REKLAMA
REKLAMA

Real pokazał charakter w Sewilli

dodał: Michał Wachowski  |  źródło: PrimeraDivision.pl  |  18.02.2018 22:36
Real pokazał charakter w Sewilli

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Real Madryt był w tarapatach i przegrywał z Realem Betis 1:2. Gospodarze nie wyszli jednak po przerwie na plac gry. Królewscy pokazali w drugich czterdziestu pięciu minutach swoją klasę i zainkasowali trzy punkty (5:3)

Jak stwierdził komentator, Real Madryt przeżywał w tym meczu "efekt jojo". Wszystko zaczęło się po jego myśli, bo w 11. minucie objął prowadzenie. Trafienie to było dosyć szczęśliwe, bo piłka po interwencji bramkarza spadła wprost na głowę Marco Asensio, który zachował czujność i wpakował ją do siatki.

Nie zmienia to jednak faktu, że pierwsza połowa należała do Betisu. W 34. minucie, po dośrodkowaniu Joaquina z linii bocznej boiska, do siatki trafił głową Aissa Mandi. Gospodarze złapali wiatr w żagle i po chwili wprawili w konsternację fanów ze stolicy. W 37. minucie wyszli na prowadzenie, a gola zapisano ostatecznie jako samobójcze trafienie próbującego interweniować Nacho.

Po przerwie oglądaliśmy już jednak zupełnie inny mecz, a gracze z Sewilli chyba nie opuścili swojej szatni. Real wyrównał już w 50. minucie, gdy po wrzutce Vazqueza na listę strzelców wpisał się Sergio Ramos.

Zupełnie pogubiony Betis stracił kolejną bramkę w 59. minucie. Wówczas, po efektownej akcji Daniela Carvajala, do siatki trafił Marco Asensio. W 65. minucie pierwsze skrzypce zagrał z kolei Cristiano Ronaldo, który wyrównał tym samym rekord strzelecki Raula Gonzaleza.

Betis starał się w końcówce wrócić do tego meczu i za sprawą Sergio Leoja, zdobył w 85. minucie kontaktowego gola. Nadzieje gospodarzy rozwiał jednak po chwili Karim Benzema. Francuz w końcu się przełamał i po podaniu Vazqueza ustalił wynik na 5:3.

Real Betis - Real Madryt 3:5 (2:1)
0:1 Asensio 11'
1:1 Mandi 34'
2:1 Nacho (sam.) 37'
2:2 Ramos 50'
2:3 Asensio 59'
2:4 Ronaldo 65'
3:4 Leon 85'
3:5 Benzema 92'
Pełna statystyka meczu
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 42 komentarzy

EmpiresCF | 18.02.2018 22:44

Ten mecz pokazal ze wszystko co zle w tym sezonie Real juz ma za plecami :) to co zrobili z Betisem przez 15 min drugiej polowy to jest rewelacja wieczoru heh ... Teraz wygrac z Leganes i ustabilizowac 3 miejsce w lidze i juz bedzie niezle

TysonFCB | 18.02.2018 22:48

"Ten mecz pokazal ze wszystko co zle w tym sezonie Real juz ma za plecami :)"

Real stracil 3 gole, a mogl spokojnie stracic jeszcze 1-2 ;). Choc samo 3 z tylu "robi wrazenie" .


Gratulacje, podniesienia sie ;)

EmpiresCF | 18.02.2018 22:57

Tyson

Tak grajacy Betis jak w pierwszej polowie to i Barcelonie by wpierniczyl ze dwie brameczki :)

Threex | 18.02.2018 22:58

Ufam że będzie tylko lepiej, bo dla mnie to jeszcze nie jest koniec problemów.... Defensywa nie wygląda tak pięknie i np taki Carvahal zrobił mega akcję w ofensywie ale w defensywie to już nie było tak kolorowo.
Cieszą bardzo bramki Asensio i oby tak dalej :)
Mam nadzieje że z Marcelo wszystko dobrze...

hugo_sanchez | 18.02.2018 22:59

Tyson

Bez Kroosa bez Varana bez Marcelo. Pokazali charakter czy chesz tego czy nie. Paczaj swoich bo tam jest ciepło  :) pozdro

Apollo677 | 18.02.2018 23:05

Odtąd za każdy przegapiony mecz Betisu, wrzucę złotówkę do słoika.

TysonFCB | 18.02.2018 23:07

Empires

Teraz to nie watpie ze mocno by nas Betis cisnal (chodzi mi w obecnej formie Barcy, a Betisu)... Czy strzelil, by 3 gole? Watpie. 2? Moze.

Real jednak zbyt latwo daje sobie wbijac pkt i tylko tyle chcialem 23mecze... 26 straconych goli. Idac srednia, to widac jak pokazna liczbe Real moze osiagnac przy 38 kolejce.


Hugo Sanchez

"Paczaj swoich bo tam jest ciepło  :)"

No tak. I piekna dyskusja. Wchodze pod mecz Realu, ktory jak zwykle ogladalem. Real wygral 3-5. Pisze ze Real stracil 3 gole, a tutaj od razu atak, jakbym prowokowal. Tylko czym?

Ale jak chcesz wiedziec to...


A na swoich tam pacze... I jestem bardzo zadowolony ;) dla mnie jest moc ! :D


Pozdro chlopaki ;)

Wisnia1990 | 18.02.2018 23:09

EmpiresCF

Barcelona ma 15 goli mniej straconych przy 1 spotkaniu wiecej rozegranych...

Hugo

Jak zwykle na poziomie... a podobno dzieci juz sie ma- Niewiarygodne.


Gratki za 3 punkty.

Pozdro.

TysonFCB | 18.02.2018 23:13

Wisnia1990


No Siemka byczku ;)


Gdzie ty sie podziewasz? ;) Jak tam przed wtorkiem? Jakie przeczucia?


(Sory fani Realu, ze akurat nie na temat)

EmpiresCF | 18.02.2018 23:18

Tyson ... Wisnia

Moze jestem dziwny ale w odroznieniu od wiekszosci wole wynik 5 : 3 niz np 2 : 0 heh i mam gdzies ze Real stracil 3 bramki (mocno rezerwowa defensywa) skoro strzelil az 5 xd martwil bym sie gdyby stracili 3 a strzelili 2 hah

A po drugie to nie wiem czy zauwazyliscie ale przed akcja na 3 : 4 Ronaldo wychodzil sam na sam z Adanem ale pewien pan przy linii postanowil urozmaicic troche wieczor i zauwazyl \"spalonego\"
Gdyby tam padla bramka to tej 3 dla Betisu nie byloby w 99 % xd ale to juz niepotrzebne gdybanie

Wisnia1990 | 18.02.2018 23:18

Witaj Tyson

Zapracowany po uszy. Kiedys to byl czas na ogladanie spotkan Barcy i innych lig, a dzis nie ma czasu nawet na skroty pomeczowe... Livescore pozostal :-(

Co do wtorku - Oczywiscie nie ogladne, (zadna nowosc) ale przeczuwam nudne 0:0 lub jedna bramka dla ktorejs z ekip.

A jak tam u Ciebie kolego?

Pozdrawiam.

Wisnia1990 | 18.02.2018 23:21

EmpiresCF

Wiesz ja rowniez wole takie wygrane, jesli jestem bezstronnym widzem :-) O akcji spalonej nic nie wiem, meczu nie ogladalem.

Pozdro.

hugo_sanchez | 18.02.2018 23:23

No wlasnie czysta prowokacja. Strzelamy piec ladnych bramek , wychodzimy z 1 2. Tyson  Betis mogl strzelic jeszcze 2 bramki ale Real tez mogl strzelic jeszcze 3. Sa sytuacje i coraz lepiej to wyglada.

logan91 | 18.02.2018 23:27

Czy ja kiedykolwiek dożyje czasów, by bramkarz Realu walczył o trofeo Zamora? Prawie 10 lat minęło kiedy to Casillas zgarnął tą nagrodę... Ja nie wiem za czym stoi taka postawa obrony... Słaby trener? Może to obrońcy są słabi? Albo bramkarz? Albo zwykła nonszalancja i brak respektu do przeciwnika? Albo wszystko po trochu... Swoją drogą Navasa nie broni już niczego nadzwyczajnego... Ja wiem, że bramkarz wszystkiego nie wyrbroni, ale powinien dawać od siebie coś ekstra tak jak to robi De Gea, Neuer, Oblak czy w tym sezonie Ter Stegen... Zawsze to kilka bramek mniej a i punktów zawsze by doszło kilka... Navasa broni po prostu normalnie i co ma wpuścić to wpuścić dlatego oprócz gruntownej przebudowy ataku mussem dla Pereza powinno być ściągnięcie światowej klasy bramkarza, którego od czasów Casillasa nie było w Realu, a to już parę ładnych lat...

TysonFCB | 18.02.2018 23:33

Wisnia1990

A u mnie w porzadku, pracuje sie... zyje sie. Czasu malo, ale zawsze sie staram jakos tak ustawic czas, by Barce obejrzec, a potem Real i potem ew. cos ciekawego. Nie zawsze to wychodzi, choc sie staram.

Teraz LM i ja kompletnie nie wiem czego sie spodziewac. Nie wiem. Kompletnie. Tak jak wiedzialem ze Real wygra z PSG, tak jezeli chodzi o Barce w LM, to nie wiem. Chcialbym zeby bylo do przodu, ale to jest LM, ktora w okresie luty/marzec Barcelonie nie lezy, ostatnio.


Empires

Ja rowniez wole takie mecze, ale gdy jestem bezstronnym widzem ;)

Jednak obrona zdobywa sie mistrzostwo. Real mial problem ze skutecznosci, ktorego teraz juz nie ma i potrafili wygrac wysoko, tracac duzo, ale gdy trafi sie mecz, gdzie nie chce wpasc. Lepiej zremisowac 0-0, czy wygrac 1-0. Niz przegrac, 1-0.

Real swoja pozycje w lidze zawdziecza slabej grze obronnej i brakiem skutecznosci w pewnej fazie sezonu, jednak z lepsza obrona Real liczyl by sie w walce o majstra.


Hugo Sanchez

Prowokacja? Gratuluje zwyciestwa, a jak moge nie wspomniec o zlej postawie obrony Realu skoro traca 3 gole, nie z jakas czolowa ekipa Europy? Zreszta, co ja sie bede tlumaczyl, jak ja prowokuje i juz ;)

Niech bedzie po twojemu hehe ;)

logan91 | 18.02.2018 23:42

Empires

Ale tu naprawdę nie ma się z czego cieszyć... Fakt, atak pokazał pazur, ale obrona jest beznadziejna i puki to się nie zmieni, to Real będzie z każdym tracił bramkę... Wystarczy spojrzeć ile stracił bramek w ostatnich kilku meczach... To jest kryminał! Trzeba pamiętać, że nie zawsze atak będzie grał jak z nut i wtedy to na obronie będzie większa presją by nic nie stracić.. Lepiej zremisować 0:0 niż przegrac 0:1... Według mnie, potrzeba tutaj fachowca w postaci trenera, który poukłada grę z tyłu, bo prawda jest taka, że Real ma kim grać w obronie... Druga sprawa to bramkarz... Na miejscu Perez postarałbym się o Davida z Mu, a jeśli nie on to Courtis wydaje sie też bardzo dobra opcja...

TysonFCB | 18.02.2018 23:44

logan91

Mi sie wydaje ze ta posucha (trofeo Zamora i uboga liczba straconych goli), to zasluga nie tyle slabego bramkarza (choc faktem jest ze Navas ma przecietny sezon i taki De Gea to by sporo goli wymazal gumka z tych 26), co ofensywnie usposobionej defensywy. Marcelo jest KAPITALNY, ale z przodu. On potrafi zrobic wszystko... w ataku. Pokazuje to latami. On jest jednym z kluczowych postaci, ale OFENSYWY Realu. W obronie, to wcale nie jakis magik musi byc, zeby cos ugrac na swojej prawej flance. I Marcelo nie zawsze zdarzy wrocic.
To samo Carvajal. W tym sezonie slabo sobie radzi w obronie. A w dodatku tez jest mocno ofensywny, liczba asyst. Podlaczen jest, dosrodkowan. Real rowniez ma NAJLEPSZEGO OFENSYWNEGO stopera na swiecie... czyli Ramosa. A w obronie? Liczba zoltych i czerwonych kartek mowi wiele. Czemu jest ich tak duzo? Nie dosc ze Ramosowi, czesto "odbije", to czesto sie spozni, popelni blad, nie zdarzy. Stad tyle kartonikow, a i wiele razy Ramosowi sie "upieklo".

Dla mnie najlepszym obronca Realu, typowo obronca jest Varane. Piekielnie szybki, wysoki, zwrotny. Inteligentny. Ale zawsze bedzie w cieniu. Nacho tez mi imponuje w tym sezonie. Ja bym chcial zobaczyc w powiedzmy 3 meczach pod rzad Varane-Nacho na stoperze ;)

RaulMadrid | 18.02.2018 23:50

Ostatnie 5 spotkań ligowych Realu Madryt to koncertowa gra nie licząc tej wpadki z Levante o czym świadczą wyniki 7-1 z Deportivo, 4-1 z Valencią, 5-2 z Sociedad i teraz 5-3 z Betisem i po tej fatalnym okresie w którym przegrzegraliśmy Mistrzosto nie wygrywając trzech spotkać ligowych z rzędu 0-3 z Barcą, 2-2 z Celtą i 0-1 z Villarrealem nie ma śladu.
W ostatnich 5 ligowych spotkaniach Barcelona zdobyła punktów 11, a Real 13.
Barca strzeliła 10 bramek, Real 23, Barca straciła 2 bramki, Real 9.
Od początku sezonu w Realu Madryt zawodziła skuteczność w Lidze, dziś Królewscy znowu strzelają kilka bramek w meczu, a Barca od 7 meczów nie strzeliła więcej niż 2 bramek, zaś Messi jest od 5 meczów bez bramki.
O tym że Suarez nie strzelił bramki od blisko 800 minut w Lidze Mistrzów, a Ronaldo strzelił w tym sezonie w samej fazie grupowej tyle samo bramek co cała Barcelona.
Zamiast wypowiadać się na temat defensywy Realu Madryt która dla przykładu w poprzednim sezonie pozwoliła stracić 41 bramek, a Real został Mistrzem kraju zaczął bym się martwić o Barcelonę zwłaszcza w kontekście spotkania z Chelsea która dla Barcy zwyczajnie nie leży bo w ostatnich meczach Barca nie wygląda już tak dobrze jak wyglądała jeszcze dobre kilka tygodni temu.
Real Madryt od lat traci wiele bramek, ale zawsze strzela o jedną więcej, a najczęściej kilka.

Patrzą na dzisiejszy skład Realu z Betisem, poziom prezentowany przez Betis, czy na to co Królewscy prezentowali z Sociedad to strata 5 bramek w tych meczach nie robi na nikim większego wrażenia bo bramki te padały głównie po indywidualnych błędach, a Królewscy pozwolili rywalowi na te bramki bo nikt mi nie powie że Real grał na 100% w drugiej połowie z Sociedad kiedy ci strzelali nam dwie bramki...
Rywal Realu gra w ostatnich meczach tak jak mu Real na to pozwoli, a Barca gra tak jak jej na to pozwoli rywal z którym się mierzy.
W meczach w których Real stracił punkty stracił 15 bramek ze wszystkich 26.

Kryzys w Realu Madryt jest już zażegnany, Ronaldo wrócił do formy strzeleckiej, Benzema się przełamał, Lucas i Asensio błyszczą w ostatnich meczach, w środę staniemy przed szansą wygrania Leganés i jeśli nam to się uda to będziemy tracić do Barcy 13 punktów, a do Atletico 7 zajmując miejsce 3. Udało nam się wygrać pierwszy mecz z PSG 3-1...
Tak kibice Barcelony mamy prawo mówić o tym że wszystko to co złe już za nami bo Real Madryt to zupełnie inna drużyna niż przed kilkoma tygodniami. Śmiem twierdzić że Królewscy są w wyższej formie niż Barcelona.
I Ja nie ubolewam nad stratą bramek w meczach w których byliśmy do rywala zdecydowani lepsi i wbilismy mu 4+ bramki wygrywając mecz, a nie licząc tej wpadki z Levante to tak to właśnie ostatnio wygląda.

logan91 | 18.02.2018 23:59

TysonFCB

W sumie masz rację... Marcelo i Carvajal zdobyli w zeszłym sezonie mnóstwo asyst, nie wiem czy którykolwiek boczny obrońca miał tyle co jeden z nich, zaś Ramos zdobył jak na środkowego obrońcę dużo bramek... Myślę, że na taką postawę składa się kilka czynników. Po 1, czyli to co napisałeś - mocno usposobieni ofensywie obrońcy. Po 2 brak odpowiedniego taktyka. Zidane jest autorytetem, myślę że i dobrym motywatorem, ale jednak zmysłu taktycznego mu brakuje i pomimo ogromnej wdzięczności za zdobycie tyłu trofeów, ja bym po sezonie mu podziękował... Po 3 Navas... To co pisałem wcześniej, nie daje od siebie nic ekstra, a to często daje punkty, o czym teraz doskonale zdają sobie sprawę fani Barcelony, gdzie jak czasem nie idzie, do Ter Stegen w trudnej sytuacji robi w bramce cuda... A po 4, to mimo wszystko jest to zbytnio nonszalancja... Dzisiaj choćby bramka na 3 do 4 dla Betisu... Zero krycia, a Theo truchcikiem sobie wraca, bo przecież prowadzą 4:2... I co może dziwić, ta bramka najbardziej mnie w****..a...
Co do pary Nacho-Varane... Nie jest to zła opcja, ale należy też zwrócić uwagę na fakt, że Ramos to jeden z najlepiej wprowadzających piłkę obrońców na świecie, a Nacho niestety tego nie ma, choć mimo wszystko jest naprawdę solidnym obrońca i bardzo przydatnym.

Krax | 19.02.2018 00:02

Fajny mecz do oglądania, ale wątpię czy trenerzy są zadowoleni ze straconych goli. Co innego jeśli chodzi o ofensywę, bo tutaj było naprawdę spoko. Real w końcu odzyskuje jakość z przodu i przede wszystkim skuteczność, a stracić zawsze coś można, pod warunkiem, że strzeli się o jedną bramkę więcej. Rotacje Zizu się sprawdziły, choć po pierwszej połowie myślałem, że tak zestawiony środek pola to błąd. Po przerwie kiedy trzeba było pokazać charakter Real włączył piąty bieg i nie pozostawił złudzeń Betisowi. Swoją drogą Betis świetnie gra w piłkę i jeszcze nie raz się o tym przekonają drużyny z La Liga, nawet te czołowe. Filozofia tej drużyna jest fajna, aczkolwiek na wymianę ciosów z najlepszym to chyba jeszcze nie ten poziom, tym bardziej z Realem Madryt. Jednak wielki szacunek mam do nich, żeby w Anglii chociaż jedna drużyna prezentowała taką kulturę gry...

PS.
Asensio powoli wraca do wysokiej formy, czas najwyższy, bo od września kopie się po czole, z małymi przebłyskami. Nie wiem dlaczego po meczu z PSG tak dużo kibiców dziwiło się, że on nie gra w pierwszym składzie, bo przecież dopiero w LM się obudził i to jego drugi naprawdę dobry mecz od bardzo dawna. Przeważnie kiedy grał od pierwszej minuty, to zawodził, nawet z dużo słabszymi drużynami.

RaulMadrid | 19.02.2018 00:05

TysonFCB

A dla mnie to obrona Realu i tak jest w poprzednich latach najlepszą na świecie, a wiesz dlaczego?

Bo choć tracą wiele bramek z ligowymi średniakami to przychodzą mecze z topowymi ekipami które słyną z żelaznej defensywy jak Atletico, Juventus, bajecznej ofensywy jak PSG, Bayern, Barca i nie wbijaja Realowi kilku bramek z reguły jest to jedna bramka przy 3-4 Realu Madryt.
Oczywiście pamiętam te mecze 0-4 i 0-3 z Barcą w Lidze, ale pamiętam też te np.z Superpucharu Hiszpanii. Barca to jedyna ekipa której w ostatnich latach udało się z topowych ekip zgnoić defensywe Realu Madryt tymi dwoma meczami, ale sama dała się zgnoić innym już nie raz jak Juventusowi czy PSG, Bayern ich przed laty zmasakrował w dwumeczu...

Liga Mistrzów zwłaszcza w fazie pucharowej obrazuje na jakim poziomie jest defensywa Królewskich. Ekipy słynące z najlepszych bloków defensywnych i defensywnego stylu gry kończą z 4 bramkami, a te które słyną z najlepszych ofensyw nie strzelają więcej niż 1 bramki.
Tak to wygląda w LM... Liga naprawdę nie jest miarodajna zwłaszcza jeśli oglądasz te mecze Królewskich i widzisz w jakich meczach i okolicznościach traci oni bramki. W Lidze Mistrzów takie sytuacje jak w Lidze u nich zwykle nie mają miejsca, a mierzą się z najlepszymi na świecie.
Jakoś w LM ta koncentracja, mentalność jest u nich większą...

logan91 | 19.02.2018 00:05

RaulMadrid

Bez przesady... Cieszy lepsza skuteczność Realu w ostatnich meczach, ale postawa obrony to jest kryminał... A co do Barcy... Co z tego, że nie strzelają ponad 2 bramek na mecz jak wygrywają praktycznie wszystko, a bramek nie tracą? Dla mnie lepszym wynikiem jest 2:0 niż 5:3, bo o ile w drugim wyniku można pochwalić atak, tak w pierwszym cała drużynę... Czy jakby Real wygrał 2:0, Ronaldo i Asensio zdobyliby po bramce, a asysty zaliczyliby Lucas i Bale to nie można byłoby pochwalić formacji ofensywnej?

Joker | 19.02.2018 00:07

RaulMadrid
A teraz odetchnij, spójrz w table, przelicz różnice, spójrz też w inne rubryczki, proponuje także zerknąć na tabele strzelców :) dla ułatwienia powiem Ci, że w każdej rubryczce Barca będzie najlepsza, a to ży Ty sobie w swoim stylu zrobiłeś krótki wycinek długiego sezonu, w którym akurat Real jest lepszy aż o 2 pkt to tylko zasługa Twoich umiejętności propagandysty :) zapomniałeś dodać, że w tzw. międzyczasie odpadliście z CdR i jak Real byczył się przez tydzień przed meczami ligowymi, to Barca w tym czasie w trudnych bojach elminowała Valencie...

Poza tym ze statystyk, które tu przytoczyłeś iż Barca w przeciwienstwie do Realu nie traci goli, a jak się nie traci goli, to uwaga ! Nie przegrywa się :)

PS. a, że Messi nie strzelił od 5 meczów gola (za to zaliczył 3 asysty) to tym gorzej dla kolejnych rywali, bo Leo prędzej czy później złapie serie meczów z golem, jak Ronaldo czy Suarez, bo tak bywa że czasami nawet najlepsi się zacinają, ale raczej posłucha w ich wypadku nie trwa przesadnie długo...


Co do meczu to mnie Bartra rozczarował. Oglądałem 2 poprzednie mecze i wyglądał fenomenalnie, a dziś dawał się dosyć łatwo ogrywać, dodatkowo fatalnie wyprowadzał piłke i napędzał akcje Realu, zresztą nie tylko on bo np. ten ostatni gol to też prosta strata, ale to jest stary problem Betisu, który często się uwidacznia jak zespół straci pewność siebie, podobnie było w meczu z Barcą gdzie swoimi stratami napędzali akcje Barcy...

Joker | 19.02.2018 00:14

No tak, liga niemiarodajna, Puchar Króla nieistotny... Więc może Real niech się wypisze ze wszystkich rozgrywek i grają tylko w LM, skoro reszta jest niemiarodajna i powoduje iż niewtajemniczeni kibice krytykują Real :)

Jak dla mnie to liga jest najbardziej miarodajna, bo wymusza regularność przez 38 meczów, 9 miesięcy w roku, a w LM wystarczy spiąć się kilka razy i dojść daleko, zwłaszcza jak się oszczędza siły w niemiarodajnych rozgrywkach, hehe :)

RaulMadrid | 19.02.2018 00:17

Joker

A Ja twierdzę że Barcelona nie będzie najlepsza?
Ja twierdzę po prostu że Real wrócił do formy i pomimo straty takiej liczby bramek ich gra imponuje bardziej od gry Barcy i taka jest prawda bo Barcelona z przodu wygląda trochę gorzej, lekka zadyszka, ale pewnie wrócą do swojej formy.
Real wrócił do formy jaką prezentował w ostatnich latach i trzeba urodzić się wczoraj, aby zwracać większą uwagę na liczbę straconych przez nich bramek w La Liga. Zdobywając mistrzostwo z Mourinho czy z Zidanem trafiliśmy więcej bramek od Barcy i co z tego? Real zawsze tracił wiele goli w Lidze i świadczy o tym tylko jedna nagroda Zamory dla Casillasa.

Real wrócił do formy i tylko tyle chciałem powiedzieć.
Szpileczke jednak że defensywa zła trzeba było jednak wbić.
Problem taki że defensywa w Lidze jest taka sama jak była od wielu lat, a atak wrócił dopiero w ostatnich meczach i to ten atak dawał nam Mistrzostwa i Puchary Mistrzów.
Inna kwestia jest taka że obrona Realu w Lidze i Lidze Mistrzów to dwa inne światy i mam prawo uważać że są oni tam najlepsi.

RaulMadrid | 19.02.2018 00:23

Joker

Real w poprzednim sezonie miał słabszą defensywę od Barcy w Lidze i Atletico, tak jak i od Juventusu, ale w Lidze Mistrzów 0-3 z Juve i 0-4 z PSG nie zaliczyli, tylko tej fantastycznej defensywie Juve wbili w finale 4 bramki, podobnie jak w poprzednich latach w finale wbili 4 dla Atletico i 4 dla Bayernu w pierwszym meczu półfinałowym. Wiesz co łączy te drużyny? Juve, Atletico, Bayern?
Że każdego roku mają najlepszą defensywę w swojej Lidze, a Real jest w tej klasyfikacji od lat trzeci na swoim podwórku.

Ale jak dla ciebie bardziej miarodajne jest zachowanie czystego konta z Eibarem czy Getafe zamiast z Bayernem czy PSG to pozdrawiam i miłego wieczoru życzę. :)

RaulMadrid | 19.02.2018 00:23

Joker

Real w poprzednim sezonie miał słabszą defensywę od Barcy w Lidze i Atletico, tak jak i od Juventusu, ale w Lidze Mistrzów 0-3 z Juve i 0-4 z PSG nie zaliczyli, tylko tej fantastycznej defensywie Juve wbili w finale 4 bramki, podobnie jak w poprzednich latach w finale wbili 4 dla Atletico i 4 dla Bayernu w pierwszym meczu półfinałowym. Wiesz co łączy te drużyny? Juve, Atletico, Bayern?
Że każdego roku mają najlepszą defensywę w swojej Lidze, a Real jest w tej klasyfikacji od lat trzeci na swoim podwórku.

Ale jak dla ciebie bardziej miarodajne jest zachowanie czystego konta z Eibarem czy Getafe zamiast z Bayernem czy PSG to pozdrawiam i miłego wieczoru życzę. :)

Joker | 19.02.2018 00:26

Niech Ci będzie :) ale nie pisz o moich szpilkach jak sam się czepiasz Barcelony tylko dlatego, bo w 5 ostatnich kolejkach nie strzelili 30 goli a raptem 10, a zamiast 15 pkt zdobyli 11... Dobrze wiesz, że ten okres styczeń-luty gdzie jest co tydzień CdR jest trudny i w nim minimalizuje się straty, a także optymalizuje utratę sił zawodników co zwykle odbija się na jakości gry, bo tej nie można prezentować na najwyższym poziomie cały sezon...

logan91 | 19.02.2018 00:27

RaulMadrid

Ale prawda jest też taka, że jak z przodu nie idzie to na obronie spoczywa jeszcze większa odpowiedzialność, bo umówmy sie, jeżeli Real zdobędzie kilka bramek w meczu to nic się nie stanie jak straci tą bramkę czy dwie, ale jak ciężko będzie cokolwiek strzelić, to strata bramki powoduje jednocześnie stratę punktów... A zauważ ile Real stracił już bramek... I punktów... Mnie dalej nie przekonuje to co prezentują Królewscy, owszem jest lepiej, ale to i tak jest za mało... Prawda jest, że niektórzy wracają do formy, czyli Marcelo, Asensio i Ronaldo, ale taki Carvajal, Casemiro, Bale czy Benzema grają totalną kupę...

RaulMadrid | 19.02.2018 00:27

Joker
Zgadzam się z tym

Joker | 19.02.2018 00:33

Z Eibarem może nie, ale już z Realem czy Atletico, albo innej Sevilli czy Valencii już jest miarodajne, a Real w lidze w ostatnich latach, np z Barcą tracił często po 3 gole... Mecz meczowi nierówny, ale dla klasowego zespołu nie powinno być różnicy z kim gra i w jakich rozgrywach, bo klasowy zespół zawsze powinien prezentować odpowiednią koncentrację i chęć zwyciestwa w każdych rozgrywkach...

RaulMadrid | 19.02.2018 00:33

Ja i tak jestem pełen podziwu dla Barcelony że nie przegrała ona jeszcze meczu ligowego pomimo rozegrania 24 kolejek.

40 meczów w sezonie, a Barca przegrała tylko 3 razy w sierpniu 2 razy z Realem i raz w Pucharze Króla z Espanyolem. 8 razy remisowała.
Naprawdę imponująca, ale zobaczymy co z tego będzie dalej bo nad Atletico 7 punktów przewagi, a niedługo mecz z nimi, dwumecz z Chelsea. Powietrze z Barcy trochę zeszło i to jest też fakt, ale nadal punktuja. Zobaczymy jak Barca sobie poradzi z nadchodzącym maratonem mając za sobą ledwo zakończony ostatni maraton.

RaulMadrid | 19.02.2018 00:37

Joker

Zgadzam się z tym co mówisz, ale taki mecz z Sociedad np. Real wygrywa do przerwy 4-0, deklasuje rywala, w drugiej połowie się ostrzędza i nie forsuje tempa, efekt? Strata dwóch goli po indywidualnych akcjach... W Lidze Mistrzów takich obrazków to Ja u nich nie oglądam... Tam to jak tracą pierwsi bramek to odrabjaja stratę zwykle z nawiązką, a w Lidze jest odwrotnie i strzelając kilka bramek niemal zawsze pozwalają rywalowi strzelić jedna, najczęściej dwie, a czasem nawet trzy...
Nie wiem od czego to zależy.
Wiem jednak że ta defensywa potrafi się oprzeć najlepszym ofensywa w Europie w meczach Ligi Mistrzów, a ten atak potrafi zdeklasować najlepsze defensywy w Europie co pokazują te ostatnie lata w LM.

Wisnia1990 | 19.02.2018 06:49

RaulMadrid

Nikt tu zadnej szpilki nie wbija, tylko stwierdza fakty. Od wbijania szpilek jestes Ty, widac to teraz i w wielu innych postach. Nikt nie pisal jak Real gra w defensywie w LM, bo wczoraj grali mecz ligowy? Tyson napisal o spotkaniu wczorajszym... tylko tyle.

Piszesz o Barcelonie, ktora duzo stracila bramek w LM z PSG, Juve czy Bayernem... Nie badz taki hop do przodu, na Real tez przyjdzie pora... Barca raz na 2 sezony tez masakruje Real i to w wielkim stylus od 0:3 na SB do 5:0 na CN. Mozna? Mozna!

Pozdro.

Threex | 19.02.2018 08:38

Czy dożyję kiedyś czasów, kiedy to będziemy wszyscy pisać o meczach a nie porównywali ciągle Real z Barceloną i odwrotnie?? A pewnie jeszcze przez dekadę będzie kłótnia o to który piłkarz dał więcej swojemu zespołowi czy CR7 Realowi czy też Messi Barcelonie i miliard pięćset statystyk asyst i bramek i gdzie i kiedy i dlaczego.... Boże..... Jestem fanem Realu od chyba 20lat i szczerze mam gdzieś statystyki. Interesuje mnie piękno piłki i dlatego szanuję każdy zespół który zagra dobrze i to że Barcelona teraz jest tam gdzie jest nie wynika z tego że bo tu mieli tak a tam im się udało itp. grają pięknie i solidnie pracuje cała drużyna i super. Cieszmy się że możemy oglądać taki zespół i tak grających zawodników. I tak samo jak Real jest super to podziwiajmy a nie szukajmy jak tu wytłumaczyć strzelenie tylu bramek, albo straty itp. A już te wszystkie informacje że ktoś odpoczywał więcej.... Niedługo będziemy się rozpisywali nad tym który klub ma lepszych fizjoterapeutów i psychologów, oraz z jakich firm mają sprzęt rehabilitacyjny itp..... Chyba cieszę się że nie zagłębiam się aż tak w szczegóły wszystkiego tylko oglądam i się cieszę :) Pozdrawiam wszystkich...

Real Madridista | 19.02.2018 10:44

To byl bardzo dobry mecz do ogladania. Swietny Betis w pierwszej i swietny Real w drugiej polowie.
Truskawkana torcie na koniec weekendu ;-)
Oby z Marcelo bylo wszystko ok.
Pzdr.

hugo_sanchez | 19.02.2018 10:58

TysonFCB

nie bierzmy dosłownie niektórych tekstów, pozdrawiam ;)

Piekut | 19.02.2018 11:27

''A dla mnie to obrona Realu i tak jest w poprzednich latach najlepszą na świecie, a wiesz dlaczego?''

Ja wiem, ja wiem -jaaaa... Bo masz klapki na patrzałach ??

Meczyk na pewno fajny dla postronnego widza, ale dla mnie osobiście budzi skrajne odczucia... Cieszy poprawa skuteczności, ale jednocześnie nasza defensywa przysparza mnie o zawrót głowy praktycznie w każdym spotkaniu :o

Tyson,

Jeżeli ktoś jest uprzedzony, to i w zdaniu ''Zagraliście naprawdę dobry mecz'' doszuka się szpili, hehe.

PozdRoo

Piekut | 19.02.2018 11:36

Threex,

5'iona, ziomie !! Mam tak samo i podpisuję się pod tym co nasmarowałeś obiema rękoma, hehe. PozdRoo :)

Threex | 19.02.2018 12:10

Dzięki Piekut.
Już na prawdę czasem nie mogę tego czytać....

Gazza | 19.02.2018 12:25

Któryś z was jest Hiszpanem albo Katalończykiem, że każdego dnia bronicie (nie)swoich klubów? Nerwicy się nabawicie. ;) Byliście chociaż raz na meczu Realu lub Barcy? ;)

Zdejmijcie klapki z oczu, bo zachowanie gorsze od dzieciaka. Nauczcie sie czytać(sluchać) ludzi, a nie swoimi wypocinami trujecie dupe każdego dnia. Liga Hiszpanska to nie tylko Real i Barca...

AS_ROMA | 19.02.2018 13:55

RaulMadrid | 19.02.2018 00:37
Joker
Zgadzam się z tym co mówisz, ale taki mecz z Sociedad np. Real wygrywa do przerwy 4-0, deklasuje rywala, w drugiej połowie się ostrzędza i nie forsuje tempa, efekt?


Ostrzędza - to jest mistrzostwo świata.
Zamiast pisać elaboraty, których większość użytkowników nie czyta, popracuj nad ortografią, interpunkcją itd.



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy