REKLAMA
REKLAMA

LE: Kolejny angielski finał. Awans Chelsea

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Goal.pl  |  09.05.2019 23:50
LE: Kolejny angielski finał. Awans Chelsea

Eden Hazard  |  fot. Alexey Filippov / Sputnik/ Hepta / Sport Pict

Oceń bukmachera i wygraj nagrody!
Chelsea jako czwarta angielska drużyna awansowała do finału europejskiego pucharu w 2020 roku. W czwartkowym rewanżowym półfinale Ligi Europy po rzutach karnych pokonała Eintracht Frankfurt.

Pierwsze spotkanie we Frankfurcie zakończyło się remisem 1:1, co w nieco lepszej sytuacji stawiało Chelsea przed rewanżowym meczem na Stamford Bridge.

Od początku spotkania oglądaliśmy interesujące widowisko, w którym obie drużyny szukały swoich okazji. Po stronie Eintrachtu groźnie uderzali Jović i Da Costa, ale w bramce Chelsea dobrze spisywał się Kepa. Gospodarze mogli objąć prowadzenie w 24. minucie, ale po zagraniu Davida Luiza piłkę sprzed bramki wybił jeden z zawodników Eintrachtu.

W 28. minucie podopieczni Maurizio Sarriego wyszli na prowadzenie. Po prostopadłym podaniu Hazarda, do piłki w polu karnym dopadł Loftus-Cheek i strzałem z jego lewej strony w długi róg nie dał szans bramkarzowi. Dzięki temu trafieniu londyńczycy schodzili na przerwę ze skromnym prowadzeniem=.

Druga połowa świetnie rozpoczęła się dla gości z Frankfurtu, którzy w 50. minucie doprowadzili do wyrównania. Po świetnej akcji w sytuacji sam na sam z bramkarzem znalazł się Jović i pewnym uderzeniem trafił do siatki.

Kilka chwil później Chelsea ponownie mogła prowadzić, ale piłka po strzale Giroud przeszła obok słupka. Na bramkę gospodarzy groźnie uderzał natomiast Gacinović, ale na posterunku był Kepa. Ostatecznie w regulaminowym czasie gry nie padła już ani jedna bramka i sędzia musiał zarządzić dogrywkę.

W pierwszej części dogrywki zdecydowanie bliżej zdobycia gola był Eintracht. Najpierw po strzale Kosticia świetną interwencją popisał się David Luiz, który wybił zmierzającą do siatki piłkę, a następnie Chelsea przed stratą gola po uderzeniu głową Hallera uratował Zappacosta.

Dogrywka nie przyniosła rozstrzygnięcia i o awansie do finału musiał zadecydować rzuty karne. W nich skuteczniejsi byli The Blues, którzy wygrali 4:3 i wywalczyli awans do finału.

Chelsea FC – Eintracht Frankfurt pd. 1:1 (1:1 1:1) k. 4:3

1:0 Loftus-Cheek 28'
1:1 Jović 50'

Rzuty karne: 0:1 Haller, 1:1 Barkley, 1:2 Jović, 1:2 Azpiliceuta (obronił Trapp), 1:3 De Guzman, 2:3 Jorginho, 2:3 Hinteregger (obronił Kepa), 3:3 David Luiz, 3:3 Paciencia (obronił Kepa), 4:3 Hazard

żółte kartki:
Chelsea – Kovacić, Azpiliceuta, Zappacosta
Eintracht – Falette, Rode, Abraham, De Guzman

Chelsea: Kepa – Azpilicueta, Christensen (73' Zappacosta), David Luiz, Emerson – Loftus-Cheek (85' Barkley), Jorginho, Kovacić – Willian (62' Pedro), Giroud (96' Higuain), Hazard

Eintracht: Trapp – Da Costa, Abraham, Hinteregger, Falette – Hasebe, Rode (70' De Guzman) – Rebić (90+3' Haller), Gacinović (118' Paciencia), Kostić – Jović
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 65 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Drukarnia | 09.05.2019 23:51

Co z tego że dwa angielskie finały. LaLipa i tak lepsza.

EdenCameBack | 09.05.2019 23:52

Kompletnie niezasłużony awans. To co Chelsea grała w tym meczu to katastrofa. Pedro, Willian, Higuain i Giroud poniżej wszelkiej krytyki. Najlipniej Azpi

Asgaard | 09.05.2019 23:52

Dobry wynik wytypowalem, ale naprawde zal mi Eintrachtu, w dogrywce atakowali w pierwszej poloweie, bo pewnie zalozenie bylo takie ze karne bedzie ciezko. Tak i bylo.. Tak to jest, wielka szkoda, ale mialem takie przeczucie, ze bedzie jak z Ajaxem.. Za bardzo przebojowe druzyny. A tu trzeba po prostu spokoj i opanowanie. Szkoda, mimo wszystko bardzo dobry mecz, ciagle ataki. Dogrywka to byla w sumie jedna z najlepszych jakie widzialem, bo nikt sie nie bronil. Dzieki Eintracht, szkoda, ze sie nie udalo

Wardogs | 09.05.2019 23:52

KEPA!
ARRIZABALAGA
Te ****y co go hejtowaly niech sie odezwa dzis

Co do meczu Chelsea, to tragedia ale Hiszpan pokazal swoje !

Gratuluje kibicom Eintrachtu

Tak poza tym
Ostatni mecz magika na Stamford, chyba ze w barwach Realu. Gratuluje nabytku.
A Eden slowo dziekuje i wzruszenie. Jest Legenda i dziekuje ze moglem zobaczyc gre goscia nie raz na zywo

Co do Sarriego.
Fatalna zmiana Barkleya, a wlasciwie fakt ze zostal zmieniony za Loftus Cheeka a nie za Chorwata
Ale co poradzic

BRAWO!

karpiu_87_MU | 09.05.2019 23:52

Anglia Rządzi!

Ragnarock20 | 09.05.2019 23:53

Trochę wstyd, że tak się męczyli z kilkoma Serbami, którzy nie poradzili sobie w innych klubach i kilkoma wypożyczonymi przeciętniakami ale udało się.

Ronaldo324 | 09.05.2019 23:53

To jest ku*wa niepojęte co ten zespół "gra"... Z całym szacunkiem ale Chelsea powinna wygrywać raczej dosyć pewnie z drużyną pokroju Eintrachtu a tutaj na dobrą sprawę nie ma różnicy czy to właśnie Eintracht, Liverpool czy ManCity bo gra jest po prostu TRAGICZNA z jakim rywalem grają Niebiescy. Nie wiem jaki plan będzie miała Chelsea na finał ale tak grając to Arsenal spokojnie ogarnie puchar zważając , że 7 bramek w dwu meczu z Valencią jest imponujące a Chelsea z Luizem na środku to jest jednak wielka tykająca bomba. Higuain? Gość powinien zostać wpisany na listę najgorszych napastników XXI wieku. Fajnie , że jest finał ale tak jak mówię , średnio to widzę z Arsenalem a raczej w ogóle. Jedynie błysk Hazarda i to tyle...
PS. Anglia odżyła. Dwa angielskie finały kto by pomyślał.

SGE1899 | 09.05.2019 23:55

Dla mnie wygrali! Dzięki Eintracht za super sezon! Nikt na nas nie stawiał, że zajdziemy tak daleko, mimo to pokazaliśmy kawał dobrej piłki! Gratulacje dla Chelsea!

sztEFFEn | 09.05.2019 23:55

Patrząc na twarz Hintereggera wiedziałem, że nie strzeli. Z drugiej strony nieźle wyczekał Kepa.
Szkoda jednak, bo Eintracht miał Chelsea na widelcu w dogrywce (2 strzały wybite z bramki), podobnie jak i w karnych.

Czy ktoś może powiedzieć, czy jest możliwość by aż 6 zespołów z Premiership w przyszłym sezonie zagrało w LM? City (zakładam, że będzie to mistrz ligi), Liverpool (zakładam, że wygrają LM, więc mają miejsce z tego powodu i czy wówczas zwalniają miejsce 5 klubowi z ligi?), Chelsea, Totki, Arsenal (zakładam, że wygrają LE) i United, którzy mogą (teoretycznie) zyskać dzięki Liverpoolowi i Arsenalowi?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Asgaard | 09.05.2019 23:58

Pan Pol wczoraj mowil na jakims streami na ktory wpadlem przez przypadek, ze maksymalnie 5 zespolow moze zagrac w LM

unbelievableJFC | 09.05.2019 23:58

Liverpool niech się cieszy, że 4 drużyna z Londynu nie grała w pucharach... :P a tak serio to gratulacje dla Premier League! Rozwaliliście w tym sezonie system!

slawekmat | 09.05.2019 23:58

uff bylo blisko ale się udało, historia na naszych oczach , Anglia dominuje , Londyn stolica pilki!!!

Wardogs | 09.05.2019 23:59

szteFfen
Nie ma mozliwosci zeby BPL mialo 6 zespolow
5 to max.

Kolejne miejsce w Lidze Mistrzów jest zagwarantowane Ligue1

Blue_heart | 10.05.2019 00:00

A wystarczyło, żeby wykorzystać sytuacje z Frankfurtu i juz tam rozstrzygnąć sprawy awansu. Nie byłoby tej nerwówki przynajmniej. Sam musiałem wyłączać mecz przed karnymi, bo już miałem dość.

Spodziewałem się dzisiaj w miarę łatwego meczu, po to jak Chelsea potrafiła ich zdominować na wyjeździe. I w pierwszej połowie bylo jeszcze dobrze. Niestety w drugiej mieliśmy kolejny babol Luiza i zaczęła się nerwówka... Choć mam wrażenie, że RLC był jednak faulowany w pierwszej połowie i powinien być karny. Nie rozumiem czemu w LM jest VAR,a w LE juz nie.

Na plus oczywiście RLC. Tylko czemu Sarri go zmienił? Najgorsi dzisiaj Pedro, Willian i obaj napastnicy. Przebił nawet te błędy w obronie, które popełniali Luiz czy Azpi... prawa strona w ofensywie znowu nie istniała. Natomiast fajnie wyglądał Emerson, nie wiem dlaczego Sarri woli Alonso od Brazylijczyka.

Niestety kolejny nasz stoper łapie kontuzje. I na ten moment mamy tylko Luiza, bo do Cahila nasz trener jest niestety uprzedzony. Mam nadzieje, ze Rudiger się wykupuje na final.

Prawda jest taka, że od kiedy mamy juz pewny awans do LM to już chyba nie ma aż takiego ciśnienia na ten puchar. Ale i tak fajnie byłoby go wygrać, choć jak będziemy grać tak jak dzisiaj, to nie ma czego szukać przeciwko Arsenalowi. Będzie trzeba znowu liczyć na Hazarda żeby coś wykombinował.

A dla Frankfurtu wielkie gratulacje. Fajnie dzisiaj zagrali, szczególnie w drugiej połowie, a przynajmniej znacznie lepięć niż u siebie. Jednak karne to loteria.

Leoncfc1905 | 10.05.2019 00:00

Ronaldo324 daj spokój każdy zespół ma swój dzień. Dzisiaj dobry dzień mieli piłkarze Eintrachtu. Pierdolisz głupoty niesamowite. Dzień do dnia nie równy. Wczoraj pykneli Watford czego się nie spodziewałem a dzisiaj jak chciałem łatwego meczu to dopiero skończyłem obgryzać pazury. Daj spokój. Dobranoc panowie jesteśmy w finale

Brahimi | 10.05.2019 00:00

Odechciewa się futbolu.
Ajax i Eintracht - wielka szkoda, super grały te ekipy w tym sezonie pucharowym.
Finał jak jakaś Tarcza Dobroczynności, nie lubię jak spotykają się zespoły z jednego kraju a co dopiero w finale.
Pamiętam jaki byłem zdołowany po finale Juve-Milan, jeszcze chyba bez Nedveda najlepszego wtedy.
Oby kluby które teraz spadły na psy wróciły szybko, bo zakładając że Ajax nie ma szans na powtórkę tego co wcześniej zrobił sam, a przed nim Roma i Monaco, które też się posypały, a Spurs już drugi raz tyle farta nie będą mieć, to może być bardzo nudno i kolejny finał LM typu Chelsea -Liverpool

bartolomeo | 10.05.2019 00:01

@steffen
Nie ma takiej możliwości. W przypadku wygrania lm przez zespół który zapewnił sobie udział w lm poprzez ligę- miejsce to zwalnia się dla którejś tam z kolei federacji w rankingu jako awans bezpośredni (w tym przypadku będzie to Austria- więc zobaczymy w lm wreszcie RB Salzburg). Natomiast jeśli wygra lm a zajmie piąte miejsce to wtedy 4 zespół z ligi gra w le (chyba że już w niej gra i ją wygra). Maksymalnie dana federacja może mieć 5 miejsc w lm.

bartolomeo | 10.05.2019 00:03

@Wardogs
Miejsce dla L1 będzie wtedy gdy Chelsea wygra le i w bpl zajmie 4 miejsce.

lubiepilkeh3h | 10.05.2019 00:04

@psgfan No muszę złapać tą przynętę i pośmiać się z tych wypocin. Kibic PSG, który wypomina Spurs wydane miliardy. Klub, który nie wydał złamanego grosza przez 3 okna transferowe jest hejtowany przez kibica klubu, który robi rekordowe transfery. x d

slawekmat | 10.05.2019 00:05

szteffen
nie max 5 zespołów
A Gonzalo to jest kocur hehe
Jesli Hazard odejdzie i będzie zakaz transferów to Chelsea w LM moze mieć wielkie problemy w lidze nie lepiej

Joker | 10.05.2019 00:05

Szkoda Eintrachtu, fajnie grali, nie dali się stłamsić teoretycznie mocniejszemu rywalowi, a w dgr mieli wręcz lepsze okazję, i to Chelsea wybijała piłkę 2 razy z pustej bramki...

Szkoda, bo osobiście nie lubię finałów gdzie są 2 zespoły z jednego kraju, dla mnie mecz rywali, którzy i tak spotykają się po 2 razy w lidze, czasem też w krajowym pucharze nie jest szczególnie atrakcyjne...

Wygranej w finale w związku z takim składem życzę Chelsea, niech sobie Sarri wreszcie coś wygra, to przestaną o nim mówić "zero tituli" :)

Wardogs | 10.05.2019 00:06

bartolomeu

A to dziękuje za wytłumaczenie
i własciwie przepraszam za pomyłkę, chociaz kto wie. Moze wlasnie bedzie tak jak napisalem z efektem takim ze Liga Europy powedruje na Stamford a ostatni mecz na King Power Stadium bedzie przegrany plus Koguty wygraja swoj mecz

Wardogs | 10.05.2019 00:06


bartolomeo* sorry

EdenCameBack | 10.05.2019 00:07

@bartolomeo
Nie. Gdy 5 zespół wygrywa Ligę Mistrzów to zespół z czwartego miejsca także w niej gra i liga ma pięć reprezentantów. Jedyna szansa, by czwarta drużyna nie grała w LM to wygrana zarówno LE i LM przez zespoły z poza top 4.

Zbanowany | 10.05.2019 00:09

Co za emocje. Modliłem się podczas karnych o awans, po karnych modlę się żeby Higuain opuścił ten klub, co za dno. Jeszcze Willian, bok obrony koniecznie bo Zappacosta to niestety piłkarz do jakiegoś Fulham albo WBA, gdzie największa przebojowosc to wypuszczenie piłki i laga w pole karne. No i ten Żorżnio, te jego podania to jest porażka

Zbanowany | 10.05.2019 00:11

Eintracht dobre spotkanie, MOTM Kepa, i Luiz też mimo tej bramki

mr_roba | 10.05.2019 00:12

Z tą stolicą futbolu to bym nie przesadzał. Może poza Tottenhamem, reszta paki nie porywa. Nie przeceniałbym LE. Jest przepaść w poziomie pomiędzy nią a LM. Kiedyś wszystkie puchary (Puchar Europy, UEFA czy zdobywców Pucharów) miały bardziej zbliżony poziom. Jednak skoro w LM grają po 4-5 najlepszych drużyn z kraju to kto gra w LE? Ci co im nie pójdzie w LM

Glorioso | 10.05.2019 00:13

Świetne się oglądało ten Eintracht, mieli przygodę życia. Do tego fani z Frankfurtu to topowa liga.
@szteFFen

Anglicy prędzej czy później przeforsują 6 klubów w elicie,
bo będą się wkurzać że może grać 4, max 5, gdy pieniądze na to ma 6. Będzie to fatalne dla pozostałych klubów spoza top-6 jak Everton, bo ta szóstka już teraz jest bardzo mocna szczególnie finansowo, a jak będzie grać non stop w elicie co sezon to różnica jeszcze się powiększy i zabetonują się na amen. Już teraz innym klubom ciężko się przebić, nie licząc wyczynu Lisów który raz na 100 lat może mieć miejsce to nie widzę szans.
Oglądam mecze czołowej szóstki i jest ogromna różnica przede wszystkim w regularności. Takie Wolves, Leicester czy Watford stać na pojedynczy zryw, ale o łapaniu trójek co kolejka nie ma mowy.
LFC i MC łapią już prawie wyłącznie trójki, Tottenham, Chelsea i Arsenal za solidni, MU się ogarnie i dołączy, chociaż punktowo nie odstaje tylko grą.

Asgaard | 10.05.2019 00:16

Wlasnie, kolega z Lisbony dobrze zauwazyl. Fani Eintrachtu to bylo cos. Wiedzialem, ze maja pake, ale pokazali sile

Zbanowany | 10.05.2019 00:16

Obawiam się że gdy odejdzie Hazard plus ten banik na transfery to się staniemy takim Liverpoolem z czasów gdy biegały tam Spearingi i Downingi.

Anderson | 10.05.2019 00:19

Gdzie są teraz fanboje LaLiga czy innej Seriea? Premier League rządzi w Europie czy to się wam podoba czy nie. Takie ekipy jak Real, Barcelona, Juventus, Bayern czy PSG miałby problem z załapaniem się do TOP4 - taka jest tutaj konkurencja. Na wyspach co tydzień trzeba grać na pełnych obrotach i nie wygrywa się tu mistrzostwa w marcu.

Asgaard | 10.05.2019 00:25

Czytam i czytam te wypowiedzi,szczegolnie kibicow Liverpoolu, Arsenalu i Chelsea a raczej fanow i w koncu trzeba to jasno powiedziec. Kto niby ma byc lepszy niz Premier League? To dziwne, ze trzeba to jeszcze komus wmawiac. Pilka nozna to sport stworzony przez Anglikow i tam jest jego miejsce. Tak samo jak z futbolem amerykanskim czy baseballem - wiadomo, ze zawsze USA bedzie najwieksze. Najwieksze zainteresowanie, najwieksze pieniadze. Przykladowo Hiszpania, Niemcy, Francja sa dobrzy tez w innych sportach zespolowych typu - pilka reczna, siatkowka, koszykowka. A w Anglii co? Nic,pustka. Pilka nozna i paru tenisistow. Jaracie sie jak nie wiem co. Dla mnie to oczywiste ze PL musi byc nr 1 i to tylko jest dziwne i nawet smieszne, ze mieli takie problemy w ostatnich latach. Takiego chamstwa jak od fanow PL to dawno nie widzialem. Ktos mi moze wytlumaczyc skads sie to bierze?

troltroli | 10.05.2019 00:51

drukarnia dziwaku czy ty potrafisz napisać cos konkretnego, ciekawego co by np innego kibica zaciekawilo zeby wejść z toba w normalną dyskusje??
Lalipa to masz na nazwisko chyba. Qrva czy moze mi ktos powiedzieć skąd sie tacy ludzie biorą?
Gratulacje dla Londynu jeden puchar na pewno zostanie tam a drugi kto wie moze też. Feta na dzien dziecka bedzie tam niesamowita, moze tam drukarnia pojedzie i zostanie;)

MarseilleFan | 10.05.2019 01:05

EdenComeBack
Źle mówisz i to bartolomeo ma rację. Teraz zasady się już zmieniły. Anglia będzie miała 5 reprezantantów w LM tylo w przypadku kiedy piąty zespół ligi wygra Ligę Europy. Gdy wygra Chelsea która zajmie 3 lub 4 miejsce wtedy trzeci zespół z Ligue 1 gra w LM bez eliminacji. Dla mnie pomylone są te nowe zasady ale niestety przez 3 lata tak musi być, potem mam nadzieje że to sie zmieni. Śmieszne jest z kolei to że gdyby taki finał miał miejsce w Lidze Mistrzów, to wtedy w przypadku zwycięstwa CHelsea do LM wskakiwałby zespół z... Czech :)

MarseilleFan | 10.05.2019 01:06

A jednak mój błąd. źle zrozumiałem i własciwie napisałem to samo co Ty :) wybacz, ale usypiam już przed kompem

Meryl72 | 10.05.2019 01:14

Liga angielska to przede wszystkim ogromne pieniądze, a pieniądze, nawet wydawane nieudolnie, prędzej czy później przyniosą efekt. Jeżeli beniaminek Premier League ma budżet porównywalny lub większy niż ekipy z Bundesligi czy Serie A walczące o miejsca premiowane awansem do CL to jest to różnica kolosalna, którą jednak trudno by było zauważyć gdyby wziąć pod uwagę osiągnięcia reprezentantów tych lig w europejskich rozgrywkach. Hasła o ,,dominacji'' Premier League trudno też traktować poważnie, gdy na 10 ostatnich edycji CL sześciokrotnie tryumfowali Hiszpanie, po jednej wiktorii odniosły kluby z Italii oraz Niemiec, a reprezentanci angielskiej piłki wygrywali dwa razy (bo jednak zakładam, że w tegorocznym finale będzie zwycięzca). Oczywiście w tym sezonie ,,Anglicy'' zostawili konkurencję w tyle, ale wyciąganie wniosków i przedstawianie twierdzeń o dominacji ligi X na podstawie jednej kampanii nie wydaje się zbyt przekonujące.

migda90 | 10.05.2019 01:24

Prawda jest taka ze w tym roku angielska pilka pozamiatala w europie ale z drugiej prawda jest taka ze straszne kompleksy maja angielscy kibice.Trzeba przyznac jasno ze Hiszpania dominowala w europie w ostatnich latach mimo ze nigdy nie lubilem hiszpanskiej ligi.Najwazniejszy jest Liverpool i dla mnie to wszystkie angielskie kluby mogłyby odpasc w grupie.Co do meczu kibicowalem Eintrachtowi wielka szkoda ze nie udalo im sie dojsc do finalu,fajnie sie ich ogladalo,kibice tej druzyny moga byc dumni z ich wystepow.

Fonek | 10.05.2019 04:04

Na zaczepki trolli się nie reaguje, ale jak czytam komentarze użytkownika "Drukarnia" to granica ludzkiej głupoty przesuwa się za każdym razem dalej. W ciągu ostatnich 10 lat tylko 3 finały LM nie miały drużyny hiszpańskiej i 4 LE, ale za każdym razem gdy grała hiszpańska drużyna to ona wygrywała i ten koleś pisze "Co z tego że dwa angielskie finały. LaLipa i tak lepsza.".

Żeby zobaczyć taki proces logiczny naprawdę warto czytać komentarze na tej stronie po co prowadzić statystyki skoro można uwzględniać tylko bieżący rok? W takim razie jak silna byłaby Legia Warszawa po tym fartownym awansie do fazy grupowej LM? Gdzie nawet udało im się zremisować z Realem Madryt i wywalić Sporting CP poza burtę pucharów europejskich awansując z trzeciego miejsca do 1/16 ligi europy.

CFC_2018 | 10.05.2019 05:45

antekajtek...

Były jakieś wydruki? :-D:-D:-D:-D:-D

Drukarnia | 10.05.2019 05:50

Nie wiem czy było drukowane bo oglądałem mecz Arsenalu. Tutaj oglądałem tylko karne. Jeżeli miałbym jakieś wątpliwości co do pracy arbitrów to napisał bym o tym. Pozdrawiam.

Luqe | 10.05.2019 07:45

Drukarnia

Liga hiszpańska i tak dominuje nad angielską, więc nie rób w majty xd za rok nie zdziwię się jak będą dwa hiszpańskie finały a angielskiej kopaniny już nie będzie nawet w ćwierćfinałach, haha

takikoles | 10.05.2019 07:48

Niesamowicie cieszę się z drugiego angielskiego finału ale.. on się nam po prostu nie-na-le-ży.

Chelsea grała straszliwą padakę, aż mnie zęby bolały od patrzenia. Wola walki i psychika może była, ale brakowało zwykłych umiejętności piłkarskich - niedokładność, głupie faule i potykanie się o własne nogi.
No i Sarri - zdejmuje RLC, a zostawia Kovacicia. Nie ogarniam.

takikoles | 10.05.2019 07:59

Eintracht brawo, ale skoro nie pokonali tak fatalnie dysponowanej Chelsea to sami są sobie winni.
Dobra, koniec narzekania, mam nadzieję na finał na wyższym poziomie.

Acha, jeszcze jedno: KEPA serce.gif

CFCHTHC | 10.05.2019 07:59

Jesteśmy w finale, a ja nie mam nic miłego do napisania, no może poza Kepą, który zagrał świetne zawody. Kto by pomyślał że CFC wzmocni się na tej pozycji po odejściu Kurtuły. Tradycyjnie brawa dla RLC. Jeśli nie miał jakiś kłopotów ze zdrowiem, to jedynym wytłumaczeniem jego zmiany jest trener idiota.

Co do meczu. TRAGEDIA. Dno, dramat  błędy jakby byli na pierwszym dyktandzie w podstawówce,straty przy wyprowadzaniu piłki z własnego pola karnego, które popełniali wszyscy. Wirtuoz Jorghino, na obecną chwilę nic nie dający drużynie. Irytujący Willian, za którym zatęskniłem, kiedy wszedł bezapelacyjnie najgorszy na boisku Pedro. Giroud? Za komentarz jego działań na boisku niech posłuży sytuacja kiedy Hazard wystawił mu patelnię na 14 metrze od bramki, a ten że stojącej piły kopie w taki sposób, że dziwię się, że nie zszedł z kontuzją.

Gratulacje dla Eintrachtu, w moim odczuciu zasłużyli na awans, w dogrywce piłka 2 razy wybita z linii bramkowej...

Czupryn1994 | 10.05.2019 08:51

Piękna sprawa, brawo panowie choć ta wygrana rodziła się w bólach. Frankfurt dawał radę i na prawdę grał wszystkim czym miał. Pierwsza połowa trochę senna ale za to w drugiej nie mogłem narzekać na tempo. Bardzo mi się podobała gra RLC, wiadomo, że nie był skupiony przez cały czas ale jeśli nie atakował to bronił. Miał kilka fajnych przechwytów w obronie i środkowej strefie. David strasznie się zawiesił przy straconej bramce i to wyłącznie jego wina choć przez resztę spotkania odpokutowywał ten błąd ważnymi interwencjami w strefie obronnej. Kepa fenomenalnie, ci którzy narzekali na jego grę, dzisiaj gryzą się po językach. Jest jeszcze Azpi do pochwały, Emerson który dawał radę. Kovacic też na plus a o Hazardzie to nie trzeba chyba wspominać. Strasznie irytowała mnie gra Williana i Giroud dla mnie to byli tylko osłabieniem zespołu. No i jest Londyński finał.  

Czupryn1994 | 10.05.2019 08:57

Piękna sprawa, brawo panowie choć ta wygrana rodziła się w bólach. Frankfurt dawał radę i na prawdę grał wszystkim czym miał. Pierwsza połowa trochę senna ale za to w drugiej nie mogłem narzekać na tempo. Bardzo mi się podobała gra RLC, wiadomo, że nie był skupiony przez cały czas ale jeśli nie atakował to bronił. Miał kilka fajnych przechwytów w obronie i środkowej strefie. David strasznie się zawiesił przy straconej bramce i to wyłącznie jego wina choć przez resztę spotkania odpokutowywał ten błąd ważnymi interwencjami w strefie obronnej. Kepa fenomenalnie, ci którzy narzekali na jego grę, dzisiaj gryzą się po językach. Jest jeszcze Azpi do pochwały, Emerson który dawał radę. Kovacic też na plus a o Hazardzie to nie trzeba chyba wspominać. Strasznie irytowała mnie gra Williana i Giroud dla mnie to byli tylko osłabieniem zespołu. No i jest Londyński finał.  

RedDevil2005 | 10.05.2019 09:01

To bylo pewne, mowilem o tym od tygodnia, to nazywaliscie mnie trollem, ale to ja mam racje jak zwykle, geniusze sa czesto niedoceniani i wysmiewani, ale coz motłoch musi sie wyszumiec, tacy jak ja to rozumiemy. Co do finalow, to bedzie tak, ze LFC przegra LM i zajmie 2 miejsce w lidze przez co przegra wszystko od czego dzielilo ich pare cm, a arsenal przegra swoj final i zagra ponownie w LE a ja sie bede karmił ich porazkami i bede sie zanosil smiechem o tak buahahahahhehehehehehehehihihi.

GrandeJuve | 10.05.2019 09:13

@Anderson

Tu jestem. Tak, Juve by wałczyło o utrzymanie.
Taka silna ta PL, że Leicester z Włochem Claudio Ranierim na ławce, który w Seire A nic nie osiągnął wygrał tą PL.

Prawda jest taka, że Angole wzieli najlepszych trenerów jakich mogli, Guardiola, Klopp, Pocchetinio i to daje efekty. Jak był Mancini, Pellegrini, Van Gaal to Angole się kompromitowali w Europie. Trener jest wszystkim.

Włosi akurat to angielską ligę niszczą.

Mancini- 2 Mistrzostwa z City
Ancelloti- 2 Mistrzostwa z Chelsea
Conte- Mistrzostwo z Chelsea
Ranieri- Mistrzostwo z Leicster
Sarri- 3 miejsce z rozbitą po porzednim sezonie Chelsea.

Ragnarock20 | 10.05.2019 09:54

Anglicy wcale nie pozamiatali wszystkiego tak jak to wygląda na pierwszy rzut oka. Po prostu wygrali wszystkie pojedynki 50/50. Liverpool mógł np. odpaść z Napoli w grupie. Te rewanże półfinałów LM to też jednak coś co zdarza się raz na 20 lat. Po prostu mieli dużo szczęścia. Żadnej przepaści nie ma.

EdenCameBack | 10.05.2019 09:56

Dużo osób zastanawia się nad zdjęciem Rubena, dla mnie sprawa jest oczywista- Sarri nie chce ryzykować jego zdrowiem. On od 16 roku życia ma problemy z plecami. Zagrał prawie trzy pełne mecze w ciągu tygodnia. To i tak za dużo, ale wymusiła to kontuzja Kante, w lidze miał nie grać tak długo.

EdenCameBack | 10.05.2019 10:01

Tak, nie ma przepaści pomiędzy LaLigą a PL. W Hiszpanii są dwa klasowe zespoły, które poza tym sezonem są lepsze od dwóch w Anglii. Atletico to mniej więcej podobny poziom co odpowiednik w Anglii, natomiast miejsca 4-6 są w PL o wiele lepsze od Hiszpańskich odpowiedników. Natomiast nad Włochami, Francją czy Niemcami przepaść jest ogromna, bo jedynie mistrzowie są na poziomie podobnym co top 6 w PL.

Mr_Devil | 10.05.2019 11:40

@RedDevil2005
Piszesz : "To bylo pewne, mowilem o tym od tygodnia, to nazywaliscie mnie trollem, ale to ja mam racje jak zwykle, geniusze sa czesto niedoceniani i wysmiewani"

Na portalu jesteś od 7 maja (dziś jest 10 maja..) Jak to możliwe, że mówiłeś od tygodnia? ;D

RedDevil2005 | 10.05.2019 11:46

Mr_Devil, mozliwe, bo na tym portalu sie pisze a ja mowilem, wiec nie masz tego na pismie.

Mr_Devil | 10.05.2019 11:57

no fucktycznie.......

lubiepilkeh3h | 10.05.2019 12:38

Ten kto twierdzi, że liga angielska w tej dekadzie jest lepsza jest idiotą. Ten kto twierdzi, że liga hiszpańska w tym roku jest lepsza jest idiotą.
Pozdrawiam ciepło.

lubiepilkeh3h | 10.05.2019 12:38

Ten kto twierdzi, że liga angielska w tej dekadzie jest lepsza jest idiotą. Ten kto twierdzi, że liga hiszpańska w tym roku jest lepsza jest idiotą.
Pozdrawiam ciepło.

lubiepilkeh3h | 10.05.2019 12:39

Ten kto twierdzi, że liga angielska w tej dekadzie jest lepsza jest idiotą. Ten kto twierdzi, że liga hiszpańska w tym roku jest lepsza jest idiotą.
Pozdrawiam ciepło.

xxBANGxx | 10.05.2019 12:54

RedDevil2005
ale w wieku 14 lat powinieneś wiedzieć, że to co piszesz to zwykły trolling i to nie najwyższych lotów, prawda?

RedDevil2005 | 10.05.2019 13:27

Xbangx prosze dyskutuj tu o pilce, od tego jest ten portal i skoncz pisac jakies zaczepki do uzytkownikow, bo pod kazdym temacie widze personalne zaczepki z Twojej strony do innych osob. Co ja mam Ci odpisac? Jesli myslisz, ze trolluje, to sobie tak mysl, nie mam czasu, zeby Cie przekonywac, ze jest inaczej. Pozdro

Italia00 | 10.05.2019 14:24

Piękny sezon angielskich drużyn i kolejne gratulacje :)

Runej13 | 10.05.2019 15:39

To jak to be z awansami do LM jak załóżmy wygra tort i Arsenal?

Oxidosis | 10.05.2019 15:57

Jest VAR, nie ma hiszpanii

i nie ma znaczenia, ze w LE nie ma varu:)

koniec przepychania Realu i przede wszystkim Barcelony ( patrzac na ostatnia dekade ) do finałów.

WschodniaHorda | 10.05.2019 19:26

Jebać rudych

bubus88 | 11.05.2019 00:14

UWAGA! NIE MAM ZAMIARU NIKOGO OBRAZIĆ.

Ale kiedy grajki zrozumieją że nie liczy się zdanie jakiś "papudrokuf" w garniakach we Francji, niż gra w poważnym klubie w którym odnosi się sukces.
Tak, mam na myśli transfery do Barcy i Realu. Przyjdzie czas, i to liczę że jeszcze za mojego życia, piłkarze zaczną iść tam, gdzie trzeba się wysilić, udowodnić, nawet sezon po sezonie, z wymagającymi rywalami w lidze na każdym szczeblu, a nie w lidze trzech drużyn w większości europejskich lig. Co roku śmiali się z PL że słaba i że zawodnicy w pucharach biegają bez sił, świeżości, polotu... Ale, każdy z nas, zdaję sobie sprawę że jednak to PL jest bardziej wymagająca. To ta liga wymaga nadludzkiego zaangażowania, cierpliwości, umiejętności ROZKŁADANIA SIŁ.
Nie wspomnę o lidze niżej w Anglii gdzie prowadzony przez cały sezon jest morderczy maraton z możliwością grania w przeje****ch play-offach o PL.

Każda liga ma swój urok, ale jak popatrzysz na PL, i drogę jaką musi każda drużyna przebyć by osiągnąć jakikolwiek sukces w jakichkolwiek sposób, czy mistrzostwo, puchar myszki miki itd, walka o utrzymanie.
Niby w każdej lidze to samo. Ale w PL każdy z każdym ma szanse 50 na 50.

Bastor2703 | 11.05.2019 09:00

Ostatnie 10 lat. To
7 Hiszpania
1 Włochy
1 Niemcy
1 Anglią
Faktycznie liga angielska rządzi.
Chyba tylko w tym sezonie.



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy