to nie całe życie. Tym bardziej dla takich zawodników jak Messi, Busquets czy Iniesta, dla których to po prostu kolejny blaszak w gablocie. Oby dociągnęli ligę do końca, co nie jest takie pewne. Myślę, ze nawet z tą słabą Valencią będą się niemiłosiernie męczyć. A co do Atleti - życzę im zwycięstwa w LM po finale z Bayernem.

didieryves11 | 13.04.2016 23:04

Kiedyś musiał przyjść kryzys. Sęk w tym,że dla Barcelony przyszedł on w najmniej odpowiednim momencie.

palkal | 13.04.2016 23:05

Mimo spadku formy w ostatnich meczach byłem optymistą co do tego meczu ale.
Znowu pierwsza połowa podobnie jak w pierwszym meczu całkowicie przespana'
Praktycznie rzecz biorąc żadnej !!! stuprocentowej sytuacji w całym meczu.
Messi i Neymar całkowita padaka stara się tylko Suarez.
Fatalny błąd sędziego, który nie wyrzucił najlepszego w Barcelonie Iniesty, wtedy nie byłoby problemu z niepodyktowanym karnym, bo to właśnie po zagraniu Iniesty on się należał. Ogólnie na 180 minut dwumeczu wg mnie Barcelona była lepsza 20 minut w drugiej połowie 1 meczu i 10 minut w drugiej połowie 2 meczu. Została liga i puchar i trzeba walczyć o uratowanie sezonu cudownego w 95%. Viva el Barca.

wan | 13.04.2016 23:06

Mieliśmy chyba najlepsza okazje zeby obronic LM własnie straciliśmy ją ...zaczeło sie od meczu z Villarreal czyli poczatek kryzysu,potem przegrana z Realem,słabe spotkanie z Atletico.przegrana z Sociedad i teraz Atletico znów... zostala tylko liga i CdR

Velldrin | 13.04.2016 23:06

Piłka nożna jest niesamowita, nieprzewidywalna i dzięki temu taka piękna. Parę tygodni temu byłem niemal pewny, że Barcelona idzie po potrójną koronę, a teraz mam wątpliwości czy uda im się ligę wygrać. Stracili zupełnie formę.

Atletico na LM zasługuje jak mało kto, chociaż jestem za Realem ,to jeśli nie Real to mam nadzieję, że to im uda się ją zgarnąć.

Oby tylko nie spotkali się w półfinale...

csw123 | 13.04.2016 23:06

Na wstępie powiem że jestem kibicem Barcelony od dobrych kilku lat.

I powiem brutalnie:
My jako kibice powiniśmy sobie nic zarzucać. Bo po zawodnikach porażka po prostu po nich splynela... Nie ma zaangazowania to nie ma zwyciestw...
Noty dla MSN:
Suarez - 3
Neymar - 2
Messi - 1
Niestesty ale przerwa na mecze reprezentacji widocznie zaklocila psychike naszych gwiazd.

Teraz 3mam kciuki za Atletico, ktore ma super charyzmatycznego trenera.

vamos!

Ricardo Roomest | 13.04.2016 23:07

Ależ to był mecz! Jak nie przepadam za system gry Atletico to trzeba im oddać,  że w tym meczu oddali serducho i pokazali niezwykłą wole walki! Ograniczyli sytuacje Barcelony do absolutnego minimum.

Co do tej sprawy z karnym. Nie jestem pewny, ale to chyba Iniesta wtedy oddał strzał, tak ? Jeśli tak było to powiem tylko, że jego już nie powinno być na boisku... Zabawił się w bramkarza we własnym polu karnym w sytuacji gdzie Griezmann miałby 200% sytuacje. Niemniej jednak karny był.

Jeszcze jedno spostrzeżenie, które mi się nasunęło pod wpływem tego spotkania. Dużo się mówi jak to Messi oddaje karne Naymarowi na co nigdy nie zdobywa się Ronaldo. Dziś Messi wykonał dwa wolne zdecydowanie pod siebie. W pierwszej sytuacji oddał strzał gdzie lepszym rozwiązaniem było dośrodkowanie,  a w drugiej (tej gdzie powinien być karny) zdecydował się uderzyć lewą nogą prawie że z lewego rogu pola karnego. Gdyby teraz oddał piłkę Naymarowi może oglądałbym w tym momencie dogrywke, a nie pisał ten komentarz.

Szacunek i graty dla Atletico. Na was nie chcę trafić najbardziej. :)

Liara | 13.04.2016 23:07

Przynajmniej jedna "niespodzianka" :) Niespodzianka w cudzysłowie, bo jednak Atletico ma odpowiednią jakość, aby awansować do 1/2, ale faworytem w tym starciu nie byli i pokonali jedną z trzech drużyn, które zawsze są sporym faworytem do wygranej.
Piłka po raz kolejny pokazuje, że nie ma czegoś takiego jak żelazny faworyt.
Barcelona dostała zadyszki w nieodpowiednim dla siebie momencie. LM już stracona, ale ciekawe, czy dadzą szansę w lidze. Wszystko będzie zależało od tego, jak długo ich kryzys potrwa i jak szybko się podniosą po dzisiejszej porażce.

Liczę na pary Bayern - Atletico i City - Real, a dalej oczywiście na finał Atletico - City i wygraną City :) Zobaczymy.

MajsterKlepka | 13.04.2016 23:08

Niech mi tylko ktoś wspomni o tej ręce i karnym dla Barcy, to po prostu wyśmieję. Oglądałem drugą połowę, bo tylko na tyle miałem czasu, i mam jedno pytanie, jak Barca ten mecz skończyła w 11? Czerwona dla Neymara za idiotyczne zachowanie i czerwona dla Iniesty? To była taka czerwona kartka, że ja nie wiem, czemu on dostał żółtą. Pomijam łokieć Suareza na Godinie... Sędzia dziś próbował i próbował, ale nie wyszło, i dobrze!

Zebry | 13.04.2016 23:08

zygmuntdebruyne

Tak przypuszczam i moje przypuszczenia są uzasadnione. Diego wygrywając LM, zdobędzie wszystko z Atleti, może nastąpić wyczerpanie materiału, przesyt czy jak to inaczej nazwać. Może poszukać innych wyzwań, zwłaszcza, że pieniądze mogą być rzucone dosyć spore na stół. Poza United na razie wszystko jest ustawione, więc może to nie nastąpić jeszcze w następnym sezonie, ale kto wie.

PsheMkO1992 | 13.04.2016 23:08

A wspominać o łokciu Suareza lub wejściu Neymara poza boiskiem na Juanfranie to po co wspominać ;) pozdro.

balance93 | 13.04.2016 23:11

Jak dla mnie zle dobrana taktyka trenera.  Wypuscil ich by grali na remis,  a z Atletico tak nie mozna.  Maja potencjal by wygrywac kazdy mecz,  a ten im kaze sie bronic.  Tak gralismy mecze z Atletico za Martino i wszyscy wiedza jak sie skonczyly.  
Zasluzona wygrana dla Atletico.! Zycze im wygrania Ligi Mistrzow

Czupryn1994 | 13.04.2016 23:13

Wielce pompowana Barcelona pękła dziś. Ciekawe czy spuchnie i spieprzy Ligę. Rakitic był dziś żałosny.

Czupryn1994 | 13.04.2016 23:14

O i Barca powinna kończyć ten mecz w 9-tkę!

wuuemm | 13.04.2016 23:22

@Matix - nie znasz przepisów

wentello | 13.04.2016 23:22

@GorenOeynard
W pierwszym meczu kontrowersyjna kartka dla Torresa i brak oczywistej czerwieni dla Suareza. W tym meczu brak czerwieni dla Neymara i Iniesty. Jeden błąd, choć musiałbym zobaczyć powtórkę bo nie jestem pewien, czy piłka całym obwodem przekroczyła linie.

wuuemm | 13.04.2016 23:23

@Sympatycznygosc - jakie "chyba"?

Koloseum | 13.04.2016 23:25

Brawo dla Atletico !!! Dlaczego ? Bo pokazali dzisiaj (przepraszam za wyrażenie ) JAJA. Uwielbiam patrzeć na grę tej drużyny, każdy gra na 100 %. Messi, Neymar i Suarez zagrali dzisiaj tak fatalnie że szkoda komentować.

Klątwa Ligi Mistrzów trwa, według mnie CL wygra Real który właśnie złapał sporo wiatru w żagle.
Żałosny mecz chłopaków z Barcy, ogromne brawa dla Atletico ! Szczerzę zazdroszczę kibicom z Madrytu takiego trenera i takich zawodników po których grze widać że naprawdę walczą za te barwy !

pochmurny | 13.04.2016 23:30

wuuemm | 13.04.2016 23:22

Odnośnie czerwa dla Iniesty.

Laws of the Game 2015/2016 - FIFA:
"A player, substitute or substituted player is sent off if he commits any of the following seven offences:
...
- denying the opposing team a goal or an obvious goalscoring opportunity  by deliberately handling the ball (this does not apply to a goalkeeper within his own penalty area)"

altarafbeta | 13.04.2016 23:32

Cała ta dyscyplina sportu jest jedną wielką komedią. Wszystko przez poziom sędziowania. Jeśli dodać do tego korupcję najważniejszych w tej dyscyplinie osobistości, to wnioski są oczywiste. Szkoda na to czasu. Za kilkanaście lat, gdy ktoś wprowadzi już monitoring, to dzieci obecnych "sukcesorów" będą swoim rodzicom zadawały pytanie: " Tato, a w czym ty tak właściwie byłeś dobry ? Przecież ta gra nie ma żadnych ścisłych reguł...".

Real Madridista | 13.04.2016 23:34

Ups... nie chcacy wykrakalem ale tez pisalem, ze Barca sie moze podniesc i... powinien byc karny. Uwazam, ze Atleti peklo by w dogrywce.
Wczesniej jednak duzo szczescia mial Neymar, bo faul byl mega chamski i ja num dal czerwo. Ale... nie kopmy lezacego...
Gratulacje dla Atletico i zgadzam sie z tym co pisza wszyscy. Cholo i jego team zasluguja na ten puchar za swoj heroizm i determinacje.
Barca zawiodla jako zespol, bo dopiero od 60 min. grala tak jak Real wczoraj od poczatku. Przespali za duzo czasu, a potem juz siadlo na psychike i nie chcialo wpasc...
Messi - dramat. Neymar - ciut lepiej ale tez zawiodl, jedynie Suarez z tria MSN gral na poziomie, choc pudlowal.
Barca zlapala zadyszke w najgorszym momencie...
A paradoksalnie w Atletico ciezko kogos indywidualnie wyraznie wyroznic, bo oni sa zespolem totalnym!
Mimo wszystko jednak ich awans jest dla mnie niespodzianka...
Jeszcze raz graty dla Zwyciezcow i szac dla Pokonanych.
Pzdr.

Riv10do | 13.04.2016 23:45

Atletico było lepsze w dwumeczu. Suarez wypracował sobie jedną genialną okazję gdy przepchnął Godina i miał czystą okazję...szkoda że tym razem nie strzelił.

Od kilku meczy widać znaczną obniżkę formy fizycznej. Koke który gra wszystko ma 42 mecze w nogach a Rakitic 50. Taka różnica.

W tym i poprzednim meczu bardzo podobał mi się Iniesta,bierze na siebie grę i potrafi zrobić przewagę. Nie da się tego powiedzieć o Rakiecie. Walczy, pracuje, ok. Ale ofensywnie w zasadzie nie daje nic. Arda się nie zaaklimatyzował i ten sezon ma do zapomnienia.

Co więcej L.E stracił gdzieś po drodze swoje cojones i w żadnym meczu nie zdecydował się posadzić MSN. A nie jest prawdą że nie miał kogo za nich wpuścić.

Pamiętajmy też że to rok w którym mieliśmy bana.

Jeśli w weekend ogramy Valencie to zamykamy już temat PD. Sevilla aktualnie jest chyba w jeszcze gorszej dyspozycji od nas. Zdobycie dwóch trofeów to i tak więcej niż bym chciał....

Co do losowania. Kibicuje Atletico i troche Bayernowi ze wzgl na Pepa i Lewego. Nie chce też kolejnego wewnątrz Hiszpańskiego pojedynku. Bayern - Real i Atletico - City to moje marzenie.

Jeszcze raz wielkie gratulacje dla wszystkich kibiców Atletico !


dragao7 | 13.04.2016 23:45

Mecz się świetnie oglądało, ale to o sędziowaniu chciałem napisać co nieco.

W tym dwumeczu błędne decyzje sędziów, miałby ogromny wpływ na wydarzenia na boisku.

W pierwszym meczu dwa gole strzela człowiek, który w pierwszej połowie powinien wylecieć za chamstwo. Żeby tego było mało, jego chamstwo objawia się na sekundy przed drugą żółtą kartką dla Torresa (głupota Hiszpana i zasłużona druga zółta). Chyba trudno wyobrazić sobie szybszy efekt podjęcia błędnej decyzji przez sędziego (a właściwie braku tej decyzji) niż to miało miejsce w tamtym meczu.

Co do sędziowania dzisiejszego. Nie zgodzę się, że Neymar zasługiwał na czerwoną. Ten łokieć Suareza też był niesamowicie dyskretny i chyba jednak nie celowy. Natomiast to co zrobił Iniesta to "roja directa" bez dwóch zdań! I sytuacja była bardzo podoba do tej z pierwszego meczu. Fatalny błąd sędziego w ocenie sytuacji, a za chwilę zawodnik, którego już nie powinno być na boisku strzela tak, że powinien być 100% karny. Oczywiście arbiter znowu jest ślepy. Jedni powiedzą, że oliwa sprawiedliwa, ale dla mnie do DWA poważne błędy, a nie oliwa sprawiedliwa. Dodajmy do tego fakt, że powinna być druga żółta dla Gabiego i zaryzykuję stwierdzenie, że Atleti w 10 bez Griezmanna i ogólnie ognia z przodu skończyło by tak jak w finale LM z Realem (oczywiście jakby tego karniaka strzelili). Oby ten amator już nie prowadził tak ważnych spotkań.

Brawo dla Atleti świetny dwumecz w ich wykonaniu. A Barca? No cóż mam nadzieję, że nie skończą jak Real w sezonie 03/04, bo tam też miał być tryplet (dosłownie tryplet, bo 9 pkt przewagi nad Valencią w lidze, rewanż 1/4 LM z Monaco po 4:2 na SB i finał CdR z Saragossą), a była tragedia i skończyło się najgorszą passą porażek z rzędu (pięć) w historii klubu. Nie życzę im tego, ale to by było coś... niesamowitego i nieprawdopodobnego

TysonFCB | 13.04.2016 23:51

Gratulacje dla Atletico, absolutnie zasluzyli na awans!

Mecz pod pewna kontrola gospodarzy, brawo!
U nas grac sie chcialo tylko Iniescie. Nawet pod koniec meczu, bronil reka, by MATS mial szanse obronic karnego, choc wiedzial ze moze zostac wyrzucony z boiska. Mascherano, geniusz! Jak on dzisiaj pracowal, Dobry tez brodaty Pique.

Fatalny Messi, Neymar, Busquets. Suarez nie widoczny, ale jak ma byc inaczej, skoro on potrzebuje swietnych podan, ktorych dzis nie bylo.

Barca jest bez formy i smiesza mnie teksty ze Barca chciala bronic, pilkarze sie oszczedzali. Kluczowi pilkarze przechodza kryzys formy, widac mega zmeczenie.
Nie ma co plakac panowie, o tym ze LM nie obronimy pisalem, myslalem tylko ze odpadniemy w 1/2. Moze dobrze. Barca z taka forma jest bez szans, a tu trzeba dograc mistrza w LL!

Teraz trzeba obronic mistrzostwo i PK. Jezeli to sie uda bedzie wspaniale. Bo gdybym w sierpniu napisal ze bedziemy w lidze i PK w tej sytuacji w jakiej jestesmy teraz, kibice Barcy brali by to w ciemno. Kibice Realu klocili sie ze jak to Real nie pierwszy w lidze? No nie.

Mamy jeszcze o co walczyc i trzeba to zrobic.
Brawo jeszcze raz dla Atletico!                          
Pary 1/2 to Real-City i Bayern-Atletico, jakos tak obstawiam!

[edit]

Szczesliwy po wygranej, dumny po porazce;-)
Dzieki chlopaki

Juve_forever | 13.04.2016 23:59

Atletico jest bardzo nieprzyjemnym przeciwnikiem zwłaszcza dla drużyn takich jak Barca i Bayern. Dzisiaj w pełni to potwierdzili, bo pomimo, że Barca miała swoje sytuacje to w porównaniu z tym ile ich ma w meczach z innymi drużynami to tutaj było ich jak na lekarstwo.

Zabójcze kontry Atleti zrobiły swoje i po odpadnięciu Juve to właśnie za nich ściskam kciuki. Dziś pokazali, jak walecznym i skutecznym są zespołem i nie dziwią komentarze, piłkarzy i kibiców innych drużyn, że to ich chcą najbardziej ominąć.

Chciałbym półfinałów:
Atleti - Man City
Real - Bayern


Pozdro.

TysonFCB | 14.04.2016 00:16

Ricardo

A to bardzo proste. To na prawde podly moment dla kibica Barcy, nie pierwszy... nie ostatni.
Ale pisanie ze sedzia powinien wyrzucic, az 3 pilkarzy Barcy? Neymar? zagotowal sie zolta i juz. Suarez to samo, watpie by akurat Godina specjalnie stuknal, jeszcze to bylo tak dynamiczne, ogladam powtorke za powtorka... No nie wiem, dla mnie jednak zoltko.

Iniesta absolutnie czerwona kartka, ale dzieki ci za to mistrzu, ja to rozumiem, zrobil bym to samo! Ale powinien zostac wyslany do szatni!

A poza tym czuc te delektacje porazka Barcy. Moze mi sie wydaje, moze nie. Lezacego sie nie kopie, niektorzy probuja, Trudno, a moze mi sie po prostu wydaje, bo spiacy jestem;)

JohnyKozak | 14.04.2016 00:21

Większą niespodziankę sprawiło City przechodząc PSG niż Atletico. Atletico to drużyna obrony, więc albo grasz z nimi na obronę albo na dogrywke, bo Cholo nie rotuje i sił potem brak. Dla mnie Atletico to faworyt do wygrania LM. Obstawiam pary Atletico-Bayern i Real-City, a potem hiszpański finał.

cfaniak93 | 14.04.2016 00:27


[Ban i żegnam. Mod ]

Joker | 14.04.2016 00:27

Żeby wygrać LM 2 razy z rzedu chyba trzeba mieć jakieś niesamowite szczęście... Niestety, ale Barca nie licząc drobnego kryzysu bodaj we wrześniu to grała raczej równo i na naprawde wysokim poizomie i to pomimo wielu kłopotów kadrowych od początku sezonu... Lecz kiedyś ten kryzys fizyczny po grze niemal non stop co 3-4 dni musiał się odbić... Barca w tym sezonie rozegrała dużo wiecej meczów niż ktokolwiek inny z tych czołowych ekip europejskich... 2 mecze o Superpuchar Hiszpanii, mecz o Superpuchar, 2 w KMŚ, 32 w La Liga plus 8 w CdR i 10 w LM... To jest 55 meczów w ciągu 8 miesiecy, czyli srednio mecz co mniej wiecej 4-5 dni wychodzi... W obecnej formie fizycznej Barca w dwumeczu nie miała szans z kimś takim jak Atletico, Atletico które dziś zabiegało Barce, różnica 12 km na przestrzeni 90 minut jest porażajaca ! Barca grała dużą część spotkania na stojąco, a mimo to potrafiła mniej wiecej od 55 minuty zdominować Atletico, zepchnąć je do głębokiej defensywy i jakby Barcie dopisało troche szczęście to mogli trafić do siatki, bo sytuacje były... Ba ! Powinien być karny w 90 minucie (akurat nie mam przekonania czy zostałby wykorzystany) i mogła być dogrywk,a choc nie wiem czy zawodnicy Barcy by ją dali rade wygrać... Myśle, że w obecnej formie Barca z tych rywali, którzy byli dostępni w 1/4 LM przeszłaby Wolfsburg, moze City które im wybitnie leży, a z resztą byłby duży kłopot, a z Realem czy Bayernem to raczej na pewno by nie dali rady, z PSG byliby mniej wiecej na równi bo oni też mają dołek, no i może z Benficą choć nie wiem bo Portugalczycy są w gazie i nawet Bayernowi narobili kłopotów...

Najbardziej będzie mi jednak szkoda tej LM jeśłi się okaże iz Barca za tydzień czy dwa wróci do normalnej dyspozycji i znowu będzie widać te moc, bo to by oznaczało iż ta LM akurat w tym sezonie była do wygrania, byłaby gdyby nie ten kwietniowy kryzys i to pechowe losowanie...

A Atletico w obecnej formie, jeśli ją utrzyma moze w LM sporo namieszać... Cholernie nieprzyjemny futbol grają (co wiemy od lat), a jak są jeszcze świetnie dysponowani fizycznie to w zasadzie trudno ich ugryźć, ta ambicja, organizacja, zaciętośc, umiejetnośc rozgrywania meczów na takiej żyle i styku, niebywała odporność fizyczna i psychiczna...

PS. oglądałem sporo meczów reprezentacyjnych z udziłaem zawodników Barcelony (pisze o tej marcowej przerwie) i naprawde większośc wyglądała w nich dobrze, nic nie zwiastowało jakiejś obniżki formy, a nagle po powrocie zaczeło wyglądac to tak słabo... I to w zasadzie w każdym meczu po tej przerwie jest to widoczne u większości zaowdników... Moze Alba wygląda nieźle, Iniesta w miare choć dziś już w końcówce meczu grał słabo, Masche świetnie, Pique może byc, ale reszta naprawde słabo lub bardzo słabo... Rakitic, Alves, Messi czy nawet Busquets wręcz fatalnie...

barcelonczyk 10 | 14.04.2016 00:38

No i niestety stało się... Koniec marzeń o obronie LM.
Słaba gra Barcelony. Trochę bez sensu posyłali zbyt często dośrodkowania górą, a nie dośrodkowywali płasko w pole karne, byli za mało ruchliwi, grali zbyt statycznie. Ogólnie nie było zadziorności. Messi słabo, Iniesta dużo strat. Neymarowi nerwy puszczały, gdy kopnął Juanfrana...
Przy płaskich dośrodkowaniach i większej ruchliwości, gdyby piłkarze Barcy wbiegali w pole karne, to byłaby większa szansa na strzelenie bramki, ale teraz to można sobie gdybać. Prawie w ogóle nie przyspieszali gry w polu karnym przeciwnika z czego są znani. A dopóki nie stracili pierwszej bramki to Barca grała głównie na własnej połowie, jakby chcieli utrzymać wynik 0:0.

Luis Enrique chyba zbyt mało robił rotacji, zwłaszcza w ataku, żeby czasami ktoś z trio MSN odpoczął. Inna sprawa, że ławka jest dość krótka, zwłaszcza jeśli chodzi o napastników.

Oby złapali trochę świeżości, bo nie będą już grać regularnie co 3 dni i trzeba utrzymać prowadzenie w lidze oraz wygrać finał Pucharu Króla.

A jeśli chodzi o Ligę Mistrzów to trzeba wierzyć, że w lato ławka Blaugrany zostanie poszerzona, muszą być chociaż dwaj wartościowi zmiennicy dla MSN. Munir to nie ta jakość. I trzeba mieć nadzieję na lepszy sezon w LM niż ten obecny.


Klątwa Ligi Mistrzów nadal trwa...



Gratulacje dla Atletico, awansowali zasłużenie.







Pozdro - barcelonczyk 10

Piekut | 14.04.2016 00:47

Współczuje kibicom Barcy ...i składam wielkie gratulacje kibicom Atletico. Meczu nie widziałem, więc się nie wypowiadam. Pozdrawiam

Krax | 14.04.2016 01:42

[edit]

Ależ ta piłka hiszpańska jest mocna, uff... wychodzi na to, że tylko drużyny hiszpańskie potrafią wygrywać z Barca, o czym to świadczy nie muszę mówić. Nie boję się napisać, że obecnie najlepsze 3 zespoły świata są z Hiszpanii, no i Bayern, czyli Atletico, Barca, Real, Bayern to najlepsze ekipy i z tym polemizować nie można. Oczywiście co jakiś czas ktoś próbuje wskoczyć do tego grona, czy to Borussia, czy to Chelsea, czy to Juve, czy to PSG, czy to City, ale czołówka jest klarowna i umieszczenie tam Atletico jest w stu procentach uzasadnione.
Co mogę napisać o meczu?? już chyba wszystko zostało powiedziane. Barca była faworytem, ale to Atletico dało z siebie więcej w ciągu 180 minut i było po prostu lepsze. Niby Barca potrafiła zepchnąć do defensywy Rojiblancos, ale oni właśnie tak uwielbiają grać i robią z tego swoją najmocniejszą broń, dlatego właśnie Simeone jest fenomenem. Ktoś tu wspominał o odejściu Diego z Atletico, ale gdzie on niby ma iść?? gdzie mu będzie lepiej?? Barca odpada, Real również, Bayern?? nie sądzę, drużyny angielskie?? oprócz większego zaplecza finansowego nie oferują kompletnie nic, zresztą w Atletico robi się naprawdę dobrze w tej kwestii, niedługo będzie nowy stadion i nie wyobrażam sobie żeby wtedy nie było w Madrycie Diego Pablo Simeone. Może to śmiała teza, ale uważam, że Diego jest na najlepszej drodze żeby zostać Fergusonem Atleti i zrobić z niego potęgę, tak jak uczynił to z United Sir Alex

Gratulację dla fanów Atletico i oby ominął nas hiszpański pojedynek w 1/2..

Catalina | 14.04.2016 02:10

Krax

A ja bym polemizowała,bo wydaje mi się,że jest trochę inaczej.

Joker

Kontuzje? Nie przesadzajmy Barcelona i tak pod tym względem jest dosyć szczęśliwym klubem.

Tak jak pisałam,że są dwa kluby,które mogły w tym sezonie zatrzymać Barcę przed obroną tytułu czyli Juve i Atletico. Udało się to drużynie z Madrytu i to w pełni zasłużenie. Blaugrana wysiadła fizycznie i to jest przyczyną ich delikatnej zniżki formy. Dla mnie żadnej sensacji nie ma,bo Atletico to najwyższy poziom.

...3

dalmare | 14.04.2016 04:37

Atleti, odrobiliście więc co miało być wcześniej wykonane; tym razem przy braku Torresa Koke grał na Griezmanna, wspomagał Filipe, a Godin dosłownie ofiarowywał siebie, ciało i ból. Najniższy na boisku Griezmann wzlatywał do uderzeń głową, dwukrotnie grożny i nieobstawiony.
Na kogo traficie teraz?
Juve mogło być w tym gronie- zabrakło szczypty doświadczenia, decydowały detale.
Rizzoli, jako się wcześniej rzekło, w swej specyfice: nie usuwa łatwo; wytknięto brak Karnego za faul Pique na Carrasco, brak Czerwieni przy Karnym Iniesty, brak Karnego w 91' (moviole włoskich redakcji, dyskusja arbitri.com), o drobiazgach jak brak wyrzucenia za łokieć w twarz nie wspominając.
Opinia katalońska zwrócona przeciw Rizzolemu, lecz są powody decyzji: w 91' arbiter patrzył centralnie, bez głębi- przekroczenie linii widać na specjalnym replay wzdłuż pola. Brak wydalenia przy Karnym 87': prawdopodobnie Griezmann nie był w posiadaniu piłki.
Nie ma się co łudzić, że Simeone porzuci Atletico: dopiero co powiedział, że przedłużył do 2020 bo zamierza zwyciężać na nowym stadionie.

didier15 | 14.04.2016 06:11

brawo atletico! wygrala druzyna zdecydowanie lepsza. zreszta 2:0 to nie przypadek. co do sedziowania to mozna sie przyczepic, ale wkoncu nie bylo sedziowania pod brace tylko pomylki w dwie strony, wiec nie ma co tego roztrzasac. oby final byl atletico-city.

OM1899 | 14.04.2016 07:10

Barca slaba obrona 3 mecz z rzędu w plecy Arda Turan fatalna zmiana

Ricardo Roomest | 14.04.2016 08:02

TysonFCB14.04.2016 00:16

Chyba Ci się wydaje. :) Sytuacji z Neyem nie widziałem, ale Suarez... Trudno to nazwać przypadkiem... Bynajmniej ja tej sytuacji nie komentowałem.

wentello | 14.04.2016 08:20

@TysonFCB
Celowe kopnięcie piłkarza poza linią boiska, kiedy piłka nie jest w zasięgu rywala to powinna być czerwona kartka. Co do Suareza to w tym meczu żółta, ale w poprzednim powinien wylecieć już w pierwszej połowie.

Mateusz1990 | 14.04.2016 08:26

Barca słaba jak sik pająka zero nic atetico ich zjechało zniszczyło zdeptalo. I iniesta powinien dostać czerwana przy karnym ale wczoraj nawet sędzia im nie pomógł

MaciejManU | 14.04.2016 09:02

Cóż, Barcelona jeszcze na początku roku była, moim zdaniem, najmocniejsza w Europie i prezentowała się znakomicie. Początek sezonu bez Messiego wyglądał i tak dobrze, potem po powrocie Argentyńczyka Barca grała rewelacyjnie, a ja sam byłem przekonany że w kwietniu to Messi będzie szedł po koronę króla strzelców LL, ale żeby wygrywać trofea trzeba też dobrze ułożyć ekipę pod kątem przygotowania fizycznego i tutaj moim zdaniem sztab Barcelony zawiódł. Nie da się grać całego roku na maksymalnych obrotach, o tym każdy wie. Te wyniki z Realem, Atletico, RSSS i znów z Atletico to nie przypadek. Barca była najlepsza jeszcze w lutym, dziś wygrał lepszy klub, który mimo praktycznie zerowej ławki, wyglądał dużo lepiej fizycznie. Gratuluje obu ekipom, Barcelonie walki w ostatnich 30 minutach a Atletico wybieganego jak zawsze wyniku i serca wkładanego w mecz. Nie mogę się już doczekać losowania par, mam tylko nadzieje, że klubu z Madrytu nie trafią na siebie. Kto wie, może powtórzy się finał Real Atletico?

WorldX | 14.04.2016 10:25

Ale jak to? Przecież Filipe Luis mówił, że my chronieni jesteśmy! A to kłamczuch! :P

Teraz na serio. Z taką grą, jaką ostatnio prezentujemy, to nas w weekend na Camp Nou Valencia rozjedzie, a Madryt wyprzedzi. Nie da się na nich ostatnio patrzeć, wielka szkoda, że taki dół formy przypadł na kluczową część sezonu. Trzeba jakoś dociągnąć do końca.

PsheMkO1992 | 14.04.2016 10:42

Neymar na żółtą? Prosze Cie nie kompromituj się xD
Jestem ciekawy co gdyby ( tak jest go głupie gdybanie ) to Carrasco albo Griezmann tak zaatakował jakiegoś obrońce Barcelony z automatu byłby płacz o czerwoną.
Suarez też tego nie zrobił przypadkowo i to jest więcej niż pewne przecież to nie szczeniak a nie piłkarz fakt że umiejętności ma i to nieprzeciętne ale zachowanie ma jakie ma.

hindy | 14.04.2016 10:43

Trzy (a praktycznie cztery) punkty przewagi w tabeli ligowej, udział w finale Copa del Rey - kryzys pełną gębą!

Kastro | 14.04.2016 12:06

hindy
No dobrze tylko ze tych punktow bylo ponad 10 wiec inaczej sie teraz na to patrzy

TysonFCB | 14.04.2016 12:08

Przemko


No dobrze, ja wiem skompromitowalem sie. Torres tydzien temu majac zoltko na koncie, atakuje nogi rywala nie myslac o pilce... zbiera za to zolta. W konsekwecji czerwo, wszyscy pisza o skandalu. Wczoraj za podobne wykroczenie Neymar dostaj rowniez zolta. Co??? Jak to! Przeciez on powinien wyleciec z boiska. Suareza tez bys wyrzucil. Jak to dobrze ze to nie ty sedziowales hehe


Placz? Plakac to moze ty lubisz, ja tam nie wiem, ale nie wstydz sie. Wiem wiem Barca to ta nie dobra, co sedziowie ja przepychaja juz prawie 10 lat. A kompromitujesz sie ty (pod wieloma newsami). Diego Costa i cala Chelsea

Rafa_El | 14.04.2016 12:16

Cieszy ten wynik ,przykłady Atletico ,Leicester pokazują,że pieniądze, konstelacja gwiazd w drużynie nie zawsze wygrywają .
Ostatnie wyniki Barcelony to niejednorazowy  przypadek ,ciekawi mnie co oni będą chcieli teraz poprawić poprzez transfery. Jak widać słabszy  okres jednego,dwóch z tercetu  MSN i Barcelona ma duży problem..
Simeone z Atletico wykonuje niebywale dobrą robotę, robią po prostu swoje bez fleszy ,kamer i gwiazdorstwa  jakie są Realu czy Barcelonie .Szacun
Ciekawe co czuje dzisia Turan, ławeczka w Barcelonie i eliminacja przez jego byłych kolegów i drużyny do której wydaje się ,że nie miał niewystarczającego  szacunku.

FCBarcelona1991 | 14.04.2016 12:21

Pilkarze Barcy siadaja kondycyjniew koncowce sezony   Lucho troche ich wyzylowal   teraz to sie odbija w najawzniejszej czesci sezonu mnie to wisi i powiewa   w p[racy jestem non stop wiec nie ogladam   piłki  w sumie dobrze bo nuda juz straszna  

Krax | 14.04.2016 12:26

Catalina

Masz prawo, to jest tylko moja subiektywna opinia :)

PS. Jeszcze co do sędziowania, to muszę powiedzieć, że kontrowersje w każdym meczu zaczynają być normą i to jest smutne. Tylko Pan Viktor Kassai stanął na wysokości zadania i według mnie gwizdał fenomenalnie, choć to nie powinno być miłym zaskoczeniem, ale obowiązkiem.

Sympatycznygosc | 14.04.2016 12:51

takie chyba, że Iniesty wogóle nie powinny być na boisku a to on strzelał przy ręce Gabiego. Zresztą Gabi jedną nogą był poza polem karnym i drugą praktycznie na linii więc stykowa sytuacja

RMfan | 14.04.2016 12:58

Miał to być jeden z niewielu meczów FCB w sezonie, który obejrzałem, ale trafiło się pępkowe u znajomego i nic z oglądania nie wyszło, ale za to obejrzałem właśnie obszerne skróty i chłodnym okiem oceniam to tak:

Suarez-Godin - żółta,
Iniesta - czerwona tak czerwona, że bardziej być nie może
Neymar-Juanfran - żółta / czerwona, 50/50. Obie decyzje dałoby się solidnie uzasadnić.
Ręka w polu karnym - ewidentna,

Czyli mamy 4 kontrowersje - 2 poprawne i 2 błędne decyzje - po jednej błędnej w każdą stronę, czyli dobry występ sędziego (taki żart).

Ps. ta główka na 1-0... miodzio.

HalaMadrid1465 | 14.04.2016 14:36

Gratki dla Atleti.
Obyśmy nie trafili na Was w 1/2.

Cały świat płacze nad Barceloną. Znaczy zdziwieni są, że nie wygrywają wszystkiego.
Ale popatrzmy na to realnie: na absolutnym topie nie można, nie da się być non stop. I to na wszystkich możliwych frontach. Zatem ostatnie wyniki traktuję jako normalną kolej rzeczy. Cykl.

Zresztą, np. Real nauczył swoich kibiców, że na sukces trzeba czasem poczekać. Że nie przychodzi on permanentnie i corocznie.

Nie płaczcie zatem, bo i tak jest sporo do wygrania.
A kolejny sezon tuż tuż i otwiera się nowy rozdział.

Coś mi mówi, że ten rok to będzie rok Atleti.
Jeśli ma im ktokolwiek w tym przeszkodzić, to niech będą to Blancos ;-)

Asteniu | 14.04.2016 14:50

Od parunastu lat oglądam Atletico i tak słabej Barcelony na przeciw Atleti jeszcze nie widziałem. Podczas pierwszego meczu w okolicach 15 minuty kończyłem 3 browara. Musiałem się znieczulić, bowiem serducho waliło jak młot pneumatyczny. Wczoraj jak zobaczyłem tak słabą Barcelone miałem co najwyżej lekko podwyższony puls.

Co do meczu dla mnie najlepszy na boisku SAUL. Jak ten chłopak gra w wieku 21 lat takie mecze przeciwko Barcelonie czy Realowi to co będzie za 3-4 lata. Piękna asysta u Panicza i szkoda że ten lob głową wylądował na poprzeczce, bo była by przepiękna bramka. Mnóstwo wygranych pojedynków i zostawionego potu na boisku. A ja głupek podczas zimowego okna transferowego zastanawiałem się czy nie było by dobrze przyjąć ofertę MU za Saula (o ile takowa była).

Świetny też Grizzi, Godin, Filipe, Juanfran i Gabi (jak on przeciął te podanie na linii do Pique, piękne). Carrasco bardzo aktywny, ale nie wszystko mu wychodziło. mimo to niezłe spotkanie.

Jeżeli chodzi o losowanie to najbardziej bym chciał City, ale coś czuje że będzie Real lub Bayern.

PsheMkO1992 | 14.04.2016 17:14

atakuje nogi rywala? XD
Busquets prostą piłkę przyjąć nie potrafi, odskoczyła mu. W powtórce widzisz że to Torres dotknął piłke pierwszy po czym lekko zahaczył Sergio i wg. Ciebie to kontrowersja? No tak, bo Torres nie powinien wgl. wylatywac z boiska. Dobrze że to nie wypaczyło wyniku dwumeczu.
Jestem ciekawy kiedy ostatnio Barcelona dostała czerwoną kartke w meczu? Był wgl. taki przypadek w tym sezonie? Tak na spokojnie, z tym ostatnim pytaniem :)

PsheMkO1992 | 14.04.2016 17:15

Asteniu
Niguez jak i Koke z Atletico nie odejdą.

AxelF | 14.04.2016 22:28

Asteniu - fakt, że Barca zagrała źle, ale na tylko tyle jej Atleti pozwoliło. Widać zresztą jak forma Atletico wzrasta na przestrzeni kolejnych meczów. Tu nie ma przypadku.
Saul chyba jeden z najlepszych zawodników (choć nie zawsze najbardziej widoczna jest jego praca), od jakichś 3 miesięcy w Atleti. Skarb. Niesamowite wzmocnienie, a jeszcze kilku zdolnych ma Atleti wypożyczonych do innych klubów, a Cholo jak widać mimo gry o najwyższe cele, młodym daje "pole do popisu" i stawia na nich.
Gratki jeszcze raz.

Asteniu | 15.04.2016 00:39

PsheMkO1992 - Mam nadzieje. O Koke jestem spokojny, natomiast Saul wciaz nie podpisal nowego kotraktu, mam nadzieje ze za taka gre dostanie te 4-5 mln i latem zwiaze sie z Atletico na dluzej.

Nie wiem jak to Simeone wykombinuje, ale jak wroci Tiago to kto wyladuje na lawce ? Saul ? Koke ? Gabi ? Zreszta ciekawe co z Portugalczykiem bedzie. 35 lat na karku po zlamaniu nogi i z konczacym sie 30 czerwca kontraktem, a przeciez jest jeszcze do gry Augusto, Tomas, Kranivitter o Oliverze Torresie juz nie wspominajac.

AxelF - oczywiscie ze tak, tyle ze to nie w pelni zasluga Atletico ze Barcelona grala slabo, nawet jak przycisneli to wygladalo to srednio.

Jezeli chodzi o wypozyczonych zawodnikow to po za Borja chyba nikt nie ma szans na gre w Atletico w przyszlym sezonie, moze jeszcze Javier Maquilano ( nie pamietam jak sie dokladnie pisze). Reszta albo do odstrzalu, albo melodia przyszlosci. A dokladnie tych zawodnikow jest chyba 13 na wypozyczeniach, choc 2 z Atletico B. U Simeone ciezko jest grac, nawet taki Griezmann przez pierwsze pol roku byl rezerwowym. Nie wydaje mi sie zeby Simeone bardzo lubil mlodych graczy, raczej stawia na dojrzalych zawodnikow. Doswiadczenie, odpowiedzialnosc, pracowitosc i walecznosc, te cechy trzeba posiadac zeby grac u Simeone, a ze Koke czy Gimenez przejawiali dojrzalosc w grze, a Saul jest niesamowicie waleczny i pracowity to teraz stanowia o sile druzyny.



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy