REKLAMA
REKLAMA

Szalone derby Barcelony! Blaugrana traci dwa punkty

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: PrimeraDivision.pl  |  04.01.2020 22:53
Szalone derby Barcelony! Blaugrana traci dwa punkty

Arturo Vidal  |  fot. Grzegorz Wajda

Piłkarze wracają na boiska!
Ostatni sobotni mecz w ramach 19. kolejki hiszpańskiej ekstraklasy, w którym RCD Espanyl rywalizował z FC Barceloną, zakończył się rezultatem 2:2. Jednocześnie podopieczni Ernesto Valverde zaliczyli swój czwarty remis w trwającej kampanii.

Duma Katalonii przystępowała do swojej potyczki ze świadomością tego, że swój mecz wygrał Real Madryt. Tym samym ekipa z Camp Nou, aby wrócić na pozycję lidera rozgrywek, musiała odnieść zwycięstwo. Podopieczni Abelardo mieli jednak zamiar pokrzyżować plan Blaugrany, a może i przyczynić się do zwolnienia szkoleniowca Barcy.

Pierwsze fragmenty rywalizacji toczonej na RCDE Stadium nie należały do najciekawszych. W każdym razie spotkanie ożywiło się od 23 minuty, gdy gospodarze objęli prowadzenie. Bramkę dla Espanyolu zdobył David Lopez, pokonując Neto po strzale głową. Do przerwy miał zatem miejsce wynik 1:0.

Tuż po zmianie stron mistrzowie Hiszpanii zdołali jednak doprowadzić do wyrównania. Na listę strzelców wpisał się Luis Suarez, będąc w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie po dośrodkowaniu Jordiego Alby w pole karne rywali. Tym samym Urugwajczyk zaliczył swoje jedenaste trafienie w sezonie.

Tymczasem w 59. minucie na prowadzenie Barcę wyprowadził Arturo Vidal, popisując się mocnym uderzeniem głową po podaniu Suareza. Niemniej w 75. minucie sytuacja Barcelony się skomplikowała, bo drugą żółtą kartkę zobaczył Frenkie De Jong.

Grę w przewadze jednego zawodnika gospodarze wykorzystali w 88. minucie za sprawą Wu Leja. Chińczyk zaliczył swoje drugie trafienie w sezonie, które kosztowało Dumę Katalonii stratę dwóch punktów. W kolejnej serii gier Barca zagra z Granadą, a Espanyol zmierzy się z Villarreal CF.

RCD Espanyol - FC Barcelona 2:2 (1:0)

1:0 David Lopez 23'
1:1 Suarez 50'
1:2 Vidal 59'
2:2 Lei 88'

Żółte kartki:
Espanyol: Javi Lopez 36', Roca 62'
Barcelona: De Jong 66'

Czerwona kartka:
Barcelona: De Jong 75'

Espanyol (4-4-2): D. Lopez – Javi Lopez, Espinosa, Naldo, Vila, V. Gomez (62' Vargas), Roca, David Lopez (67' Iturraspe), Darder, Melendo (67' Lei), Calleri

Barcelona (4-3-3): Neto – Roberto, Lenglet, Pique, Alba, Rakitić (46' Arturo Vidal), Busquets, F. de Jong, Messi, L. Suarez, Griezmann (80' Semedo).

Sędzia główny: Carlos Del Cerro (Hiszpania)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 32 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

LM10FCB | 04.01.2020 22:54

Miernota Valverde i jego świetnie przygotowana drużyna do sezonu. Cały sezon to sie ciągnie i dalej nie widza w tym zasranym zarządzie ze Barcelona gra tragicznie. Neto mało gra i widać ile słabszym bramkarzem jest , Ter Stegen by nie puścił tego drugiego gola.

DiMichele | 04.01.2020 22:58

No... my jesteśmy słabi niewyobrażalnie, ale patrząc na obecną Barcelona to chyba trafiliśmy szczęśliwy los na loterii. Mamy ogromną szanse... Bo to jest najsłabsza Barca od lat. Ich obrona, na czele z kierownikiem tartaku Pique to jakieś nieporozumienie. Ten gość to mógłby w Boguchwale szatnie zamiatac. Mamy ogromną szansę, bo Barca gra strasznie przewidywalna i nudna piłkę. My chociaż, że nas leje Bolonia to na tych Wielkich jak Liverpool spinamy pośladki.

ban_ash | 04.01.2020 23:00

Niech ktoś wytłumaczy, bo qrwa pojąć nie mogę: prowadzimy i trzeba grać 15min. w osłabieniu - ten cymbał zdejmuje Griezmanna, który haruje jak wół w defensywie, a zostawia na boisku Suareza i Messiego, którzy w obronie nie robią kompletnie nic...

Niech ten pajac Valverde już wreszcie odejdzie...

Mirooo79 | 04.01.2020 23:03

Niestety łudziłem się że Barcelona z takim składem zacznie grać w końcu na miarę oczekiwań przy Valverde ale teraz  myślę że czas na zmianę trenera . Ta drużyna przy tej mentalności dostaje z każdą przeciętną drużyną z zaangażowaniem .

adaskobarca | 04.01.2020 23:03

Swoją winę przy golu może tez zaliczyć Pique
Który to już raz nie przykłada się do obrony a przeciwnik strzela gola
Może czas pomyśleć na zmiana Trenera i nie których zawodników

DiMichele | 04.01.2020 23:10

maila 123, masz rację.. do meczu szmat czasu, ale Barca jest tak niezmienna i żenująca,że nawet taki antytalent trenerski jak Gattuso będzie w stanie ich rozpracowac. Szkoda mi Barcy, bo to są ostatnie chwile Messiego, a pewnie znowu nie wygra LM. Jeszcze nie tak dawno nie odpuszczalem meczu Barcy. Pressing na 16m przeciwnika, radość z gry, szybkie podania, a teraz żenada funta klakow nie warta. Dno...

ksg1906 | 04.01.2020 23:14

Valcerde taktyk:)Co tu dużo gadać Leo jeszcze  ze Świąt nie wrócił...gramy w osłabieniu a na boisku zostają tłuste koty(Messi i Suarez) ktorzy nawet nie udawali ze bronią...nie pojęte jak władze mają Ci Panowie w Barcelonie...jeszcze jedna uwaga coraz gorzej wyglada De Jong...i tu kolejna reguła przy takim ukladzie w szatni i z takim trenerem w ostatnich sezonach kazdy zawodnik który do Nas przyszedł gaśnie w oczach...jestesmy strasznym trupem bardzo śmierdzącym...smutno się Nas ogląda od kilku sezonów...i prakrycznie żadnych szans na zmiany tego układu...

Joker | 04.01.2020 23:32

Bardziej sfrajerzyć się już nie dało. Pomijam, że na pierwszą połowę wyszli dopiero koło 40 minuty, ale po przerwie zaczęli coś grać, wreszcie na boisku pojawił się Vidal, który tradycyjnie wniósł wiele energii do gry zespołu, jak zwykle stanowił ogromne zagrożenie (bo Ivan to sobie zwiedzał stadion w 1.poł), jednak znowu nie zamknęli meczu 3.golem i się zemściło. Troszkę też mnie zawiódł de Jong, bo grał naprawdę dobry mecz, ale tą drugą kartkę dostał na własne życzenie, a nie musiał faulować, bo dość blisko był choćby Pique i miał szansę na skuteczną interwencję. A granie dla Barcy w 10 w sytuacji gdy wiadomo iż taktyk Valverde będzie się bał zdjąć z boiska Leo (fatalny jak na Argentyńczyka występ, jedna spektakularna akcja, poza tym masa strat i złych decyzji) lub Luisa (niezły występ Urusa, choć jedną setkę plus drugą bardzo dobrą okazję zmarnował, ale z drugiej strony on obok Vidala i Alby jako jedyny stanowił jakieś zagrożenie pod bramką gospodarzy), którzy praktycznie nie bronią, i zespół bronił w zasadzie w 7, a gdyby został Griz to byłaby większa szansa na utrzymanie wyniku, a tak były bardzo duże dziury, Vidal musiał zarówno pomagać po lewej stronie Albie jak i pilnować środka pola, i non stop powstawały jakieś dziury, puste strefy, które nawet piłkarze klasy Espanyolu potrafili wykorzystać.

Niestety Barca poraz kolejny wychodząc na wyjeździe z 0:1 na 2:1 remisuje taki mecz, w ten sposób stracili już 6 cennych punktów, w meczach gdzie mieli więcej okazji i oddawali punkty na własne życzenie przez swoją nieskuteczność i niefrasobliwość. Denerwujące to bo widać jaką ten zespół ma moc, wystarczy że kilka minut coś pograją i stwarzają okazję za okazją, ale nie potrafią utrzymać dyscypliny i intensywności zbyt długo, a kompletny brak charyzmy trenera wpływa także na zespół, który jest wątły psychicznie i bardzo łatwy do trafienia, bo trener z ławki absolutnie nie pomaga.

Joker | 04.01.2020 23:39

Panowie, kibice Napoli, ja akurat dosyć często oglądam Wasz zespół, i tak szczerze mówiąc to ja bym nie wyciągał na podstawie gry Barcy jakiś pozytywnych wniosków dla Napoli, które gra jeszcze gorzej (Napoli w Serie A, umówmy się, słabszej niż La Liga nie mogło ostatnio przez 2 miesiące meczu wygrać) niż Barca, która często gra fatalnie w defensywie, ale ofensywa jest na tyle mocna, że na ogół nadrabia. Zresztą, wystarczy że Leo ma dzień, dołączy do niego Suarez i ta defensywa Napoli ich nie zatrzyma. Poza tym w LM mamy dwumecz, a akurat na CN Barca rzadko się kompromituje, i przeważnie kilka goli strzelić potrafi.

KrzychuFCB | 04.01.2020 23:39

Smutne jest to ze mam w dupe czy zremisujemy mecz czy przegramy. Z góry moje założenia są właśnie takie: remis lub w dupe i nie wierze ze to pisze ale mam nadzieję że sromotnie przegramy z Napoli.

KrzychuFCB | 04.01.2020 23:43

Sorki za braki w interpunkcji, ale ogarnęło mnie zrezygnowanie, którego w życiu jeszcze nie przeżywałem...

DiMichele | 04.01.2020 23:46

Joker... Żyjemy nadzieja, bo ona nam pozostała. Tak się składa, że przed każdym logowaniem Barcelona jest faworytem, ale... No właśnie...czego oczekiwać od dwóch drużyn, grających totalna padake? To, że jedna odpadnie... I liczę, że to będzie FCB, bo to co zagraliście dziś to ktoś z Segunda by was ograł.

Joker | 05.01.2020 00:57

DiMichele
No nie sądze, aby ktoś z Segunda Barcę nawet dziś ograł... Podejrzewam, że gdyby nie chwilowe zaćmienie umysłu De Jong'a (a Holender akurat gra świetny sezon, dzis tez był jednym z lepszych, no ale zdarzyła mu się strata i nie pomyślał tylko zadziałał instynktownie) to Barca by tą wygraną dowiozła, bo akurat w 2.poł do tej czerwieni grali nieźle i kotrolowali mecz, plus zmarnowali z 2-3 doskonałe okazje na zabicie meczu, zresztą jak widziałem staty po meczu to Barca miała 7 okazji bramkowych, a Espanyol tylko 3, takze nawet słabo grajaca Barca była sporo lepsza, i nie wygrała na własne życzenie... A warto zwrócić uwagę, że dziś Messi (który w ogóle nie powinien grać, a już na pewno nie 90 minut w tym meczu, bo dopiero 2 dni temu wrócił z wakacji) zagrał chyba najgorszy mecz w sezonie, a jednak taki występ Leo to mimo wszystko rzadkość :)

Mucha52 | 05.01.2020 03:32

wieri pajacu idź taplać się w gnoju pod postami o Interze z innymi fanami seria a ,normalne komentowanie zostaw innym mądrzejszym od siebie.

FCHollywood | 05.01.2020 09:11

Nie lubię takich tytułów. Mieli przed meczem 42 punkty i stracili dwa, stąd obecnie 40? Bo jak dla mnie to zdobyli jeden punkt, bo było na ich koncie 39 punktów.

De Jong co za durne czerwo, dzieciak. Wu Lei świetna sprawa. Wchodzi i ustala wynik.

TysonFCB | 05.01.2020 10:47

Dla mnie gra nawet przez chwile nie wygladala niezle. Gramy beznadziejnie i przewidywalnie. Robimy glupie bledy. Przegrywalismy 1-0 i to przez dluzszy czas. Potem udaly sie dwie wrzutki. Espanyol smialo sobie poczynal i rozgrywal.

Ja narazie odpuszczam sobie mecze Barcy, bo to katorga. Mamy najgorszy wynik punktowy na tym etapie od 12 lat!!!
Gdzie tu szukac pozytywow?
Odpadniemy maks w 1/4 LM mistrzostwo zgarnie Real, a Valverde powie ze nie mozna wygrywac co roku xDDD

TteamWand | 05.01.2020 12:19

Suarez, gość którego przez pierwsza polowe nie ma (jedna akcja ze strzałem w słupek) w drugiej strzela mega trudną technicznie bramkę i zagrywa cudną asystę by później zepsuć dwie absolutne setki. Najpierw patelnia po rajdzie Messiego, potem próba lobowania.

Nie było żadnego przyspieszenia gry w drugiej połowie, standardowo przeciwnik spuchł po mega intensywnej pierwszej połówce. Zrobiło się znacznie więcej miejsca i tyle. Suarez przy golu do najbliższego obroncy miał z 5metrow a to nie była żadna kontra. W pierwszej połowie to by się nie stało.

Na koniec ta decyzja o zmianie Grieza który jest walczakiem zamiast Suareza. My Ci latem uratowaliśmy posadę ty nas nie zmieniasz, proste ?
Żaden trener tu nie pomoże. Ja przynajmniej nie wierze w to ze Valverde ma mniejsze pojęcie o piłce od przeciętnego kibica. Każdy wiedział kto powinien zostać zmieniony. Jak widać Messi, Suarez chcą być na boisku za wszelka cenę, nawet cenę utraty 2pkt.

Kupmy latem Lautaro, może pogra z 800min w sezonie.

AndrewNight | 05.01.2020 12:52

Suarez to taki typ napastnika który strzela niespodziewanie z trudnych sytuacji by później zepsuć 2 setki. Mimo wszystko to ciągle światowy top 3 w takiej formie jaką dzisiaj pokazał.
Co do Messiego to dziwne tu wpisy można przeczytać że powinien zejść. Messiego sie nigdy nie ściąga, chyba że ma kontuzję. Wiadomo że wystarczy wolny w odpowiednim miejscu i dla Messiego to prawie jak karny, nie ma innego tak skutecznego zawodnika jeśli chodzi o ten stały fragment gry. Pisanie jeszcze że Valverde nie zdejmuje Suareza i Messiego bo się boji to już jest śmieszne. Przecież i tak wiadomo że co by sie nie działo trener zostaje do końca sezonu. Ewentualne spiny z tymi zwaodnikami już tu dużo nie zmienią jeśli chodzi o przyszłośc trenera.
Co do samego meczu to warto podkreślić że chyba ok 83 minuty Barcelona przebiegła 90 km ! Czyli kolejny mecz który chcą wygrać na chodzonego. Jeśli porównamy to do zespołów Kloppa które robią czasami po 120 km to jest to przepaść.

hablador | 05.01.2020 13:58

Wczoraj po meczu zajrzałem tu na stronę, ale nie miałem siły zalogować się a co dopiero pisać. W czasie meczu zasnąłem przy 21 minucie, po przebudzeniu była już 36.

W tych czasach w cywilizowanych krajach dba się o to by nie było w społeczeństwie wykluczonych. W społeczeństwie barcelońskim ciągle tym wykluczonym jest Griezman. Myślałem, że mnie krew zaleje gdy w jednej z pierwszych akcji, Suarez zamiast podawać do Francuza, który miałby szansę na uderzenie, holował bezproduktywnie piłkę, aż wszystko całkowicie zaprzepaścił. Te 2 świetne zmarnowane sytuacje w 2 połowie tylko dopełniają nieszczęśliwego obrazu Urugwajczyka. Dlatego trudno mi go pochwalić. Ot, taki słodko-gorzki występ.

Już pisałem przed sezonem, że dopóki Busquets gra z Rakiticiem w pomocy, to mamy najbardziej zamulone zestawienie w pomocy, na jakie stać Barcę. Oczywiście "klasowy" prawy obrońca Sergi Roberto to kolejny wyrzut sumienia. W sumie czas mija, a my poza Albą, kompletnie uzależnionym od Messiego, nie mamy bocznych obrońców z rasowym dośrodkowaniem. Alba w sumie funkcjonuje w jednym schemacie ofensywnym, co też ma swoje ograniczenia, ale gdyby po drugiej stronie biegał ktokolwiek z celnym dośrodkowaniem, Barca zyskałaby groźną broń w ofensywie.

Nie da się na to patrzeć. Gdzieś czytałem, że przytłaczająca większość socios jest za zwolnieniem Valverde. Wszyscy to widzą poza zarządem.

@Andrew Night

Nie wiem czy słowo "bać się" dobrze opisuje relacje Valverde z Suarezem i Messim. Myślę, że to jest towarzystwo wzajemnej adoracji, które się ułożyło. Gwiazdy dają określoną jakość, która gwarantuje Barcy walkę o mistrzostwo, a Valverde siedzi w zamian cicho. Ponieważ nie ma honoru, nie podaje się do dymisji po kompromitacjach w LM, a gębę może sobie wytrzeć kolejnym mistrzostwem. I kółko się zamyka.

Nie widać w klubie aspiracji mocarstwowych. Poklepywanko po plecach, marazm ale na niezłym poziomie sportowym.

Zgadzam się, że Messiego się nie zmienia. Właśnie dlatego, że zawsze może zrobić akcję decydującą, jaką zresztą zrobił na 3 gola.

A co można powiedzieć o zmianie Griezmana, bo wiele osób zdjęłoby Suareza. Widać, że Urus jest kolegą Leo i jest nietykalny. A Griez może sobie presować, ale jest poza układem. W tym meczu nie wiążę wyniku 2:2 z Suarezem, bo to jest mglista teza, ale zgadzam się, że tendencja trzymania na boisku świętych krów jest czytelna, nawet wbrew logice boiskowych wydarzeń. I summa summarum to uniemożliwia podejmowanie racjonalnych decyzji.

Nie wiem czy ktoś poprze moją tezę, ale sytuacja zaczyna przypominać tę sprzed przyjścia Guardioli. Oczywiście Leo nie imprezuje jak Ronaldinho ciągnąc zespół w dół, ale szkodliwy jest układ gdy trenera dobiera się pod preferencje zawodników. Potrzebne są tu nożyczki, im prędzej tym lepiej.

PS. Inny portal podaje, że Barca na półmetku ma najmniej punktów od 12 sezonów. Zapaść trwa, ale niestety alibi dla miernot jest słabujący Real Madryt.


mad_PD | 05.01.2020 15:45

Chińczyk ratuje punkty z wielką Barcą. Myślę że teraz to już całkiem te wielkie państwo oszaleje na punkcie tego piłkarza i będą bili rekordy oglądalności.

AndrewNight | 05.01.2020 16:04

Hablador

Nawet jak to jest towrzystwo wzajemnej adoracji to w sumie nie ma co sie im dziwić. Valverde ma posadkę i dobrą pensję, Messi i Suarez już się nawygrywali pełno i jak teraz sobie będą wygrywac tylko na krajowym podwórku to chyba im wystarczy. Pensja leci niesamowita, biegac za bardzo nie trzeba więc trochę ich rozumiem ;)

TteamWand | 06.01.2020 10:50

Dajmy już spokój z tymi opowieściami że dla Messiego wolny to jak karny. Ma skutecznośc na poziomie może z 15%(była nawet kiedyś taka statystyka).

Nie widzę również niczego mglistego w tym że gdyby został Griez (kosztem Suareza)to łatwiej było by utrzymać wynik. I tu nie o presowanie chodzi tylko gość po prostu bardzo dobrze broni a Suarez nie robi tego wcale.

Było widać jak na dłoni w końcówce to o czym pisze Joker. W drugiej lini zostało raptem 3 piłkarzy a Griez spokojnie może grać jako pełnoprawny boczny pomocnik tak by bronić w 4-4.

"Przecież i tak wiadomo że co by sie nie działo trener zostaje do końca sezonu." - jesteś w ogromnym błędzie jeśli uważasz że to już postanowione że Valverde kończy swoją przygodę po sezonie. Nic w tym temacie nie jest postanowione. Nie wiem skąd sobie to wymyśliłeś.

Ermac | 06.01.2020 11:47

Skład wzmocniony względem zeszłego sezonu, a gra coraz gorsza, bo kluczowy element nie został wymieniony na nowy. Zarząd nadal bez gotowości stawić czoła rzeczywistości, odwaga z otrzeźwieniem przyjdą gdy nie będzie już o co walczyć.
Teraz sparing, być może sparingi, oby nie, czyli granie w upale o kompletnie nieistotny kubek. Gdyby tak przyczynił się do zwolnienia Valverde, pomarzyć.

hablador | 06.01.2020 12:49

@Ermac

Na jednym z innych forów ktoś przytomnie zauważył, ze skoro Barca jest liderem, wygrała swoją grupę LM, to formalnie, dlaczego Valverde miałby podawać się do dymisji, albo dlaczego zarząd miałby go zwalniać. Najwyraźniej zaistnienie w LM nie jest w tej organizacji celem nadrzędnym, a to, że gra wygląda niezwykle topornie nikogo nie obchodzi. Przecież na tym etapie sezonu, sukces goni sukces.

Trzeba poczekać aż ta rachityczna wieżyczka sama się rozpadnie z hukiem na kawałeczki.

TysonFCB | 06.01.2020 13:04

Chryste Panie! Mamy doczynienia tutaj z pudrowaniem trupa, chyba.
Suarez i Messi nie bronia? I co z tego? Messi? W klubie ponad 15 lat. Bronil kiedys? Suarez ponad 5? Gra inaczej niz na poczatku?

Barca nie umie bronic wyniku, jezeli sie cofnie. Obrona Czestochowy w naszym wykonaniu zawsze powodowala smiech kibicow rywali i slabe rezultaty. Valverde zrobi wszystko byle by osiagnac wynik.

Problemem jest to jak wygladamy, co gramy. A nie to ze Messi z Suarezem nie cofaja sie do obrony. Wczesniej, byl jeszcze Neymar z Iniesta i jakos nie trzeba bylo sie bronic we wlasnym polu karnym zeby wygrac mecz.

To ostatni sezon Valverde bez wzgledu na wszystko. Glosowania Socios nie pozostawiaja zludzen. Nie mowi sie nawet troszke o mozliwym przedluzeniu kontraktu. A w takim klubie jak Barca nie przedluza sie kontraktu z dnia na dzien. Mysle ze do marca/kwietnia w zarzadzie juz bedzie wiadomo kto poprowadzi Barce w nastepnym sezonie.
Czemu Valverde nie wylecial wczesniej? Nie wiem? Moze ma wpisana spora kwote na wypadek rozwiazania kontraktu i Barca nie chciala tego wyplacac.

Mamy doczynienia z anomalia, ktorej chyba nie bylo nigdy. Pilkarz za 100mln gra nie na swojej pozycji i widac ze sie meczy. Kolejny gracz za ponad 100mln co chwile lapie kontuzje, bo trener mowi wprost ze "nie przyklada uwagi do przygotowania fizycznegoXD", druzyna wyglada kiepsko. Messi ponad 50% swoich goli strzela z przed pola karnego. Arthur, ktory mial swietny start w Barcelonie, od pewnego czasu zgasl. Trener nie ma pomyslu.

Ten sezon moze byc naprawde jeszcze wieksza katastrofa, niz poprzedni:/

AndrewNight | 06.01.2020 14:19

TteamWand

W sumie to co miałem napisać na temat przyszłości Valverde i spojrzenia na drużynę napisał TysonFcb więc nie będę pisał tego samego ;)

Ermac | 06.01.2020 14:28

@TysonFCB

"Arthur, ktory mial swietny start w Barcelonie, od pewnego czasu zgasl. Trener nie ma pomyslu."

Tutaj to akurat nie jest winny Valverde, Melo zamiast koncentrować się na piłce co chwile biega po nocnych klubach, a jak akurat nie imprezuje, to śmiga sobie na snowboardzie, który to ponoć zafundował mu ostatnią kontuzję.

Tak na marginesie wyrazy uznania dla władz klubu za operację pod tytułem Alena, jeden z niewielu, który biegał, przyspieszał i grał praktycznie wszystko do przodu, jednym słowem zbędny balast, przy naszym obecnym "stylu" tylko by tu zawadzał.

TteamWand | 06.01.2020 19:09

Tyson
Nic nie jest postanowione w kwestii przyszłości Valverde. I nie trudno mi wyobrazić sobie sytuację w której wygra np PK i Mistrzostwo kraju a z braku innych sensownych kandydatów zostanie. Niedoceniasz tego zarządu.

Widziałem ostatnio news o możliwym przedłużeniu umowy Valverde a nie widziałem żadnego o sensownym zastępstwie...no chyba że podoba Ci się kandydatura Henry'ego.

Piszemy o specyficznej sytuacji. 15min do końca, czerowna kartka dla pomocnika i schodzi ktoś kto może grać jako pomocnik zamiast napastnika.
Nie wiem jak w ogóle można dyskutować z tym że powinien zejść Suarez. Zwłaszcza że Griez potrafi się cofnąc i rozegrać od tyłu.

"Wczesniej, byl jeszcze Neymar z Iniesta i jakos nie trzeba bylo sie bronic we wlasnym polu karnym zeby wygrac mecz."
Zwłaszcza na wyjazdach z Juve,PSG czy Atletico. Po za LM w 2015 kiedy choćby Suarez miał raptem 28l to był okres gdy nie mogliśmy przebrnąć 1/4LM. I nikt tu nie pisze o bronieniu się we własnym polu karnym.

TysonFCB | 07.01.2020 07:29

TeamWand

Ja tam sobie bardziej wyobrazam ze nie wygramy w tym sezonie nic, a nie podwojna korone :)


Nie mowie tutaj o ostatnim meczu, tylko o caloksztalcie pracy Valverde i jego minimalizmie. Odpadalismy wczesniej. Ale nie tak dramatycznie cofajac sie i wybijajac z wlasnego pola karnego.
Przegrac tez mozna w roznym stylu jak i wygrac. Obecnie nasza gra jest po prostu smieszna.

Umowmy sie ze jezeli trener ma umowe do czerwca, a wchodzimy w decydujaca faze sezonu to raczej nie bedziemy informowani o tak delikatnych kwestiach. To wlasnie prasa moze spekulowac. W ostatnim sezonie Lucho, gdy nie chcial przedluzyc kontraktu, bylo o tym wiadomo juz w marcu. Chcesz mi powiedziec ze caly zarzad bedzie czekal do maja, czy wygramy cos, czy nie zeby podjac decyzje?
Zwyciezcy trenerzy konczyli swoje przygody po zwycieskich sezonach, a co dopiero nasz o ofensywnym usposobieniu



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
02.06 18:38