REKLAMA
REKLAMA

LM: Ronaldo, Bello di notte

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Goal.pl  |  12.03.2019 22:57
LM: Ronaldo, Bello di notte

Cristiano Ronaldo  |  fot. Grzegorz Wajda

Jak odebrać najlepszy bonus od bukmachera?
Juventus FC odrobił straty z pierwszego meczu z Atletico Madryt, pokonując hiszpański team na swoim stadionie 3:0. Bohaterem spotkania został Cristiano Ronaldo, który zaliczył klasycznego hat-tricka. Tym samym 33-latek goni Roberta Lewandowskiego w klasyfikacji najskuteczniejszych strzelców Ligi Mistrzów, mającego osiem trafień.

Gospodarze przystępowali do swojej potyczki z celem, którym było nie tylko odrobienie strat, co wywalczenie awansu do kolejnej fazy najważniejszych klubowych rozgrywek na Starym Kontynencie. W ekipie z Piemontu od pierwszej minuty obecny był między innymi Wojciech Szczęsny, ale oczy wszystkich skierowane były na Cristiano Ronaldo.

Od pierwszych fragmentów rywalizacji widoczna była niesamowita przewaga gospodarzy, którzy dłużej utrzymywali się przy piłce, a także wypracowywali sobie więcej sytuacji strzeleckich. Następstwem takiego stanu rzeczy był gol CR7 w 27. minucie, gdy Portugalczyk głową zaliczył swoje drugie trafienie w Lidze Mistrzów.

Jeszcze przed przerwą okazję na podwyższenie strat z boju na Wanda Metropolitano miał bardzo widoczny we wtorkowy wieczór Federico Bernardeschi, ale ostatecznie piłka po uderzeniu Włocha trafiła w poprzeczkę. Tym samym do przerwy miał miejsce wynik 1:0 dla Starej Damy, co mogło martwić rywali.

Tymczasem po zmianie stron Ronaldo po raz kolejny udowodnił, że nie ma dla niego żadnych barier. Pozyskany do Juve latem minionego roku z Realu Madryt zawodnik zanotował drugie trafienie w spotkaniu, które sprawiało, że straty turyńczyków zostały odrobione po zaledwie 49 minutach. Na tym jednak Bianconeri nie chcieli poprzestać, szukając kolejnych goli.

Wynik spotkania został natomiast ustalony w 86. minucie, gdy Ronaldo wykorzystał pewnie rzut karny po faulu na Bernardeschim. Jednocześnie mistrz Włoch wywalczył sobie awans do kolejnej fazy rozgrywek, stając się kolejną drużyną w 1/8 finału Ligi Mistrzów, która dokonała remontady.

Juventus FC - Atletico Madryt 3:0 (1:0)

1:0 Ronaldo 27'
2:0 Ronaldo 49'
3:0 Ronaldo 86' (k.)

Żółte kartki:
Atletico: Juanfran 73', Gimenez 86'

Juventus (4-3-3): Szczęsny – Cancelo, Bonucci, Chiellini, Spinazzola (67' Dybala), Can, Pjanić, Matuidi, Bernardeschi, Mandzukić (80' Kean), Ronaldo

Atletico (4-4-2): Oblak – Arias (77' Arias, Godin, J. Gimenez, Juanfran, Koke, Rodri, Saul Niguez, Lemar (56' A. Correa), Griezmann, Morata.

Sędzia główny: Bjorn Kuiper (Holandia)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 120 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Luczywo | 12.03.2019 22:58

Yyyyy:D

maras2422 | 12.03.2019 22:58

Juve to sie nalezalo, caly mecz praktycznie pod kontrola. CR bohaterem. Forza Juve!

FCHollywood | 12.03.2019 22:58

Wynik taki jaki przewidziałem. Atleti nie istniało, mięczaki.

Bastor2703 | 12.03.2019 22:59

Ktoś tu wysmiewal typ redakcji i wysokie zwycięstwo Juve. Zrobili lepszy wynik a Atletico nie istniało. Brawo.

PatrickCZ | 12.03.2019 23:00

PatrikCz

Spoko zanotujemy i będziemy się śmiać bo takich wyników nie notuje wielkie atleti.
Zrozumcie że to hiszpanski zespół na najwyższym poziomie taktycznym a nie liga włoska. Nawet jeśli wygra juve to taką różnicą że awans będzie dla zespołu z Madrytu.
1:0 ale najbardziej możliwe 1:1

I gdzie teraz jest AndrewNight?? 3:0 jak ulal :D

Drukarnia | 12.03.2019 23:01

Liga hiszpańska jest po prostu słaba. Już tylko Barca została która jutro może juz odpaść.

unbelievableJFC | 12.03.2019 23:02

Coś pięknego!
Forza Juve!
Forza CR7!
Forza Bernardeschi!
0 celnych strzałów Atleti robi wrażenie...
Dlaczego nie grał Griezmann, tylko ktoś się za niego przebrał? ;>

hugo1303 | 12.03.2019 23:02

Tak jest, Ronaldo !!!! jego determinacja jest ogromna facet ma serce do walki. Forza Juve

maras2422 | 12.03.2019 23:02

Bedzie, bedzie zabawa, bedzie sie dzialo...:D parararara i wodki bedzie mało :D

Tiberinus | 12.03.2019 23:02

Odrobił Ajax, odrobił MU, odrobił Juventus, odrobiło Porto
Dziwna edycja, zwykle po takich wynikach w 1 meczu jest już po ptakach

moden1 | 12.03.2019 23:03

Haha, brawo przegrywy z Atletico. To takie typowe dla tego klubu, nic się nie różnią od jakiegoś Tottenhamu czy Romy. I tacy zawodnicy, jak Correa, Morata, Lemar. Co za tragiczni, bezjajeczni parodyści :D

hehe | 12.03.2019 23:04

"Cieniasy" z SA hehe z dzisiejszym Juve to i Barca by tu poległa:)
CR7 niesamowity koleś, kolejny raz zamyka usta hejterom i trollom, brawo CR7, brawo Juve!
gdyby tak finał Bayern:Juve i Polak sięga po LM, kto wie:)

unbelievableJFC | 12.03.2019 23:04

PatrickCZ
Brawo za typ trollu! :)

JPMagik | 12.03.2019 23:04


AndrewNight | 12.03.2019 16:20

PatrikCz

Spoko zanotujemy i będziemy się śmiać bo takich wyników nie notuje wielkie atleti.
Zrozumcie że to hiszpanski zespół na najwyższym poziomie taktycznym a nie liga włoska. Nawet jeśli wygra juve to taką różnicą że awans będzie dla zespołu z Madrytu.
1:0 ale najbardziej możliwe 1:1

Hahaha gdzie jest ten szawca włoskiej i hiszpańskiej piłki

liquidator | 12.03.2019 23:04

Jak tam neandertalczyk simeone? Jak tak antuan „spowolnie akcje” griezmann? Wyjaśnieni xD Ronaldo maszyna. Genialne zawody bernardeschiego, mam wrażenie że gość moglby zagrac drugie 90 minut. Kreatywnosc połączona z mądroscią taktyczną. Wrzutki juve były zabojcze. Najsłabszy w ekipie gospodarzy, mimo asysty, cancelo. A gre atleti przemilcze... dobrze ze wygrał futbol na tak, świetne widowisko

bubus88 | 12.03.2019 23:05

Karny z kapelusza. Ciekawe co jutro Marciniak wydrukuje.

Cornic | 12.03.2019 23:05

@PatrickCZ
Możesz podać numery Lotto na czwartek? :)
Przyznam, że nie wierzyłem w awans Juve po pierwszym meczu, ale proszę, jednak. Absolutna dominacja przez cały mecz i zasłużone zwycięstwo oraz awans.

TysonFCB | 12.03.2019 23:05

GRANDE JUVE! GRANDE CRISTIANO RONALDO!

Sypie glowe popiolem. Nie dane mi bylo jeszcze widziec, az tak slabego Atletico w LM. Przy 0-0/1-0, nawet gdy dochodzili pod pole karne Juve, choc bylo to bardzo rzadko to, hm... bokser by powiedzial ze "cofa reke, hamuje reke". Co ma powiedziec pilkarz? Ze nie zamierza atakowac? Ciekawe czy taki byl plan Simeone ze mimo wszystko awansuja i po prostu nie dadza sobie strzelic dwoch goli.

Coz bylem za Atleti, bo druzyna z Hiszpanii, ale zagrali tragicznie i nudno. Bez ryzyka, bez niczego w sumie. Skladnej akcji JEDNEJ nie potrafili skleic od 86-96min, gdzie wynik wyrzucal ich z LM.

Ronaldo w LM jest nieprawdopodobny! Drybling juz nie ten co kiedys, ale pokazywal sie, cwaniactwem i doswiadczeniem i tak wygrywal pozycje z latwoscia, czy lapal faule. W polu karnym mistrz.

Wedlug mnie najlepszy pilkarz w historii Ligi Mistrzow!

Ps. Mamy tyle niesamowitych zwrotow akcji w samej 1/8 LM, ze ja sie jutrzejszego meczu po prostu zaczynam obawiac :D

grzwyss | 12.03.2019 23:05

Coś pięknego. Atletico to nie PSG, Juve przebiło MU.
Brak słów, dla takich chwil człowiek kibicuje.

_ADMlN | 12.03.2019 23:05

Nie wierzę...wierzyłem w awans - na ale teraz nie wierzę ;D

Nie spodziewałem się tak dobrego meczu ze strony Juve, było OK!

FJ!

kamilo0028 | 12.03.2019 23:07

Pytanie do ekspertów, którzy zarzekali się że atletico ma tak super obronę i trenera że nie może stracić więcej niż 1 gola.

Skoro Atl. u siebie zdominowało Juve to co Juve zrobiło dzisiaj z atl.  ??? Nasuwa mi się tylko niecenzuralne słowo :/

Ricardo Roomest | 12.03.2019 23:07

Nie spodziewałem się tego szczerze mówiąc, ale z każdą minutą meczu szanse dla Juve rosły. Niestety Atletico przyjechało tylko bronić i to zawiodło. Skończyli mecz bez celnego strzału... Dużo zwrotów akcji i to na samym początku fazy play off.

Gratki dla fanów Juventusu :)

mr_roba | 12.03.2019 23:07

Wspaniały mecz w wykonaniu Juve. Nie pamiętam kiedy tak pięknie grali. Atletico? Jakie Atletico?

JPMagik | 12.03.2019 23:07

NO i na koniec ten gest Ronaldo który pokazuje jakie to Juve ma COJONES :-) Bezcenny widok, uwielbiam go

Kokodzambo | 12.03.2019 23:07

Juventusowi się chciało, więc wygrali.
Czytając fansite kibiców Juve w Polsce... chyba nawet kibice Atletico nie byli tak przekonani o zwycięstwie klubu z Madrytu.

unbelievableJFC | 12.03.2019 23:07

Diego chyba zapomniał zabrać cohones... swojego i swoich chłopców ;) i nie chcę tu dopiec kibicom Atleti, bo bardzo lubię tą drużynę i szanuję, zwłaszcza za to jak jest budowana od kilku-kilkunastu sezonów.
Trzymam za nich kciuki w walce o mistrzostwo Hiszpanii!

Forza Juve!

slash1984 | 12.03.2019 23:07

Liczyłem na cud i dziś ten cud ma twarz Ronaldo. Ten gość to jednak maszyna i kolejny raz udowodnił, że tylko on może się równać z Messim. Kapitalna gra Juve, odważnie, do przodu z polotem. Najlepszy mecz w ciągu ostatnich 10 lat, najwięcej emocji i łzy szczęścia na końcu. Kapitalna gra Bernardeschiego, zresztą całą drużyna pokazała że stać nas na wiele. Allegri totalnie zaskoczył i nastawieniem drużyny i zmianami. Chyba wciąż jestem w szoku.

JerryF | 12.03.2019 23:09

Nie wierzę!!!
To była miazga, totalna dominacja!!

Allegro, tyle na Ciebie gadałem, narzekałem ale dzisiaj jesteś zwycięzcą razem z Cristiano, razem z Berną, razem ze Spinazzolą !!
Muszę ochłonąć...

Hanolus | 12.03.2019 23:10

Moden
Parodystę masz w spodniach, zachowuj chociaż odrobinę kultury i szanuj drugiego człowieka.

J_user | 12.03.2019 23:10

Allegri - można? No przecież można! Gdzie on chował potencjał tej drużyny do tej pory? Bernardeschi? Zmiana Dybala za Spinazzolę przy 2-0? Kean w takim meczu? Dziś Max zrobił wszystko odwrotnie niż robi zazwyczaj i chyba wszyscy łącznie z piłkarzami właśnie tego od niego oczekiwali.

Nie chciałem robić sobie nadziei przed tym meczem, ale Juventusu nie skreśla się nigdy.

alternative | 12.03.2019 23:10

Allegri się nauczył? Na błędach?

Czyżby?

To, że ściągnął lewego obrońce, który spisywał się okey za napastnika, to lekki szok. Ale to, że dał szansę Keanowi, ktory wszedl za pupila?
Szok podwójny.

To, że wygramy, to wiedziałem. Ale to, że awansujemy? Wierzyło tylko serce.

Najlepszy mecz Juve od trzech lat jak dla mnie.

Ronaldo, Berna, gracze meczu.

Chiellini! Co on robił!!!

Jak tak będziemy grać - nie lękam się.

Z tym, że...

Mamy skład żeby tak grać prawie każdy mecz. Pytanie tylko, czemu chłopaki zebrali jajca na mecz prawie przegrany? Czemu tak rzadko to się dzieje?
Max? Dobre zmiany. Dybala za Spinazzole zagadkowa, ale wyszło na jego.
Kto tam grał na lewej obronie? Czemu Simeone nie kontrował tą strona? Dopiero później widziałem tam Grizmanna, ale za późno dla Atletico.

Gramy dalej. Czy dalej jestem za zmianą trenera po sezonie? Tak.
Mimo najlepszego meczu od wielu miesięcy. Życze Allegriemu zwycięstwa w LM w tym sezonie i odejściu w chwale. Zasłużył. Ale dzisiaj widać było nie przygotowanie taktyczne, a morale, walkę i chęć zwycięstwa. Piękny mecz. Piękne Juve!

chrupek | 12.03.2019 23:11

Wielkie gratulacje dla Juve zasłużyli na awans, dziś było mi wstyd ,że kibicuję Atletico (jako jedyny w pubie) oddali ten mecz. Ofensywy nie było ,Morata i Ronaldo mentalnie różni ich rów mariański lub Monte Everest. Nie darzę sympatią CR7 ,ale tutaj pokazał klasę i koniec. Fani Juve macie wspaniała drużynę gratulacje.

slawekmat | 12.03.2019 23:11

wielki mecz CR i Juve. Jedyne co mnie drażni to komentatorzy na Polsacie gdy gra Polak bo sa wtedy strasznie stronniczy no i Chiellini chłop jak dąb , nie raz sam na boisku wymierza sprawiedliwość, podkłada sie Correi a potem robi fikolki jak Neymar....dramat. Chętnie bym zobaczył pare Juve City lub Juve LFC ( jesli przejdą).

MaciejManU | 12.03.2019 23:11

Nie spodziewałem się tak słabego i bezbarwnego występu Atletico. Bardzo cofnięci, bez pomysłu w ofensywie, nie potrafili się utrzymać przy piłce, do tego błędy w obronie...
A Juventus, co tu dużo mówić, wynik mówi sam za siebie. W pełni zasłużone zwycięstwo i awans. Różnice zrobili Spinazzola i Bernardeschi, do tego skuteczny Ronaldo i w zasadzie brak słabych punktów. 3-0 to najmniejszy wymiar kary dla fatalnego Atletico.

im85 | 12.03.2019 23:12

W końcu Juve zagrało jak kandydat do wygrania LM. Cały zespoł walczył przez 90min. Krystyna to jest robot pomimo braku sympatii dla niego to co on wyczynia to jest magia.
Dawno nie byłem z nich tak dumny.

AdrianoJuve | 12.03.2019 23:13

Tu nie było co zbierać, na boisku była jedna drużyna, chyba dawno nikt tak nie zmiażdżył Atleti przez 90 minut.

Hanolus | 12.03.2019 23:13

Moden
Parodystę masz w spodniach, zachowuj chociaż odrobinę kultury i szanuj drugiego człowieka.

wojojuve | 12.03.2019 23:14

Strzelić 3 bramki Atletico nie tracąc żadnej to dużo większe osiągnięcie niż zeszłoroczny powrót z Realem. Nikt nie potrafi się tak bronić jak oni, a nam się mimo to udało. Mega uczucie!

sk13 | 12.03.2019 23:15

Chyba czas żeby Simeone się pożegnał z Atletico. Dzisiaj się skompromitował, nawet nie próbowali atakować i dali się zgnieść jak zespół z niższej ligi. Zbudował świetną drużynę, ale chyba teraz marnuje jej potencjał. Przydałby się ktoś kto by to kontynuował i zaczął grać trochę ofensywniej, bo piłkarze do tego są. Pewnie dziś Diego myślał, że pozwoli Juve na wrzutki i Urugwajczycy wszystko wybiją, ale takie rzeczy nie przy Ronaldo... Strasznie go nie lubię, no ale jest genialny, najlepszy napastnik jakiego miałem okazję oglądać, a pewnie i w historii.

Świetny dzisiaj też Bernardeschi, goli nie strzelał, ale bez niego nie byłoby awansu. No i Allegri mnie zaskoczył tymi ofensywnymi zmianami, pewnie kibiców Juve też, bo jak przypomnę sobie ile mieliście pretensji do Maxa za niedobicie Realu rok temu to widać, że wyciągnął wnioski.

Co by nie mówić świetna jest ta edycja LM, tylko jest jedno ale. Patrząc na to, że w każdym z 3 dni z LM była jedna niespodzianka (w sumie mało powiedziane) to coraz bardziej obawiam się tego Lyonu ;)

troltroli | 12.03.2019 23:16

Dzisiaj gospodarze wygrali i jutro będzie to samo, Barca to nie AM.
Brawo Juve i CR7, wynik idzie w świat.

unbelievableJFC | 12.03.2019 23:16

Oby to były przebiśniegi Wiosny Allegriego z happy endem na koniec! :)

kamilo0028 | 12.03.2019 23:16

no i klasyk: skoro Atletico potrafiło wygrać 2 0 u siebie tym bardziej lepszy Juventus może wygrać tyle u siebie

Blastoise | 12.03.2019 23:17

Jedna ważna sprawa Allegri dziś zagrał 3-4-3 , Can w większości meczu grał PŚO i tym według mnie Simeone został zaorany choć lewa strona Lemar-Juanfran w I połowie nie do przejścia.
Bernadeschi kapitalny 2 asysty o CR nie trzeba się wypowiadać Real tam pewnie szlocha jak widzi jego hattrick i karma is back zawsze Atletico znów upokorzone przez Ronaldo jak oni tam teraz w Madrycie muszą mieć ból dupy.

Juventus wkońcu po kilku pechowych meczach w LM gdzie comeback był na wyciągniecie ręki nikt im nie przeszkodził (czyt Sędzia).

Gazza | 12.03.2019 23:18

Tak jak pisałem po wygranej Atletico tak tez sie stało. Simone zabił mecz i całą drużynę Atletico nakreslajac żenująca taktykę. Oni nigdy sie nie nauczą, bo właśnie takim minimmalizmem przegrali LM.

Ok to się sprawdza, aby wyjść z grupy, ale im dalej w las tym gorzej.

Ronaldo miał dzień konia, wszystko mu wychodziło. Najlepszy mecz w Juve, a było ich sporo. Chyba najlepszy całego zespołu. Jak trzeba ryzykować to i nawet Max to wykorzystuje.

Żałosni sa kibice Juve, przed meczem nie wierzą w swój zespół, co innego kibice prawdziwi Juve (Ci co są z Juventusu) od początku dawali o sobie znać.

Oni mogą sie nazywać kibicami, wy natomiast nie macie takiego prawa. Na każdym kroku obrażanie Maxa, a potem znów wychwalanie go pod niebiosa. Hipokryci więksi niz Ci z Interu.

Co do samego spotkania, Atletico zagrało znów zenujacy mecz, karny z kapelusza? Niech będzie, ale nic w ciągu całego meczu nie zrobili by chociaż tego jednego gola strzelić.

pochmurny | 12.03.2019 23:21

Allegri wyciągnął wnioski z pierwszego meczu. Co prawda były one oczywiste, ale jak wiadomo nieraz te oczywistości są najtrudniejsze do odkrycia zwłaszcza jak się pracuję pod taką presją. Tak więc, nie było w pierwszym składzie głównych hamulcowych z Madrytu: Dybali, Bentancoura i De Sciglio. Nie było pchania się środkiem. Nie było upychania na sile właśnie Dyabli do składu i gra była zupełnie inna. No i plus za ofensywne zmiany bo Ateltico zwyczajnie nie miało argumentów by Juventus (z własnej woli) musiał cofać się pod własną bramkę. Tak to powinno wyglądać w kolejnych spotkaniach.

wojojuve | 12.03.2019 23:22

Gazza

Niestety wraz z przyjściem Ronaldo trzeba było się liczyć, że pojawi się sporo pseudofanów sukcesu i byle gorsza gra, a będą hejtować... Nawet na mniej popularnych forach Juventusu się pojawili :/

Bianconeri18 | 12.03.2019 23:23

MAMY TO !!!!!!! :)

Leoncfc1905 | 12.03.2019 23:25

Juventus nie zagrał tak genialnie. To Atletico nic kompletnie nie grało. Zero!!!strzałów celnych w tej fazie rozgrywek??Stąd ten wynik.w piątek losowanie Juventus-City i żegnaj Ronaldo i spółka :)

SoloIlCalcio | 12.03.2019 23:36

No cóż, mecz warty skomentowania ze wszech miar, mimo ze rzadko się tu udzielam.

Wierzyłem sercem w wygraną i awans Juve, a teraz odczuwam po meczu owo wspaniałe uczucie mentalnego haju... :)

Całe Juve na duży plus, pomijając oczywiście genialnego Ronaldo, dziwi mnie znikoma ilość pochwał dla Chielliniego w komentarzach - niejeden daz uratował Juventus od bardzo groźnych sytzacji i to przez niego przewijało się sporo groźnych akcji Juventusu.
Do tego zaskoczyły mnie zmiany i ustawienie Starej Damy...

O Atletico z uprzejmości napiszę niewiele - od początku byli nastawieni na obronę wyniku co zemściło się bolesną porażką. W 1/8 Ligi Mistrzów trzeba ryzykować i dobijać każdego rywala, inaczej to się zemści.

Pozdrawiam i życzę udanego świętowania, choć szkoda że to dopiero wtorek :)))

Hanolus | 12.03.2019 23:37

Juventus dziś zagrał kosmiczny mecz, w takiej dyspozycji chyba wygraliby z każdym. Atletico, cóż, chyba ich czas dobiegł końca, mieli okres gdzie każdy w Europie drżał przed nimi, a defensywa była mocna jak skała, teraz potrafią się wznieść na ten poziom jedynie w pojedynczych meczach, Godin odchodzi po sezonie, Juanfran i Filipe Luis też powoli będą schodzić ze sceny, a Simeone chyba powinien spróbować czegoś nowego.
Niesamowicie się ogląda ten sezon Ligi Mistrzów, te zwroty akcji z meczów Ajaxu, Manchesteru, teraz Juve zapamiętam na długo, zobaczymy jeszcze kto jutro uzupełni stawkę, zapowiada się bardzo ciekawie.

Jedras | 12.03.2019 23:38

Piękny wieczór w Turynie. Co za niesamowity doping kibiców. Marwiłem się przy 2-0, że Atletico wciśnie jakiegoś farfocla, ale byli dzisiaj kompletnie bezradni.

HeiseSasaki | 12.03.2019 23:41

Oczywiście wygraliśmy dzięki świetnemu Ronaldo ale środek pola również zrobił swoje. Can zabezpieczający Cancelo i czyszczący środek pola i Pjanić który był cały czas pod grą.
Ta wymiana pozycji Can - Cancelo po prostu genialna.
Co do samego meczu zagraliśmy świetnie ale na moje nasz najlepszy mecz w sezonie do tej pory to ten z Man U.... do 80 minuty

unbelievableJFC | 12.03.2019 23:42

@Leoncfc1905

Jeśli uważasz, że City nie jest dla Juve do przejścia to zapewne twoim zdaniem Schalke wygra w tym sezonie Bundesligę... ;]

Znasz takie powiedzenie, "gra się tak na ile przeciwnik pozwala". Juve dzisiaj nie pozwoliło na nic.

Jedras | 12.03.2019 23:42

Aha - wreszcie niesamowity mecz Bonucciego, Cana i Matuidiego. Wreszcie Berna w pierwszym składzie.

Chyba rozmowa Agneliego z Maxem przyniosła skutki, choć nie wierzyłem, że coś jest w stanie skruszyć ten beton.

Max to jest jednak terminator bez układu nerwowego.

hablador | 12.03.2019 23:43

Gratulacje dla Juventusu, świetna robota. Trudno określić ile w tym sukcesie wybitnego nastawienia zespołu przez Allegriego a ile fatalnego przygotowania Atleti przez Simeone, ale Hiszpanie nie zaistnieli dziś ani w ofensywie ani w defensywie.

Oprócz oczywistych zasług wybitnej jednostki lotniczej (CR7) należy podkreślić wkład Bernardeschiego, bez którego o świetny występ Cristiano byłoby znacznie trudniej. Włoch miał ogromny wpływ na awans Turyńczyków.

Można się nabijać kogo ogrywa Juve w Serie A, ale dziś sprowadzili do roli Chievo 3 zespół La Liga. Allegri jest niewiarygodnym taktykiem i mimo wrażenia, że Juve nie ma nie wiadomo jak wielkiego potencjału, te wszystkie trybiki są tak pięknie zestawione, że w praktyce to działa.

Tyle tu czytałem narzekań kibiców Juve na swój klub, a tu proszę jak miła rekompensata.

Ronaldo został sprowadzony do Juve by dać zespołowi szanse na wygraną w LM. Na razie doceńmy popis Cristiano, który zapewnił awans do 1/4 LM, ale pamiętajmy, że do pokonania pozostały jeszcze 3 szczeble i wnioski wyciągajmy po zakończeniu rozgrywek.

I wraca temat Simeone. Już od 2 sezonów zastanawiam się czy zespołowi nie jest potrzebny nowy impuls. Mając 2:0 w zapasie, wszystkie karty w ręce, wygrał absolutny minimalizm w głowie tego trenera, który wolał biernie czekać na wyrok śmierci zamiast nieco zaryzykować by zaszachować Juve golem. Chyba czas na zmiany.

Jeszcze raz, miłego świętowania fanom Starej Damy!

grzwyss | 12.03.2019 23:46

Kiedy Allegri przed meczem mówił że nie jest to najważniejszy mecz w sezonie, to zastanawiałem się o co chodzi.
Teraz już wiadomo :p

Jedras | 12.03.2019 23:46

Ostatnie mecze Schalke w Bundes: 2-4, 0-4, 0-3, 0-0, 1-3.
Siedem ostatnich meczów: 6 porażek i 1 remis.

ksg1906 | 12.03.2019 23:46

MASAKRA...Brawo Juve to wasza noc...byłem jednym z tych ktorzy pisali że Atletico nie straci 4 goli...straciło 3 sle mogło dużo więcej...był to zdecydowanie najgorszy mecz Atletico jaki kiedy kolwiek widziałem...Simeone chyba się zawiesił i pokazał że jest tylko trenerem...wyglądał jak Valverde w Rzymie...Cholo chyba myslał że gra z Barca i zagęści środek i będzie po ptakach ale zapomniał że w drugiej drużynie jest wybitny killer ktory jest najlepszym piłkarzem grającym głową na świecie...taktyka była na wrzutki i tak padły dwie bramki...potem drużyna była naga...nie wiarygodne Jeszcze raz gratuluje!!!czy to zmierzch hiszpańskiej dominacji...ob6 nie:):):)

spor | 12.03.2019 23:48

Gratulacje dla Juve. Zagrali wspaniały mecz

Joker | 12.03.2019 23:50

Simeone spieprzył ten mecz moim zdaniem... Nie mając optymalnego składu oddał totalnie pole i zostawił wszystko przypadkowi, i nawet nie próbował niczym zaskoczyć rywali, od początku niski pressing, i nawet większych chęci do pressingu czy kontry nie bylo... Tak żenującego Atleti, które dodatkowo nawet nie walczyło jak zwykle nie widziałem bardzo dawno, bo że przegrali to trudno, Juve jest mocne, można z nimi przegrać, ale nie bez walki oddać mecz niemal walkowerem, a to co odwalił Correa to już była głupota, która podsumowała grę Atleti w tym meczu, bez jaj i mózgów... Correa mógł ten faul popełnić z kilka razy, a nie gonić za Bernardeschim do pola karnego, żeby go tam jak debil popchnąć na oczach sędziego...

Też nie rozumiem, czemu Atleti które gra zwykle świetnie w powietrze przegrywało dziś większość główek (w ogóle gra i pomyśl Juve na ten mecz był prosty, nie przypadkiem dziś w składzie wyszli Bernardeschi czy Spinazzola, którzy potrafią świetnie dośrodkować)... A to jak stracili 2 pierwsze gole to już dramat, bo przy najlepiej grającym głową Ronaldo stał Juanfran, a nie jeden ze stoperów... Totalnie się Atleti dziś pogubiło, jeszcze pierwsze 20 minut jako tako pod kontrolą, ale potem był coraz większy dramat... A fakt, że tak doświadczony zespół nie potrafił nawet utrzymać się przy piłce, uspokoić grę jest totalnie niedorzeczny... Plus Morata, który sobie nie radził (miał ciągle co najmniej 2 ludzi wkoło siebie) i tracił każdą piłkę, a wsparcie miał żadne, nawet Griezmann nie wykazywał większych chęci do gry... Wyglądało to niestety tak jakby Atleti miało jeden pomysł, 0:0, i ten pomysł po 30 minutach się zaczął sypać, a na początku 2.poł totalnie się rozpadł...

Współczuję kibicom Atleti, bo ich zespół zagrał fenomenalny 1.mecz, wgniętli Juve w ziemię, niemniej niż sami dziś zostali zdominowani, i mogli mieć nadzieję na dobry występ w tej edycji LM, i może nawet finał na własnym stadionie... Naprawdę mogą być w szoku, bo podejrzewam że sami nie pamiętają aby ich zwykle waleczny i świetnie zorganizowany zespół odwalił coś takiego... Ale Allegri dziś taktycznie zmiażdżył Simeone (również pod względem mentalnego nastawienia swojego zespołu), dodatkowo zaskoczył innym ustawieniem, trójka obrońców zagrała bardzo wysoko, postawił na bardziej dynamicznych i dobrze wrzucających zawodników (choćby kosztem Dybali), grał szeroko, i po prostu wykorzystał atuty swoich ofensywnych zawodników z dobrą grą w powietrzu na czele... A więc wyciągnął jakieś wnioski, postarał się wykorzystać atuty swojego zespołu i poszukać słabości rywala, a Simeone jakby pomyślał, że przewaga jest tak bezpieczna, że wystarczy to wybronić i dowieźć do końca, bardzo to naiwne jak na takiego doświadczonego trenera, a może wręcz butne, bo takiego rywala nie można zlekceważyć i uznać, że już się go pokonało...

GrandeJuve | 13.03.2019 00:02

Ale piękne komentarze, ani jednego kibica Interu, Napoli, Romy(pisali po pierwszych meczach ze co to oni znowu będą bronić honor ligi) :) Coście tak cicho ?

Jedna jest siła we Włoszech, tłumaczcie sobie dalej, że sędziowe itp.

18pkt przewagi nad Napoli, 1/4 LM !!

GRANDE JUVE !! Najlepsi z najlepszych

Yahiko | 13.03.2019 00:05

Gratulacje dla Juve, 3:2 w dwumeczu.

Klub z Atleti miał tylko trzy dni przerwy i być może to miało dyży wpływ na tak słaby ich występ, ale wiedzieli o tym wystarczająco wcześnie i to ich nie usprawiedliwia.

Wygląda na to, że Simeone zastosował taktykę PSG w meczu z Barcą i taki wynik pokazuje, że gdy walczy się z największymi przeciwnikami jest to samobójstwo.

Aspekt psychologiczny jest tutaj bardzo ważny. Myślę, że gdy w pierwszym meczu skończyłoby się nawet 3:0 dla Atleti (co było wysoce prawdopodobne), przy dzisiejszej postawie Atleti Juve dalej miałoby szansę nadrobić i ugrać to w 90 minut.

PatrickCZ | 13.03.2019 00:14

GrandeJuve

ale po co te zaczepki? ; ) Liczylem na Juve jako kibic Interu-ostatnia wieza Serie A w boju LM gra dalej.

GrandeJuve | 13.03.2019 00:19

@PatrickCZ

A jak Juve przegrało 3 tygodnie temu to każdy zaczepiał więc czemu mam nie odpowiedzieć tym samym.

Gdy ktoś zaczepia zwykle nie opdpowiadam ae jak ktoś drugi, trzeci raz to robi to już reaguję.

Bez spiny.

Forza Italia

troltroli | 13.03.2019 00:49

Tu 3:0 a tam 7:0 hehe
Jak tam kibice Juve, śpicie w ogóle?;) ktoś napisał ze w piątek losowanie i Juve:City i włosi odpadają, serio? dobry żart;)

bianco13 | 13.03.2019 01:00

Nie ogladalem meczu,bylem w pracy i nie chcialem sie zamieniac.Wiedzialem ze beda emocje ,ktorych nie chcialem przezywac, bo jestem zbyt emocjonalny.Po pierwszym meczu nie liczylem na awans ,bylem wrecz przekonany ze odpadniemy.Po meczu z Udinese cos mnie tknelo  i az do dzisiejszego dnia wiara stopniowo narastala. Wywiady z Allegrim( maja cos w sobie ,nie jest on tuzinkowym trenerem ) dodaly mi otuchy.

@joker
zgadzam sie prawie ze wszystkim co napisales ,tylko  nie z tym ,ze Atletico nie walczylo.  Juve wygladalo jak na sterydach i do tego ta pewnosc siebie ,swiezosc i dyspozycja dnia ,a nawet tygodnia.Atleti przegralo to w glowach , bo minimalizm w LM nie poplaca o czym Juventus juz nie raz sie przekonal.

bianco13 | 13.03.2019 01:11

Nie ogladalem meczu,bylem w pracy i nie chcialem sie zamieniac.Wiedzialem ze beda emocje ,ktorych nie chcialem przezywac, bo jestem zbyt emocjonalny.Po pierwszym meczu nie liczylem na awans ,bylem wrecz przekonany ze odpadniemy.Po meczu z Udinese cos mnie tknelo  i az do dzisiejszego dnia wiara stopniowo narastala. Wywiady z Allegrim( maja cos w sobie ,nie jest on tuzinkowym trenerem ) dodaly mi otuchy.

@joker
zgadzam sie prawie ze wszystkim co napisales ,tylko  nie z tym ,ze Atletico nie walczylo.  Juve wygladalo jak na sterydach i do tego ta pewnosc siebie ,swiezosc i dyspozycja dnia ,a nawet tygodnia.Atleti przegralo to w glowach , bo minimalizm w LM nie poplaca o czym Juventus juz nie raz sie przekonal.

lyndonmilan | 13.03.2019 01:13

Tak Tak Tak
FORZA JUVE

Jestem fanem Milanu od dziecka ale bardzo Cieszy mnie wygrana Juventus w Lm
FORZA JUVE

maurize | 13.03.2019 01:25

Simeone podziwiaj jakie Allegri ma jaja :D

Meryl72 | 13.03.2019 01:48

Skreśliłem szanse Juve po pierwszym meczu, bo odrobienie dwóch bramek wymagałoby od ekipy z Turynu świetnego spotkania, przy jednoczesnej słabej postawie rywala. Nie przypuszczałem, że dzisiejszych gospodarzy będzie stać na tak jakościową grę przez 90 minut i nie spodziewałem się tak rozpaczliwej obrony ze strony gości.

Bohaterami Juve Allegri oraz Ronaldo, wieczór należał do tych panów.

karpczonisko | 13.03.2019 01:52

Jak to szło? Juve kupiło Ronaldo żeby wygrać LM? Do wygranej w LM jeszcze daleko, ale dzięki CR7 nie odpadli przedwcześnie z gry, więc plan mimo komplikacji dalej jest realizowany. Gratulacje dla ligowych rywali z Turynu, odrobienie strat z taką ekipą jak Atletico to nie jest proste zadanie.

funjuve | 13.03.2019 02:22

Chłopaki, ale zaczekajcie! Beze mnie chcecie pić tego szampana? ;))
Późno bo późno, ale ja też chcę się napić z Wami! ;) Tym bardziej, że po takich emocjach to ja raczej nie zasnę do rana. :) Genialny mecz, jestem przeszczęśliwy. :) Ronaldo geniusz, teraz to już cała nasza wiara biało - czarna go kocha. Ile my tam zapłaciliśmy za niego, 116 mln euro?  Panowie, tym genialnym występem dzisiejszym to on już się spłacił. A młody Moise wszedł bardzo późno, ale miał okazję jedną, "piłka meczowa" była na jego nodze. Też wielki talent i wielki napastnik z niego będzie. W zasadzie na serie a to on już jest gotowy nawet na wyjściową jedenastkę. A Liga Mistrzów to coś co kocha CR7 - Mister Champions League!  
Obawiałem się, że stracimy bramkę i będzie ciężko, ale nasi kochani chłopcy nie pozwolili nawet na jedną 100% akcję drużynie z Hiszpanii, Bianconeri byli dziś piłkarskimi bogami. Tak grających jak we wtorkowy wieczór, to ja bym chciał oglądać ich takich zawsze. Cudownie! Forza Juve!

pogon17 | 13.03.2019 02:52

Na początku też myślałem, że karny jest mocno naciągany, ale na powtórkach dokładnie widać pchnięcie Bernardeschiego. Jeśli obrońca jest na tyle nierozsądny, że pcha rozpędzonego zawodnika, który już go minął to się musi liczyć, że ten to wykorzysta. Słuszny karny, sędzia się obroni, niech piłkarze nauczą się trzymać ręce przy sobie, a nie potem płaczą, że to lekko było.

funjuve | 13.03.2019 03:19

Jasne, karny ewidentny. To pchnięcie w plecy było bardzo wyraźne i widoczne. Powiem tak: chwała Bernardeschiemu, że nauczył się już tego boiskowego cwaniactwa i wiedział jak to pchnięcie wykorzystać. Położyć się po prostu w odpowiednim momencie. Teraz wszyscy to stosują. Federico ma już 25 lat, to się już nauczył. Bardzo dobrze, bo faul był. Jakby chciał, to by się utrzymał na nogach, ale wypchnięty przez obrońcę już prawdopodobnie nic pożytecznego z tą piłką by nie zrobił. Sędzia zachował się wzorowo i Federico też.

Golehm | 13.03.2019 06:14

Przeceniłem Atletico. Szkoda, bo bedą się mogli teraz skupić na La Liga. Z drugiej strony triumf ofensywnej piłki zawsze cieszy.

funjuve | 13.03.2019 06:19

Widzisz, jak trzeba to i Juventus potrafi zagrać mega ofensywnie. ;)

PacekPL | 13.03.2019 06:48

Nie ma co pisać dużo o Ty meczu bo Juve zdominował cały mecz i w tym momencie jak by Juve nie awansowało to by było niesprawiedliwe ,)

Klemens | 13.03.2019 06:53

Niech tam Piątek zostaje capocannoniere, Ronaldo został sprowadzony właśnie po TO!

Ps. Różne są definicje "klasycznego" hattricka, ale wczorajszy nie wpisuje się w żadną z nich.:)

Ronaldo324 | 13.03.2019 07:13

Mówiąc szczerze to jestem w szoku ale z drugiej strony kto by pomyślał , że Juve grając taki piach w pierwszym spotkaniu będzie w stanie strzelić trzy bramki i przejść do następnej rundy... Z Atletico się udało ale z drużynami pokroju Barcy czy City wątpię , że to przejdzie. Rozgrywki powinni zmienić nazwę na Uefa Ronaldo League.Gość znowu sprawia , że dla niego niemożliwe nie istnieje.

MarcosSalinas | 13.03.2019 07:15

Pomimo tragicznej postawy rywali czapki z głów dla wyczynu Ronaldo i paru jego kolegów.

Fan_Tulipan | 13.03.2019 07:17

Nadszedł taki czas, że trzeba pogratulować Juve.
Zrobili kawał dobrej roboty.

superpat | 13.03.2019 07:32

Bardo byłem ciekaw tego meczu z jednej strony myslalem, że po 1 meczu ciężko będzie Juve tym bardziej, że tak średnio ostatnio grali a tu Ronaldo zrobił co trzeba. Chociaż nie jestem fanem Juve to w tym wypadku im kibicowalem, że względu na serie a.

Luqe | 13.03.2019 07:59

Można go nienawidzić, można mu wiele zarzucić. Ale trzeba jedno przyznać - CR7 to wielki piłkarz i król Ligi Mistrzów.

Trooy | 13.03.2019 08:09

Gratulacje dla Juve, chyba mało kto wierzył w taki obrót spraw. Diego pokazuje jaja? Kara, żenada, brak kultury. Ronaldo robi to samo? Super, pokazał wszystkim, gracz idealny. Kielon znowu ma niesamowite pole elektroenergetyczne, w każdym meczu razi go piorun conajmniej dwa razy :D trochę obiektywizmu życzę kibicom Juventusu

Italia00 | 13.03.2019 08:35

Do porannej kawy wszedlem na zapowiedz tego meczu i poczytalem ze zawistne komentarze niektorych.

Nastepnie przypomnialem sobie jeszcze raz bramki z wczorajszego spotkania.

Od razu milszy poranek.

Przznaje. Postawilem 3:1 dla Juve.Sam bylem w grupie niedowiarkow.

ruben | 13.03.2019 08:42

dokładny wynik - trafiony
3x ronaldo - trafione
będzie karny - trafione
okoliczności - trafione

pierwszy gol, analogiczny go sytuacji moraty z pierwszego meczu... ale co tam

hugo1303 | 13.03.2019 09:15

Gdzie są teraz parówki typu  @tylko_INTER, @Odet, @Gazza, @Swienta_Maryja,  czekałem na taki wynik i gest Ronaldo jak najbardziej jest w waszą stronę też skierowany. @Fan_Tulipan  nadszedł czas żeby dorosnąć i nie cieszyć się z krzywdy drugiej osoby. Mam nadzieję, że nie muszę Ci przypominać co napisałeś po meczu na Atletico? Jeden z piękniejszych wieczorów dla kibiców Juve w tym sezonie. Oby Allegri miał "taki" zespół do końca sezonu.

hugo1303 | 13.03.2019 09:16

Gdzie są teraz parówki typu  @tylko_INTER, @Odet, @Gazza, @Swienta_Maryja,  czekałem na taki wynik i gest Ronaldo jak najbardziej jest w waszą stronę też skierowany. @Fan_Tulipan  nadszedł czas żeby dorosnąć i nie cieszyć się z krzywdy drugiej osoby. Mam nadzieję, że nie muszę Ci przypominać co napisałeś po meczu na Atletico? Jeden z piękniejszych wieczorów dla kibiców Juve w tym sezonie. Oby Allegri miał "taki" zespół do końca sezonu.

Ninja95Inter | 13.03.2019 09:30

Gratulacje dla Juve nie wierzyłem że Atletico przepuścić taka okazję tym bardziej że jedna bramka dla nich mogła już to definitywnie zakaczyc...

Klemens | 13.03.2019 09:35

@hugo1303

Nie tylko przegrywać, ale i wygrywać trzeba z klasą. Razi Cię postawa innych (słusznie)? To nie zachowuj się tak samo.

Klan Agnellich zawsze wymagał od swoich piłkarzy klasy ludzkiej, to i niech kibice się dostosują. A m.in. z tej przyczyny - wiadomych oklasków - CR7 wybrał właśnie nas.

Real Madridista | 13.03.2019 09:45

Mr. Champions League i jego One Man Show!
Ten facet jest stworzony do LM i chyba wlasnie po to go Juve kupilo.
Juve zagralo tak jak chcialo i wszystko potoczylo sie po ich mysli.
Gratulacje dla fanow Juve, bo na bank wielu skakalo z radosci ;-)
Dramatycznie rozczarowujace Atletico - z calym szac, ale frajerstwo do kwadratu.
Jak powiedzial Griezmann on jego koledzy wybrali sobie zly dzien na obsranie sie...
Wszystko rozumiem, ale nie oddac ani jednego celnego strzalu na bramke rywali?!
Slabiutko...
Juve jedzie dalej.
Mit Cholo slabnie.
Pzdr.

Il_Serpente | 13.03.2019 10:35

Wielkie zwycięstwo w pięknym stylu. Brawa dla Juve !

sanitas | 13.03.2019 11:06

Wow

FCHollywood | 13.03.2019 11:26

Chciałbym podkreślić świetne spotkanie w wykonaniu puszki. Niemiec na środku boisko skutecznie hamował rywali, czasem w dość ekwilibrystyczny  sposób, ale za każdym razem z ogromną pewnością siebie i skutecznością.

Gazza | 13.03.2019 13:12

Hugo co sra długo. Mówiłem, ze frajerstwo Atletico może dac awans i tak sie stało. Po pierwszym meczu trudno bylo sobie to wyobrazic. Nikt nie wierzył w awans Juve. A najbardziej takie parowy jak Ty i inni kibice Juve co obrazali Maxa po każdym niepowodzeniu. Prawdziwi kibice Juve byli na stadionie, gdzie wystawili podobizne Maxa z hasłem "nie odchodz, jesteś kluczem ku zwycięstwu".

Ja nie jestem kibicem Juve, ale wy zapewne wrócicie do nawyków obrażania go jak wróci toporona piłka. Ja doceniam kunszt Simeone "obecnie niestety nie, spieprzyl ten mecz, nie podjął rękawic nawet", wy natomiast dzisiaj sie cieszcie i obrażajcie innych kibiców, a sami później się dziwcie, że maja was za hipokrytow.

Mówię po raz ostatni, usuńcie te awatary Juventusu, bo mało kto z was może sie nazywać kibicem Starej damy. Przynosicie klubowi wstyd nic więcej. Nie pozdrawiam chamow.

hugo1303 | 13.03.2019 13:22

@Gazza Nie wiem czy zauważyłeś, ale pewnie nie bo niby dlaczego miałbyś zauważyć skoro wypisujesz takie głupoty. Że nikt nie chce czytać głupot takich jak to "Mówiłem, że przed sezonem Juventus z Ronaldo nie zdobędzie Ligi Mistrzów, mówiłem to w czasie sezonu, ze Ronaldo mimo swoich goli daje bardzo mało tej drużynie mentalnie i się nie myliłem.

Tutaj nie trzeba byc prorokiem, by to widziec. Wpadki m.in z Atalanta nadal to potwierdzają." Kolejny z wielu znawców wypowiada się po meczu i jak zwykle zostawia sobie "furtkę" do wytłumaczenia, między innymi przez takich ludzi jak Ty fora internetowe stają się śmietnikiem. Zrób przysługę dla ludzkości i nie wylewaj swoich "mądrości".

Zebry | 13.03.2019 13:54

Gazza

A ty sobie kolego przypomnij co pisałeś o Ronaldo po pierwszym meczu. Zgrywać przemądrzałka zawsze jest najłatwiej. Pozdrawiam

Gazza | 13.03.2019 16:43

Hugo. Ja dalej podtrzymuje to słowo. Juventus nie wygra LM jak będzie grał tak jak w 1 meczu. Chyba, że w końcu będą grać do przodu, a nie kalkulowac. Ja swojego zdania nie zmieniam jak chorągiew. Jak już cytujesz to cytuj do końca. Napisałem, ze awans jest możliwy, jak Atletico zagra tak jak zagrało wczoraj. I to sie sprawdziło óśle.

Jesteś hipikryta jak Twoi koledzy. Chorągieki nic więcej. :)

Gazza | 13.03.2019 16:48

Zebry
Polecam czytanie do końca i ze zrozumieniem. Czy ja tak duzo wymagam od dorosłego człowieka? :) chyba Tak, bo rozmawiam z hipikryta, który jak jest zle to wyzywa Maxa, a jak jest dobrze to wychwala po niebiosa. Współczuję, ze tacy Kibice robią bardzo zla opinie Juve.

Również niepozdrawiam.

Ps. Ja przynajmniej jestem konsekwentny w tym co mówię. I to co pisałem sie sprawdziło. Jak będzie powtórka z rozrywki to schowajcie się do nory po 1 meczu, by nie być osmieszonym jak Max znów zamknie wam japy

Zebry | 13.03.2019 17:25

Gazza

A ja polecam zajrzeć do słownika, zanim zaczniesz kogoś wyzywać od hipokrytów, bo najwyraźniej nie znasz sensu znaczenia tego słowa.  

Po pierwsze, odniosłem się do twojej wypowiedzi o Ronaldo po meczu w Madrycie. Pozwól, że przytoczę - "mówiłem to w czasie sezonu, ze Ronaldo mimo swoich goli daje bardzo mało tej drużynie mentalnie i się nie myliłem",

"wiec zapytam sie krótko jak można nie śmiać sie z Juventusu? Sami zabili sie swoją bronią doszczętnie, zamiast kupować 34 letniego piłkarza trzeba było kogoś kupić pokroju Chiesy i De Ligta. ;)"

Panie przemądrzały, dalej podtrzymujesz to stwierdzenie po wczorajszym wieczorze? Które zostało zweryfikowane jego hattrickiem i odrobieniem tak znaczących strat. To jest ten metal o którym napisałeś?

Podałem FAKTY.

Po drugie, znajdź mój tekst w którym wyrzucałbym Allegriego? To, że nie raz gra mi nie pasowała, nie znaczy, że cisnąłem po trenerze i żądałem zwolnienia, ale ty może wiesz lepiej.

Po trzecie, "Również niepozdrawiam." A ja zgodnie z kulturą jednak pozdrowiłem. Chyba, że ktoś inny ma problem z czytaniem.;)

Zebry | 13.03.2019 17:29

mental*

J_user | 13.03.2019 17:58

Gazza dalej brnie w wyzywanie wszystkich od hipokrytów, z klasą i finezją godną swojego bezzębnego dziś imiennika. Dziwne, że zaciąłeś się na temacie krytykowania Allegriego, jakby było to zakazane, skoro sam przed meczem pisałeś, że Max kończy jak w Milanie, a Simeone jeszcze długo się nie skończy, że Ronaldo nic nie daje drużynie i że z Juve "trzeba się śmiać jak z Interu, Milanu i Napoli"... po prostu zbiór mądrości nieomylnego Gazzy, ale jak już wiemy - swojego zdania nie zmienisz.

dalmare | 13.03.2019 18:17

93' :
twitter.com/alerangie/status/1105 589438422417416  
Dlaczego karny?
Dlaczego nie?

JerryF | 13.03.2019 18:26

Problemem niektórych osób, typu Gazza, które nie mają zbytnio pojęcia o klubie o którym piszą, a go nie znoszą dla zasady (bez racjonalnych przyczyn) jest to, że jak mogą to się śmieją z jego wyników, jak wyniki wytrącają argumenty, to wtedy się jedzie po kibicach i tak w kółko.
Kibice La Ligi pokazali, że po zwycięstwie Atletico są razem za swoją ligą. Niestety zazwyczaj połowa kibiców Serie A zawsze musi się skłócić i pokazać jak to jedni nienawidzą drugich... Powoli się przyzwyczajam.

Co do Allegriego i jego fanów/antyfanów.
Ja go ostatnio krytykowałem. Wiele osób pisze teraz gdzie są ci hipokryci co go krytykowali??
Odpowiadam: hipokryci dostali wczoraj dowód na to, że mieli rację. A przynajmniej część ich. Ja Maxa szanuję, powinni za jakiś czas postawić mu pomnik za dokonania, ale wczorajszy mecz był zupełną odwrotnością tego co robił przez 95% dotychczasowego sezonu. Był również realizacją tego czego się domagaliśmy.
W tamtym sezonie zagraliśmy 1 mecz na miarę potencjału drużyny i 3:1 w Madrycie nie dało nam awansu, bo w pierwszy meczu z Realem przegraliśmy 0:3
W tym sezonie zagraliśmy 1/2 mecze na miarę potencjału (jeszcze doliczyłbym 1 mecz na Old Trafford) i tym razem 3:0 się udało.
Kolejny raz Max pokazał, że owszem wyciąga wnioski (pressing i atak nawet przy korzystnym wyniku, gra do przodu, świeżość w składzie takimi graczami jak Spinazzola czy Kean, szybkość rozgrywania), ale w momencie gdy drużyna już tonie, a do tego czasu żyje tym ile zdobył Scudetto (przypomina to jak mantrę identycznie jak Mourinho w BPL).
Czy Juventus jest drużyną, która ma zagrać 2 b. dobre mecze w tracie całego sezonu? Wg. mnie nie. Jeśli Max będzie odważniejszy i zacznie częściej tak grać jak wczoraj(i nie oczekuje 4:0 w każdym meczu, bo znam Juve i kibicuje im od 20 lat) wykorzystując potencjał składu i zawodników to sam wyleje fundament pod jego pomnik.
Jeśli ten potencjał będzie zabijał,, jak przez ostatni kwartał,
katując swoim stylem zarówno kibiców jak i już delikatnie buntujących się zawodników to pierwszy wyciągnę białą chustkę nawet pomimo tego, że wczoraj był architektem jednego z najlepszych meczów Juve od lat.

JerryF | 13.03.2019 18:53

@  13.03.2019 18:17

Nie było może dlatego że:
1 piłka w momencie zderzenia obu piłkarzy była kilka metrów bliżej do bramkarza niż napastnika i leciała w jego stronę?
https://ibb .co/5h8JMdk
Wypadałoby podać perspektywę nie tylko odpowiadającą własnym sympatiom klubowym

2 że napastnik nie miał szans dojść do piłki?

3 że sędzia puścił ze dwie odwrotne sytuacje na korzyść Atletico we wcześniejszej części meczu?

4 że nawet zawodnicy Atletico w wywiadach nie starają się szukać usprawiedliwienia i twierdzą, że bez kontrowersji wygrali lepsi w tym dniu? (I tu trzeba oddać całej drużynie Atletico, że klasę również poza boiskiem mają wielką)

wojojuve | 13.03.2019 18:57

Może i popadłem w hurraoptymizm, ale moim zdaniem to był mecz niemal perfekcyjny. Twierdzenie, że Atletico zagrało słabo wsadziłbym między bajki. Niedzielnym kibicom proponują równolegle odpalić inny mecz LM i porównać ich intensywność. Nigdy w życiu nie widziałem drużyny, która tak by biegała i pracowała przez 95min, jak Juve w tym meczu i zachowała tak heroiczną dyscyplinę taktyczną. Oni do ostatnich minut przesuwali się, jakby byli związani sznurkami. Nikt nie odpuszczał, każdy grał na 100%. Widać było, że Morata jest w dobrej dyspozycji. Biegał i walczył o każdą piłkę, technicznie również bardzo dobrze, ale stoperzy Juve byli bezbłędni. Popatrzcie sobie na tego "cudownego" Sane ile on miał okazji do odpoczynku i ile miejsca i czasu po otrzymaniu piłki. Łatwo grać efektownie z takim przeciętniakiem, jak Schalke. Zupełnie inaczej, gdy twój rywal nie pozwala ci nawet na przyjęcie piłki i co chwilę jesteś narażony do szturchnięcia i uderzenia podczas walki o piłkę.

Gazza | 13.03.2019 23:17

Ponawiam prośbę, czytanie ze zrozumieniem ponownie sie kłania. Jak sie tego nauczycie to wtedy piszcie cos o hipokryzji.

Allegri kończy tak jak w Milanie. To prawda. Po każdym zlym meczu kibice klubu go wzywają do dymisji.

Było tak w Milanie i teraz.

Jak juz cytujecie to poczytajcie swoje nędzne wypociny po porażce z Atletico.

Metry
Skad ty możesz wiedzieć czy ja kibicuje Juventowi czy nie? Po prostu oceniam was, hipokryzji.

Ps. Poczytajcie swoje komentarze, później możecie sie równać z moimi, ja przynajmniej nie zmieniam zdania co 5 minut.

hugo1303 | 14.03.2019 00:11

@Gazza  tak jak napisałem pajacu bez pasji. Wypowiedzi takich idiotów jak Ty nie da się czytać. Głupie krytyki po meczu każdy może napisać. Z tego wynika, że idiotyczne komentarze to właśnie jest Twoje Hobby, a nikt takich upośledzonych wypowiedzi nie chce czytać, pojmujesz czy trzeba Ci to dosadniej wytłumaczyć....?

paradiselost84 | 14.03.2019 00:24

Gazza   twoje komentarze są tak skuteczne i wartościowe jak wyciągnięta noga Gazzy na Euro 96 pod bramką rywali (Niemców?)...

dalmare | 14.03.2019 02:05

A se stesso. Piłka ciągle uczy, możemy być na naukę mniej lub bardziej otwarci. Suma szczegółów decyduje w turniejach, i tu także różnie mogło się potoczyć, zapominanie o tym to krótkowzroczność. Rzeczywiście, Atletico ma na tym etapie słabe passy- było tak z Borussią, Realem (który jednocześnie zagrał ponad aktualny stan) i w decydującym dniu w Turynie. Rzeczywiście, Juventus po to kupił Ronaldo, ma on wystarczające zasoby by dbać o markę w strategicznych momentach. Nie musiało być hattricka, niejeden arbiter nie dyktowałby karnego na Bernardeschim gdyż nie każdy kontakt w p.k. to karny. Podobnie, nie każdy anulowałby gol Moraty w Madrycie za poprzedzający kontakt z Chiellinim, nawet jeśli Var proponował wówczas obrazy co nie zawsze czyni. Juventus zagrał tak dobrze w Turynie jak Atletico na Metropolitano, jedni i drudzy mieli też zły dzień, zdecydowała, jak bywa, jedna bramka.

Klemens | 14.03.2019 07:52

@JerryF

Dla gwizdnięcia karnego znaczenie ma tylko, czy było niedozwolone zagranie w polu karnym a nie jaki ono miało wpływ na przebieg gry. Tytułem przykładu faul bez piłki, gdy ta znajduje się pod przeciwległą bramką, w świetle przepisów również winien skutkować rzutem karnym. Przepisy jednoznacznie obalają Twoje dwa pierwsze argumenty. A powiedzmy sobie szczerze, dwa pozostałe to już czysto "słusznościowa" erystyka niemająca nic wspólnego z regułami gry w piłkę nożną.

Odpowiadając @Dalmare - moim zdaniem karny nieoczywisty, gdyż Chiellini teoretycznie też mógł zdążyć do piłki, a w takiej sytuacji ma prawo do gry ciałem i jej osłaniania. Mam świadomość, że jest to argumentacja naciągana, ale osobiście wyznaję filozofię, iż "duch gry" (który wprost występuje w przepisach!) nakazuje przerwę w grze tylko w sytuacji zagrań oczywiście sprzecznych z jej regułami bądź rzeczonym duchem.

JerryF | 14.03.2019 12:01

@Klemens
Celowo nie poruszałem kwestii czy byl to faul w ataku napastnika, czy celowe powalenie przez obronce. Kto komu kibicuje to tak sie wypowie.

Jednak zwroce uwage na inna kwestie: napisales ze licza sie tylko przepisy, a potem ze jest zapis o "duchu gry". Wiec zatem jest ogromna furtka do takiej interpretacji, o ktorej napisalem. Zgodnie z nia wg. mnie nie odgwizdano karnego dla Romy na koniec dogrywki.
Parafrazujac: obronca popelnia delikatny, ale jednak faul na jednym koncu pola karnego, pilka i akcja sa 30 metrow dalej na drugim koncu pola karnego. Gwizdzemy zgodnie z przepisami karnego, czy zgodnie z duchem gry sytuacja ta nie miala zadnego wplywu na przebieg akcji i to ignorujemy?
Wg.mnie roztrzasanie takich sytuacji jest bezcelowe i lepiej zrobic glosowanie czy fajniejsza jest druzyna A czy B.

dalmare | 14.03.2019 14:44

Post dot. 93' miał przywrócić w wątku tematykę gry i przepisów podczas gdy stacza się on do poziomu pyskówek w pralni.
Klemens@: Oczywiście jest to faul bez piłki. Imo, powinno się puścić w p.k., przerwać poza p.k.; zdarzenie w 93' uzmysławia jak relatywna jest piłka i jak stykowy był wynik dwumeczu, podsuwania refleksji- zważywszy wypowiedzi w wątku- nigdy za mało.
JerryF@: tekst "...Celowo nie poruszałem kwestii czy byl to faul w ataku napastnika (...) Kto komu kibicuje to tak sie wypowie..." jest przerażający; nie jest to faul w ataku napastnika.

Klemens | 14.03.2019 20:58

@JerryF

"Duch gry" to domknięcie systemu na sytuacje stykowe a nie wytrych na podważenie wszystkich przepisów. Zwłaszcza gdy te ostatnie są akurat klarowne - jak w przypadku konsekwencji popełnienia faulu bez piłki w polu karnym.



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy