REKLAMA
REKLAMA

Messi chce odejść! Barcelona potwierdza!

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: TycSports  |  25.08.2020 19:39
Messi chce odejść! Barcelona potwierdza!

Lionel Messi  |  fot. Maksim Bogodvid / Sputnik/ Hepta / Sport Pict

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Jeszcze niedawno nikt nie wyobrażał sobie Lionela Messiego w innej koszulce niż koszulka Barcelony. Niewykluczone, że już wkrótce będziemy się musieli przyzwyczaić do takiego widoku. Argentyńczyk miał bowiem podjąć decyzję w sprawie swojej przyszłości.

Jeszcze we wtorek hiszpańskie media informowały, że Messi o podjętej przez siebie decyzji poinformuje w ciągu kilku najbliższych dni. Tymczasem wieczorem, argentyński kanał TyC Sports jako pierwszy przekazał informację, że Argentyńczyk przesłał już do klubowych biur informację, że chce natychmiast odejść z klubu, mimo obowiązującego do czerwca 2021 roku kontraktu i znajdującej się w nim klauzuli z kwotą odstępnego w wysokości 700 milionów euro. Niedługo potem podobne informacje przekazały liczne hiszpańskie media, które uzyskały również potwierdzenie ze strony klubu, że taki dokument faktycznie wpłynął.

Messi chce skorzystać z klauzuli znajdującej się w jego umowie, która pozwala mu na jednostronne rozwiązanie umowy po zakończeniu sezonu, choć wcześniejsze informacje mówiły, że klauzula ta wygasła już w czerwcu. Prawnicy zawodnika mają być jednak przekonani, że unikalny charakter ostatniego sezonu sprawia, że ewentualne orzeczenie FIFA może na to pozwolić, a Barcelona będzie zmuszona do przyjęcia jego prośby.

Koeman nie przekonał Messiego?


Informacje o tym, że Lionel Messi poważnie rozważa opuszczenie klubu pojawiły się po ostatnim meczu drużyny w sezonie 2019/20, w którym doznała upokarzającej porażki 2:8 z Bayernem Monachium. Przegrana ta zapoczątkowała prawdziwą rewolucję w zespole Dumy Katalonii, której pierwszym efektem jest zmiana na stanowisku trenera. Zwolnionego Quique Setiena zastąpił Ronald Koeman.

W ubiegłym tygodniu doszło do spotkania holenderskiego szkoleniowca z argentyńską legendą Barcelony, podczas której Koeman wyjawił swoje plany na nadchodzący sezon. Nie znaleźli się w nich między innymi Luis Suarez i Arturo Vidal, z którym Messi się przyjaźnił. Wszystko wskazuje na to, że rozmowa z nowym trenerem, który chciał budować swoją drużynę wokół Argentyńczyka, nie przekonała doświadczonego piłkarza.

Bitwa o Messiego


Na razie trudno powiedzieć, w jakim zespole możemy zobaczyć Argentyńczyka w przyszłym sezonie, choć wydaje się, że ich grono jest bardzo wąskie. Wśród klubów, które mogą przystąpić do walki o sprowadzenie Messiego najczęściej wymieniane są Manchester City, Inter Mediolan i Paris Saint-Germain. Hiszpańskie media nie wykluczają również możliwości kontynuowanie przez niego kariery w Major League Soccer.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 78 komentarzy

Yang | 25.08.2020 20:02

Najwyraźniej to już nie są tylko plotki tylko Leo rzeczywiście chcę pożegnać się z Barceloną. Myślałem, ze troche pogrymasi ale koniec końców zostanie, a tu jednak sprawa inaczej wygląda.

Messi w innej koszulce niż Barcelony będzie bardzo dziwnie wyglądał, tylko pytanie kogo na niego stać. Kluby z Manchesteru, PSG. Inter dużo o nim gada ale wątpię że są w stanie zagwarantować pieniądze jak kluby powyżej. Jedyne co może Messiego do Interu przyciągnąć to rywalizacja z Ronaldo w lidzę.

TysonFCB | 25.08.2020 20:08

Z tego co widze to klub oficjalnie to potwierdzil!!!

Jeden moze powiedziec, ze opuszcza okręt gdy ten tonie... jednak jezeli spojrzymy na sprawe bardziej szczegolowo... Messi czekal latami na jakies zmiany. Blamaz i wstyd z Roma... Blamaz i wstyd z Live... Blamaz i wstyd z Bayernem...

Brawo Bartomeu. Caly czas zarzad byl zdania ze Barca ma sie swietnie. Sezony lecialy. Kluczowi pilkarze z przed lat 3-4 teraz sa wypychani za darmo, a kasa klubu swieci pustkami!

Bartomeu doprowadzil do swego rodzaju upadku klubu. Tak, tak. Bo tego nie mozna nazwac wymiana pokoleniowa, czy okresem przejsciowym.
Wypaleni gracze grubo po 30tce z tlustymi kontraktami. Lyon przegrywajacy 3-1 z Bayernem, gdzie mogli strzelic spokojnie z jedna wiecej. A my 8-2, gdzie Bayern mogl strzelic jeszcze z 2-3, a my strzelamy jedna po samoboju.

Problemow Barcelony ciag dalszy...

EdenCameBack | 25.08.2020 20:11

Jest oficjalne potwierdzenie z Barcelony, że Messi chce odejść. Jednak stanowisko klubu jest jasne: klauzula mówiąca o możliwości rozwiązania kontraktu wygasła w czerwcu i obecnie obowiązuje klauzula w wysokości 700 mln.

NickyButt | 25.08.2020 20:13

Byle nie do Interu, byloby to jedynie tuszowanie problemów i ślepa uliczka. Jasno pokazał to przykład Ronaldo w Juve, który uratował parę spotkań, ale nic więcej.

Yang | 25.08.2020 20:13

Tylko, że finanse u Barcy kolorowo nie wyglądają, a jak chcą jeszcze na Argentyńczyku zarobić to muszą go sprzedać jeszcze w tym okienku.

AndrewNight | 25.08.2020 20:20

Tyson

Ale ktos go wypycha z klubu? Może zostać a ucieka w najtrudniejszym momencie, tzn plotki są że chce uciec. Jak wszystko dobrze to wiadomo że się układa ale jak są problemy to nagle ucieczka...
Jeśli chce odejść to powinien to zakomunikować trochę wcześniej, nie po to ma umowę w której może odejść kiedy chce by zostawić zespół w najtrudniejszym momencie.
Ta umowa to było pójście na rękę wielkiej legendzie, chyba przyzwoitą opcją było by zostać w klubie i pomóc mu się odbudować a nie strzelać fochy.
Co do prezesa no to wiadomo że jest nieudolny, wybory już w marcu i szansa na coś nowego. Messi to dalej tylko piłkarz, nie powinien mieć wpływu na transfery, prezesów itd.
Przypomnę jeszcze że Messi twierdził że zostanie do końca kariery i później się przeniesie do Argentyny, zobaczymy ile w tym prawdy. Reasumując, nie zwalajmy wszystkiego na Bartomeu, nikt Messiego z klubu nie wypycha, ma świetny kontrakt, nowe otwarcie i dalej może grać na wysokim poziomie o najwyższe cele.

hablador | 25.08.2020 20:20

To Pep zaciera już ręce? A co z finansowym fair play?
Wspomina się United, ale ten zespół nie gwarantuje walki o najwyższe cele, jeszcze są w przebudowie.
Inter? Też nie wydaje się z topu topów.
PSG? Zależy o czym myśli Messi. Popykać cały sezon na niższych obrotach niż w La Liga, wysilić się bardziej w meczach LM i pograć z przyjacielem Neymarem?

Któryś wariant na pewno się zmaterializuje, a skoro tak to...

wystawia najlepsze świadectwo Bartomeu. Odejście Messiego będzie zwieńczeniem jego wspaniałych rządów.

hablador | 25.08.2020 20:23

@AndrewNight

Szczura zapomniałeś dodać. To chodzi razem - Messi ucieka jak szczur. Koniecznie.

Luczywo | 25.08.2020 20:30

Umarl krol, niech zyje krol:)

Ermac | 25.08.2020 20:32

Bartomeu właśnie przechodzi do historii, jako prezydent, który doprowadził klub do:
1. Dramatycznego kryzysu instytucjonalnego
2. Największego wpier**lu w historii klubu 8:2
3. Odejścia najlepszego zawodnika w historii tej dyscypliny

Po skompletowaniu "osiągnięcia" nr.3 pojawienie się publicznie w mieście może być ryzykowne.

EdenCameBack | 25.08.2020 20:33

@AndrewNight

To nie plotki. Jest oficjalna informacja z klubu.

dalmare | 25.08.2020 20:37

No to teraz niech się jeszcze w Turynie obrazi zwolennik medycyny estetycznej i zabiera wraz z 7mioma milionami kliknięć zadka Georginy na siłowni, i można konstruować młodą, anonimową, zdolną i głodną drużynę, jeśli tylko teoretyk trener da radę.

Meryl72 | 25.08.2020 20:37

David Silva był tylko zasłoną dymną - bierz Messiego Igli!

TysonFCB | 25.08.2020 20:42

Ermac

Az szkoda ze Barcelona nie lezy we Wloszech, moze ktos by go z szacunkiem odstrzelil i wybory odbyly by sie juz? :D

Messiemu sie nie dziwie. Od lat chcial tylko konkurencyjnego skladu, czytaj dobrych transferow. Oto lista Bartomeu:
Mathieu, Vermalen, Douglas, Denis Suarez, Turan, Aleix Vidal, Andre Gomes, Paco Alcacer, Dignie, Mina, Paulinho, Malcom, Murillo, Boateng, Todibo, Firpo, Emerson, Braithwaite.

Rodzynki ktore przejda do historii patrzac na kwote i wklad w gre to Coutinho i Dembele. Cotinho! Za ktorego Barcelona doplaci 5mln euro Liverpoolowi, bo chlopak wygral LM w Bayernie!! Bo Barca go wypozyczyla, by pozniej kupic Braithwaite, bo nie mial kto grac, by teraz wystawic go na sprzedaz! I odejdzie prawdopodobnie z duza strata, badz na wypozyczenie i bedzie sie tulal w nim do konca kontraktu.

Ehh

bartekm123 | 25.08.2020 20:49

piękny to jest rok, nie zapomnę go nigdy :)

Ermac | 25.08.2020 20:53

@AndrewNight | 25.08.2020 20:20

"Przypomnę jeszcze że Messi twierdził że zostanie do końca kariery i później się przeniesie do Argentyny, zobaczymy ile w tym prawdy. Reasumując, nie zwalajmy wszystkiego na Bartomeu, nikt Messiego z klubu nie wypycha, ma świetny kontrakt, nowe otwarcie i dalej może grać na wysokim poziomie o najwyższe cele."

Nie, mówił, że chciałby zakończyć karierę w Barcelonie, nie, że zakończy, a to nie jest to to samo.
Jak czytam "nie zwalajmy wszystkiego na Bartomeu", to już mi się nawet nie chce dyskutować, bo to już ręce i nogi opadają. Mówisz o gościu, który w momencie kiedy jest już tak źle, że wydaje się, że gorzej być już nie może, wychodzi i mówi "potrzymaj mi piwo", tak jak teraz z Messim, brak słów. Tak, poklep sobie Bartka po plecach i nie zapomnij jeszcze napisać, że Messi to zdrajca, uciekinier i zdrajca.

Threex | 25.08.2020 21:00

Jeśli to jest tak na prawdę na prawdę to uważam że Barcelona powinna mu dać na spokojnie odejść. Jest legenda tego klubu i nie powinni mu robić żadnych problemów.
Jestem bardzo ciekaw dokąd odejdzie ewentualnie....

Threex | 25.08.2020 21:00

Jeśli to jest tak na prawdę na prawdę to uważam że Barcelona powinna mu dać na spokojnie odejść. Jest legenda tego klubu i nie powinni mu robić żadnych problemów.
Jestem bardzo ciekaw dokąd odejdzie ewentualnie....

Ermac | 25.08.2020 21:01

@TysonFCB

Ja myślę, że to było tak, że Bartek mu pewne rzeczy obiecał i tej obietnicy nie dotrzymał. Leo widzi, że tutaj dobrej zmiany nie będzie(nie mylić PIS), słynne "Mamy do czynienia ze sportowym kryzysem, nie instytucjonalnym", kontynuowanie zakłamywania rzeczywistości przez Bartomeu, stwierdził, że z koniem się kopać nie będzie, szkoda tych kilku lat kariery, ja mu się nie dziwię.

LM10FCB | 25.08.2020 21:02

Nigdy bym nie przypuszczał ze  Messi podejmie taka decyzje i to   przez 1 koszmarny sezon   . Ja tego juz koszmarem nazwac nie moge nie wyobrazam  sobie  Barcy bez   Messiego zawsze chciałem by zakonczyl kariere w  Barcy  i zeby byl zegnany na  Camp Nou  to jest po prostu dramat .

sk13 | 25.08.2020 21:16

Czy Leo odejdzie czy nie, powinien mieć pomnik przed Camp Nou, a obok powinno się ustawić szubienicę dla Bartomeu.

Masakra co się stało z tym klubem w tak krótkim czasie, z ciągle przecież mocną kadrą. Decyzję Messiego o odejściu zrozumiem, bo po ostatnich latach można mieć dość. Ciężko to będzie przeżyć, ale z drugiej strony jestem strasznie ciekaw (jak pewnie wszyscy) jak by wyglądał w innej drużynie i lidze.

AndrewNight | 25.08.2020 21:21

Tyson

Barca nie dopłaci żadnych 5 mln za wygranie przez Coutinho LM

LM10FCB | 25.08.2020 21:26

Bartomeu zostanie zapamietany jako prezydent ktory doprowadzil do upadku totalnego   Barcelony

LM10FCB | 25.08.2020 21:29

a co do chetncch klubow na  Messiego  PSG i Man City maja szejkow wiec stac ich by te  700 wylozyc  niech sypia na stol  jak tacy sa cwani

AndrewNight | 25.08.2020 21:31

Ermac

Niestety ale wiadomo że kibice będą szukać ofiary tego co się dzieje. Od razu zrzucają wszystko na prezesa i całkiem słusznie. Mimo wszystko, Messi dalej jest piłkarzem wokół którego chcą budować projekt, kadencja prezesa konczy się w marcu tak więc jeśli już chodzi o władze klubu chyba by mógł poczekać chwilkę na wielkie zmiany.
Odejście w tak trudnym momencie nie może być postrzegane pozytywnie przez kibiców Barcy, to normalne. Lider tak nie robi..
Trzeba być obiektywnym, myślę gdyby analogiczna sytuacja była w Realu to byś pisał inaczej.
Messi jest wielki i taki zostanie lecz po odejściu w takim momencie w taki sposób wysyłając fax że już nie chce grać i nie stawi się na treningu pozostawi skaze na tej przygodzie już na zawsze. Wiadomo że prezes jest tu głównie winny ale pozostanie nawet na jeden sezon wizerunkowo wyglądało by lepiej i pomogło klubowi powoli się przystosować do zmian.

BOYSSAN | 25.08.2020 21:32

Messi to nie jest gracz z mojej bajki , tak jak i Barcelona , ale nie powiem ze zobaczyłbym go w innej koszulce niż obecnie

LM10FCB | 25.08.2020 21:37

AndrewNight  podziwiam twoje optymistyczne podejscie fakt mogl poczekac 1 sezon jeszcze , ale chyba juz zapozno   :(

DiffretAngle | 25.08.2020 21:47

Nie to żebym był nieczułym materialistą, ale za rok chyba się kończyu równo z upływem kadencji Bartomeu kontrakt z Rakutenem na 65 ml euro rocznie + bonusy. Już ja widzę, jak ktoś nowemu zarządowi da tyle bez Messiego. Jak 30 dostaniemy to będzie cudownie :)

Co do odejścia Messiego. W mojej opinii to było tak. Siedzieli z Bartkiem przy winie, Leo chciał powiedzieć "podaj tapas", ale wymsknęło mu się "zmarnowałem przez ciebie 5 najlepszych lat kariery ty stary chu..u!" i jakoś tak poszło.

A już poważniej. Dla mnie najlepszy zawodnik w historii, nie do zastąpienia i nawet na tym etapie kariery, w tak słabym systemie, dawał Barcelonie mistrzostwa.
Albo się okaże, że zmiana systemu np. na 1-4-2-3-1 z Dembele, Coutinho, Griezmannem i młodymi jednak nagle wypali, bo zawodnicy z nowym trenerem będą jako drużyna robić to, co robił Messi sam, albo wszystko pieprznie z uroczym hukiem i wrócimy do stanu sprzed Ronaldinho i PK lub La Liga raz na kilka lat, i walkę o 2-3 miejsce.

RMfan | 25.08.2020 21:50

Dawać go do Juve ! Duecik marzeń na koniec epoki :)

LM10FCB | 25.08.2020 21:51

https://www.facebook.com/FC-Barca-P olska-1899-221969028316452   bartomeu poda sie do dymisjji  by  Messi został

ryan29 | 25.08.2020 21:54

Odejście Messiego bardziej temu klubowi pomoże niż nowy trener czy transfery.
To co napisałem może i dziwnie brzmi ale jak się zastanowicie na spokojnie to możecie dojść do tego samego wniosku :-)

DiffretAngle | 25.08.2020 22:09

https://twitter.com/CDLeganes/statu s/   1298341368411164672

DiffretAngle | 25.08.2020 22:15

https://twitter.com/3gerardpque/sta tus/   1298234355970523139

jak nazwać stan, w którym śmiech do rozpuku jest przez łzy?

Cichy19G48 | 25.08.2020 22:32

Barca nie pozwoli mu odejsc.To nie klub z klasą jak
Real który na siłe nie próbował zatrzymać cr7.Teraz będzie pleplanie,że albo 700 baniek albo zostaje.Żenada.

Mikel | 25.08.2020 22:39

Nieźle jaja :D

Ricardo Roomest | 25.08.2020 22:42

Jeżeli to prawda to mit o bezwarunkowej miłości Messiego do Barcelony niestety upadnie. I można teraz mówić, że przecież on niczego nie obiecywał, że i tak miał dużą cierpliwość, ale...Messi to wszystko co ma zawdzięcza Barcelonie. To Barcelona dała mu szanse, opłaciła jego leczenie. On swoją legende zbudował w Barcelonie wygrywając z nią wszystko co w klubowym futbolu jest do wygrania i robił to wielokrotnie. Też nie przesadzajmy, że te ostetnie lata są tak tragiczne... Tych sukcesów w LM faktycznie brakowało, ale na podwórku krajowym wygrywali. Tak naprawdę to teraz zaczęły się poważne problemy, ale gdyby doszło do rewolucji i Messi dostałby kliku fajnych młodych graczy to byłby liderem nowego projektu. Mógłby pomóc klubowi w potrzebie tak jak naście lat temu on został tą pomocą obdarowany. Poniekąd rozumiem jego decyzje, bo przecież ma swoje lata i nie ma czasu na żadne okresy przejściowe, ale w moim odczuciu to, że w takim momencie opuszcza klub jest słabe. Pewnie zostanę za tą opinie zjechany, ale takie jest moje subiektywne zdanie na ten temat.

DiffretAngle | 25.08.2020 22:50

Ricardo Roomest | 25.08.2020 22:42
Ostatnie 16 sezonów przed Messim - 18 trofeów Barcy. A piłkarze przewijali się wybitni.
16 sezonów z Messim, właczywszy te, w których się pojawiał w pierwszym składzie jako nastolatek - 34 trofea.

Jeśli wpływ Messiego na Barcę nie jest dość widoczny, to nie wiem co go uzmysłowi.

Co do odejścia jeszcze - jest jak jest mozna by rzec.
rok 2020 funduje covid, krach ekonomiczny, wynik wyborów prezydenckich, odejście Messiego... a mamy dopiero sierpień. Trochę się boję jutro wstać z łóżka.

JerryF | 25.08.2020 22:54

Ronaldo udowodnił w Anglii, Hiszpanii, Włoszech i w kadrze Portugalii, że jest piłkarzem z absolutnie najwyższego topu od wielu lat.

Messi udowodnił to wyłącznie w jednym klubie. W kadrze nigdy nie osiągnął niczego wielkiego, ani tylu bramek co Ronaldo, mimo że "nazwiskami" Agrentyna bije na głowę Portugalię.
Czas by udowodnił, ze jest jednym z najlepszych piłkarzy w historii tej dyscypliny. Póki co jest jednym z najlepszych, albo najlepszym graczem jednego miasta.

No i zgadzam się z Threex - powinni mu dać odejść w jakichś normalnych warunkach. Ten człowiek zrobił więcej dla Barcy niż cały zarząd i wszyscy piłkarze razem wzięci. Nie grał za czapkę gruszek, więc za darmo nie muszą go puszczać (np. ok 100mln jak Real Ronaldo), ale z tymi 700mln to krzyk tonącego, który właśnie chwycił się brzytwy.

Ricardo Roomest | 25.08.2020 22:57

"Jeśli wpływ Messiego na Barcę nie jest dość widoczny, to nie wiem co go uzmysłowi."

Trochę nie rozumiem. Czy w swojej wypowiedzi kwestionuje to co Messi zrobił dla Barcelony?

Ermac | 25.08.2020 22:59

@@Ricardo Roomest | 25.08.2020 22:42

"Jeżeli to prawda to mit o bezwarunkowej miłości Messiego do Barcelony niestety upadnie."

Dla Ciebie może tak, nie dla mnie.

"I można teraz mówić, że przecież on niczego nie obiecywał, że i tak miał dużą cierpliwość, ale...Messi to wszystko co ma zawdzięcza Barcelonie. To Barcelona dała mu szanse, opłaciła jego leczenie."

Tak i odpłacił się Barcelonie za to nawiązką, co sam dalej napisałeś
"On swoją legende zbudował w Barcelonie wygrywając z nią wszystko co w klubowym futbolu jest do wygrania i robił to wielokrotnie"

-------------------------
Tymczasem:

"Kibice Barcelony zebrani pod budynkiem klubu domagają się dymisji Bartomeu."

"Joan Laporta: Bartomeu i jego zarząd muszą natychmiast podać się do dymisji. Gdyby tak zrobili, byłaby nadzieja, że Messi zostanie w Barcelonie."

"Francesc Aguilar: TyC Sports, które przekazało informację o wysłaniu biurofaksu przez Messiego, potwierdza teraz, że Bartomeu po dzisiejszym posiedzeniu zarządu podjął decyzję o podaniu się do dymisji."

Można powiedzieć sytuacja jest rozwojowa. :D

Ricardo Roomest | 25.08.2020 23:15

Ermac | 25.08.2020 22:59


Tak i odpłacił się Barcelonie za to nawiązką, co sam dalej napisałeś
"On swoją legende zbudował w Barcelonie wygrywając z nią wszystko co w klubowym futbolu jest do wygrania i robił to wielokrotnie""

Celowo napisałem to, że budował legendę w Barcy. Wygrywał Puchary dla Barcelony, ale też dla siebie. Dzięki tym wygranym jest uznawany za najlepszego na świecie. Został rekordzistą w plebiscycie ZP. Barcelona mu to umożliwiła wyciągając pomocną dłoń w potrzebie. Owszem nie przeczę temu, że spłacił się swoją grą przez te lata, które spędził w Barcelonie. Podkreślam tylko, że nadal mógłby dać Barcelonie wiele i pomóc jej w trudnym momencie, bo dalej jest wybitnym piłkarzem.

AndrewNight | 25.08.2020 23:17

JerryF

Messi już nikomu nic nie musi udowadniać a szczególnie jakimś zakompleksionym kibicom Juventusu.
Samo odejście przecież to nic złego jednak moment i styl wyjątkowo nieodpowiedni. Najnowsze informacje donoszą że zarząd podał się do dymisji tak więc jesli ta decyzja Leo będzie miała rolę oczyszczenia to wyjdzie chociaż to troszkę na plus dla klubu, tylko troszkę bo Bartomeu co miał zepsuć to zepsuł i jego kolejne pół roku wiele nie zmieni.

AndrewNight | 25.08.2020 23:18

Ricardo

Wyjątkowo się z Tobą zgodzę  :)

Ricardo Roomest | 25.08.2020 23:24

Jeżeli to tylko straszak i Leo uda się zwolnić Bartka to wtedy Barcelona ma dług nie do spłaty :-)

Ermac | 25.08.2020 23:56


W dymisję Bartomeu nie wierzę, już tyle razy mógł się wykazać zdrowym rozsądkiem, instynktem  samozachowawczym i tego nie zrobił, dlaczego miałby zrobić to teraz, będzie trwał w swojej "nieomylności" do końca.
Może go z tego stołka w końcu zrzucą, ale obawiam się, że Messi będzie już wówczas w innym klubie.

JerryF | 26.08.2020 00:15

"AndrewNight | 25.08.2020 23:17
JerryF

Messi już nikomu nic nie musi udowadniać a szczególnie jakimś zakompleksionym kibicom Juventusu."

Typowa wypowiedź, która doskonale sama przez siebie mówi o jej autorze.
Komuś już puściły nerwy, a wygląda na to że to dopiero początek...

bubus88 | 26.08.2020 00:16

I skończyło się kozakowanie.
Messi będzie legendą, ikoną, bożyszczem Barcelony. Ale szczerze od paru lat widać kto tam rządził. Decydował o transferach, trenerach których akceptuje. Kolesiostwo boiskowe. To wszystko doprowadziło do tego jaki aktualnie jest stan w Barcelonie. Osobiście uważam go za wielkiego piłkarza, ale i za truciciela Barcelony.

DiffretAngle | 26.08.2020 00:18

Scenariusz najprawdopodobniej będzie teraz taki:
- Messi odejdzie, bo Barca nie rokuje na LM, La Liga. Może puchar króla.. Trochę mało.
- Pieniądze zawsze mógł dostać takie same, albo większe w kilku klubach, bo klauzula z możliwością odejścia za darmo jest bodaj od 2 lat, a kontrakty przedłużał jak brakło mu 2 lata do ich wypełnienia, więc gdyby się uparł, odejść mógł dawno za darmo.
- to jest gracz 33 letni. Inna charakterystyka organizmu, inna pozycja, inne atuty niż Ronaldo, Lewandowski. W środku pola, na argentyńskiej "10" żeby strzelać zbliżone liczby goli, trzeba nieco więcej werwy, zwrotności, szybkiej nogi. Te akurat atuty z wiekiem się traci, nie da się ich konserwować wzorowym prowadzeniem się.
Co zyska nowa drużyna Messiego? Jednego z najlepszych rozgrywających świata, który genialnie wykonuje rzuty wolne, wpada na boisku na rozwiązania genialne, potrafi wyjść/przyjąć piłkę w bardzo trudnych sytuacjach, więc jako adresat pierwszego podania po przechwycie i wykonawca rozrzucenia na skrzydło/podania prostopadłego jest też genialny. Ma mnóstwo udanych dryblingów, podań otwierających, podań kluczowych, stworzonych okazji. Dorzuca do tego "kilka" goli co sezon, nawet w tym wieku.
Te atuty rozgrywającego nie zestarzeją się tak szybko i jeśli ktoś lubił Banegę, to Messi to taka turbo wersja w każdej drużynie top. Nie spodziewam się że będzie bił rekordy strzeleckie, bo to już nie ten wiek i jak na piłkarza atakującego de facto z drugiej linii, to już za duży wysiłek te 30 goli co sezon. No i do nowych kolegów będzie miał mniej niż 2 tygodnie żeby się przyzwyczaić, więc trochę aklimatyzacji potrzeba, ale będzie z niego trochę radości.

(pisane lekko żartem, jakby nie było czuć, ale dość wiernie oddaje prawdę w mojej opinii).

Ermac | 26.08.2020 00:35


@bubus88 | 26.08.2020 00:16

"Ale szczerze od paru lat widać kto tam rządził. Decydował o transferach, trenerach których akceptuje."

Powtarzasz zasłyszane głupoty, które kompletnie nie maja odzwierciedlenia w rzeczywistości, tak się akurat składa, że Messi chciał, żeby Valverde został, dlaczego więc Ernesto został zwolniony hmm? Skoto to Leo wybiera trenerów?
Z transferów można podawać podobne, konkretne przykłady. "Twoja" opinia nijak się ma do rzeczywistości.

szuszu | 26.08.2020 00:43

Z jednej strony rozumiem Messiego że ciągle sam gra. Z drugiej strony natomiast  w takiej sytuacji podejmowanie decyzji o odejściu jest nie na miejscu. Co ma powiedzieć Kuba Błaszczykowski, który Wiśle Kraków pomaga się podnieść w najtrudniejszych momentach klubu i drużyny?

pochmurny | 26.08.2020 01:12

Wielu kibiców Barcelony twierdzi, że Messi jest 'niezadowolony' z faktu, że jego koledzy mogą odejść i min. dlatego straszy odejściem... No to nie rozumiem. Chce trofeów, radykalnych zmian, ale jednocześnie tych zmian w składzie nie chce bo tam grają koledzy, którzy tych zwycięstw nie gwarantują. :)

No, ale tak na poważnie. To są na razie tylko groźby, które być może mają wymusić zmiany. Z drugiej strony ciężko będzie zrobić rewolucje w tym roku bo pieniędzy, jak na Barcelonę, jest mało. Poza tym klub zwyczajnie może nie zgodzić się na jego odejście. Bóg Barcelony rozpocznie bunt? Mam nadzieje, że Messi nie wymięknie bo chyba po raz pierwszy w życiu pokazał, że ma pozaboiskowe jaja. Choć chyba sytuacja go do tego przymusiła bo tu nawet ślepy by zauważył, że jest bardzo źle.

Hipotetycznie: PSG, City, Inter?
1) Inter. Klub z miejsca wszedłby na wyższy poziom pod każdym względem, ale dla Messiego to mogłaby być katorga, może nawet większa niż w Barcelonie. Wszyscy by grali na niego, a on musiałby kiwać całe boisko. Zdecydowanie brakuję wsparcia w ofensywie.

2) City. To chyba (biorąc tylko pod uwagę wiek) byłby brakujący element układanki Guardioli. Transfer dla City bardzo pożądany, ale liga fizycznie trudna i wymagająca.

3) PSG. Naprawdę chciałbym zobaczyć trio Messi - Neymar - Mbappe. To byłoby coś. Coś czego od Galacticos nie widzieliśmy i jeśli ten transfer nie wypali to chyba już nigdy nie zobaczymy. Liga bardzo przyjemna - dysproporcja między PSG, a resztą stawki gigantyczna. Można w 100% skupić się na konkretnych meczach. Ale co na to FFP :)

Italia00 | 26.08.2020 01:15

Bardzo bym się cieszył, gdyby do tego odejścia doszło.

Nie dlatego, że nie lubię Barcelony. Wręcz przeciwnie.

Ale chciałbym, żeby w końcu wszyscy poznalibyśmy odpowiedź na pytanie - "Jak Messi poradziłby sobie w innym środowisku niż Barcelona".

Przyznacie, Messi gdzieś w Interze czy w Anglii, w Manchesterze, to byłoby bardzo, bardzo, bardzo interesujące.

Anderson | 26.08.2020 06:19

Messiego zapraszamy do Premier League. Zobaczymy jak poradzi sobie w chłodny deszczowy wieczór w Stoke.

LM10FCB | 26.08.2020 07:25

własnie czytałem newsa ze  Barca ustaliła promocyjna cene za  Messiego 223 mln tanio . Neymara sprzedali za  222    taka cena stawia go na  równi a jest on o wiele  lepszy  300 400  była by adekwatna

MikeJ | 26.08.2020 07:55

Jokera nie ma bo płacze w kącie :)

EdenCameBack | 26.08.2020 08:22

Co ciekawe, ponoć w kontrakcie Koeamana jest zawarta informacja, że jego kontrakt może zostać rozwiązany po wyborze nowego prezesa. To byłby hit, gdyby został teraz zwolniony.

RaulMadrid | 26.08.2020 08:38

A nie mówiłem? :D

MarseilleFan | 26.08.2020 08:56

JerryF
Nie przejmuj się nim. On każdym swoim postem udowadnia, że zamiast ilorazu ma iloczyn inteligencji. Każdy tu docenia klasę Messiego, a on jeden pisze o jakiejś skazie na jego wizerunku. Skazę to on ma, ale na mózgu.
Pisanie, że Messi wiele zawdzięcza Barcelonie i że bez niej nie mógłby nawet grac w piłkę jest w takiej sytuacji żałosne. Leo odwdzięczył się juz z nawiązką za to co dała mu Barca. W tej chwili to on dał dużo więcej klubowi niż klub jemu. To jeden z najlepszych w historii. Mógł odejść dużo wcześniej, po wielu innych kompromitacjach, ale został bo wierzył że może cos się zmienić. Teraz wie że z obecnym prezesem klub dalej będzie szedł w dół, a on nie ma już tego dosyć. Całkowicie zrozumiała decyzja. Leo tez jest człowiekiem i sam ma prawo decydować o swojej przyszłości. Nie zmienią tego komentarze jednego troglodyty na tej stronie.
Ja liczę na szybka dymisję Bartomeu, a z tym również na zmiane decyzji Leo bo jakoś nie widze go w SerieA czy Premier League.

semprealex | 26.08.2020 09:03

Odchodzi w najgorszym momencie. Ronaldo odchodził z Realu jako król po wygraniu LM a Messi...nie będe kończył

Threex | 26.08.2020 09:18

Jak czytam komentarze co poniektórych to aż nie wierzę. To że Barcelona dała Messiemu kurację hormonem wzrostu i że dzięki niej jest kim jest to nie znaczy że inne kluby by tego nie zrobiły. Może już nie pamiętacie ale on był obserwowany jak każdy młody zawodnik przez skautów z całej Europy.
Pitolę nie że teraz to tylko Barcelonie ma być wierny po sam grób to głupota.
To ile on dał klubowi to na prawdę... Aż mi się nie chce rozpisywać.
To że odchodzi w takim momencie jest zrozumiałe a nie że jest to skaza albo coś innego. Chłop zrobił dla klubu więcej niż cały zarząd więc na prawdę jako kibice tego klubu powinniście go wspierać i całkowicie rozumieć a nie hejtowac. I to podobno kibice Realu zawsze za wszystko hejtuja i są hipokryta mi. Masakra.....

MaciejManU | 26.08.2020 09:55

Mimo wszystko myślę, że Messi zostanie. Owszem, może chęć odejścia to prawda, ale teraz władze klubu powinny zrobić wszystko, żeby "zadowolić" Messiego. A jeśli miałby gdziekolwiek odejść, to widzę tylko jedną sensowną opcję, to jest City. Praca z Guardiolą, gra w bardzo mocnym zespole, który jest sensownie budowany (blamaż w tej edycji LM tego nie zmieni), realna szansa na trofea, ale też wielkie wyzwanie bo przecież walka City z Liverpoolem o tytuł zapowiada się niezwykle ciekawie.

Ricardo Roomest | 26.08.2020 10:07

Ja nigdzie nie napisałem, że Messi nie stałby się tym kim się stał bez pomocy Barcelony. Gdyby jakiś inny klub pomógł mu w staniu się tak wybitym piłkarzem pisałbym o tym właśnie klubie. Na temat tego spłacenia już się wypowiedziałem. To, że wygrywał puchary dla Barcelony nie oznacza, że on z tego tytułu nie odnosił korzyści. Chodzi tylko o sam fakt, że nie da się zastąpić tak klasowego zawodnika. Rewolucja rewolucją, ale wszystkich się nie da wymienić. Messi może zrobić co zechce, ale jeśli odejdzie to zrobi to w najtrudniejszym dla Barcelony momencie.

TteamWand | 26.08.2020 10:29

Barcelona miała w swojej historii kilka er,etapów czy jak zwał tak zwał.. Era Cruyffa która dała upragniony pierwszy Puchar Europy, kolejna Ronaldinho która była krótka ale dała ważną LM i zdecydowanie najdłuższa i najbardziej obfitująca w puchary to era Messiego.

Era Messiego to nie tylko puchary ale to również ogromny awans ekonomiczny Barcy. Najwięcej kasy za reklamy na koszulce, najwięcej obserwujących w mediach społecznościowych, lata z największymi przychodami, wyższymi niż Real.
Messi dał nie tylko 3 LM, deklasacje na podwórku krajowym w ilości Mistrzostw, tryplety czy sekstety których odwieczny rywal nigdy nie zdobył w swojej całej pięknej historii. Dał Barcie znacznie, znacznie więcej.

Istnieje bardzo duża szansa że jego statystyk nie pobije już nikt za życia ludzi tu piszących. Wg mnie jest absolutnie najlepszym piłkarzem jaki kiedykolwiek grał w piłkę, zwłaszcza jeśli nie będziemy patrzeć tylko na peak ale na całą karierę i jej długość.

Ja chciałbym żeby dalej grał w Barcie. Jest jej wychowankiem i to było by coś pieknego gdyby zakończył tu karierę. Śmieszą mnie pariasi piszący coś o udowadnianiu w innych ligach. W innych wątkach Ci sami ludzie piszą że zawodnik xyz miał szansę zostać legendą klubu a odszedł :)

Nie rozumiem jednak tego ciśnienia na odejście teraz i tego gdzie niby miałby odejść. Gdyby Barto miał być jeszcze x lat, ale wybory są w marcu.
Smutek że odchodzi Suarez ? No to chęć gry z kumplem czy jednak wygrywania trofeów ? Rezygnacja z części wynagrodzenia itp żeby wrócił Neymar ? Przecież ta formuła się już raczej wyczerpała z 3 truchtaczami z przodu. A przynajmniej nie jest to żaden rozwój klubu tylko próba szybkiego osiągnięcia sukcesu tu i teraz.
No i może o to chodzi. Może Messi nie chce brać już udziału w budowaniu czegoś nowego, perspektywicznego na zdrowych zasadach co jednak może zając chwilę, tylko szybkiego sukcesu i ten sezon udowodnił że nie ma na to szansy.
Że Barcelona potrzebuje gruntownej przebudowy i że nie ma szans na duże puchary w kolejnym sezonie kupując jednego cracka. Zwłaszcza że Covid mocno uszczuplił klubową kasę.

To gdzie miałby odejść? Inter ? sory ale to mało śmieszny żart.
City to jedyny słuszny kierunek. Jest Pep, są pieniądze, i może właśnie Messiego brakuje by wygrać LM. Jest tez wyzwanie w postaci samej ligi gdzie Liv będzie trudnym przeciwnikiem. PSG to też jakiś pomysł ale jak wiadomo liga to żadne wyzwanie.
FFP może nie być problemem bo Barca ma na kogo się wymienić w City. Głupotą było by robienie problemów Messiemu z odejściem jeśli decyzja jest ostateczna i nie zmieni jej nawet odejście Bartka.


Co dalej z Barcą ?
Paradoksalnie gdyby Messi postanowił odejść i koniec kropka to na kolejny sezon powinien zostać Suarez. Dla jednego średnio biegającego zawodnika jest miejsce a przecież nie musi grywać po 90min. Duet Suarez Griez wygląda całkiem dobrze.
Jeśli RK dobrze ułoży drużynę od tyłu tak jak zrobił to ZZ to raczej o brak kwalifikacji do LM martwić się nie musimy :)
Nie mniej jednak nie liczył by na wygranie LM z Puigiem i Fatim w składzie. Nie w 2021r :)
Trzeba też pamiętać że Messi kosztuje 100mln rocznie. Jesli by odszedł on, Rakitic, Vidal i Umtiti to w kasie klubowej nagle robi sie wolne ze 150 mln które jest zarezerwowane na pensje.

Era Messiego i tak dobiega końca. Myślę że zostały mu ze dwa, może 3 lata gry w Europie. Jeśli chce odejść to życzę powodzenia z całego serca i gdziekolwiek pójdzie będę kibicował :) Dobrze że i tak lubię City i PSG:)

xxBANGxx | 26.08.2020 10:47

Rozumiem frustrację kibiców Barcelony, bo nie codziennie najlepszy piłkarz w historii klubu chce odejść, ale paradoksalnie to może wyjść Barcelonie na dobre. Jakkolwiek to nie brzmi... Barcelona była zbyt uzależniona od Lionela, a teraz odpowiedzialność z grę przeniesie się na kilku graczy i może się okazać, że wcale tak źle nie jest w tej Barcelonie. Kwestia podejścia, a sam Messi też zapewne na takiej zmianie otoczenia skorzysta. Czekam na rozwój wydarzeń.

Klucha | 26.08.2020 13:24

Wiem jak to boli, naprawdę...
Kiedy zaczęło dochodzić do mnie, jak marnym człowiekiem jest Casillas, że stawia ''swoje'' ponad dobro klubu, to serducho rozłamało mi się na pół... Nie wiedziałem co napisać nawet. Leo, to osoba zbliżona mentalnie do Ikera, i to są fakty.

Kibice Barcy mają odpowiedź, czemu argentyński wirtuoz przedłużał krótkoterminowo kontrakty, za każdym razem żądając bajońskiego wynagrodzenia...
Wielki piłkarz, średni człowiek, żaden lider -fochy, kolesiostwo, dreptanie w momentach, kiedy ekipa go najbardziej potrzebuje i szantaże na ''do widzenia''.

Współczuję obecnych chwil, ale na pewno będzie lepiej. Barca musi pożegnać stare i zacząć nowy projekt... Jeśli Leo postawi na swoim, to będzie to jak reanimacja trupa.

AndrewNight | 26.08.2020 13:44

Szlam maryslii znowu w natarciu...

Ciężko się odnieść do tych wypocin, na potwierdzenie moich słów o Messim zapraszam na polską stronę Barcy, tam więcej takich wpisów. No ale jak wchodzi tylko tutaj by robić szambo to czego więcej oczekiwać...
Kolega już się popisał w wątku po finale LM swoja niewiedzą i dalej wchodzi się błaźnić tym bardziej że nie ma zielonego pojęcia o Barceolnie i jej środowisku.

DiffretAngle | 26.08.2020 14:52

TteamWand | 26.08.2020 10:29
Dawno się tak nie zgadzałem w całej rozciągłości :)

DiffretAngle | 26.08.2020 14:54

Ach - do tych co twierdzą, że Messi "porzuca" Barcelonę w kryzysie.
Ciekawe, że od dwóch sezonów piszecie, ze dobrze by było gdyby wyszedł ze swojej "strefy komfortu".
To po Romie i Liverpoolu to nie był kryzys? Zastanówcie się o co wam dokładnie chodzi, bo na moje, to tylko o to, żeby się przyp...dić

Interista1987 | 26.08.2020 14:59

Ludzie sa po****ni.
Najpierw mowia ze Messi tylko w Barcy cala kariere gdzie gra sie ukladala pod niego to teraz jak chce jeszcze cos udowodnic gdzie indziej mowia ze zdradza Barcelone...

AndrewNight | 26.08.2020 15:27

^^

Chyba nikt nie używa słów zdrada. Raczej chodzi o moment transferu i styl. Przecież nie jest niewolnikiem, może wybrać granie gdzieś indziej ale nie po wysłaniu faxu i podpieraniem się jakimiś prawnymi rozwiązaniami które nie są jasne czy może odejść teraz czy jednak miał czas na podjęcie decyzji do 10.06.

Threex | 26.08.2020 17:12

Panowie, kibicuje Realowi jakieś 25lat i powiem szczerze że jakby Ramos teraz powiedział że odchodzi bo dzieje się źle, nie podoba mu się czy chce więcej kasy, albo chce rządzić w szatni a mu nie dają, to sorki ale bym go puścił i dziękował za każdą minutę jaka spędził w Realu. Nie rozumiem Waszego gadania teraz że zły moment itp.
Ale może j ajestem głupi bo kibicuje Realowi.... Nie wiem.

Yahiko | 26.08.2020 17:48

taki news naprawdę zaskakuje

RaulMadrid | 26.08.2020 19:42

Różnica pomiędzy Messim, a innymi wielkimi piłkarzami jest taka że Ci nie uciekali z tonacych okrętów. Taki Totti i Gerrard zostali legendami swoich klubów i odmówili Realowi Madryt, odmówili wielkich pieniędzy, większego prestiżu i walki o wyższe cele...

Ronaldo chciał odejść z United po wygraniu Ligi Mistrzów ze złota piłkę na koncie, został na prośbę Fergusona jeszcze rok i dotarł do finału, obronił mistrzostwo i odszedł, w Madrycie podobnie jego cykl dobiegł końca jak sam uznał o odszedł z Liga Mistrzów na koncie trzecia pod rząd... już przemilcze fakt że United w momencie jego odejścia było perfekcyjnie ułożonym zespołem, a Real Madryt to było bagno nie mniejsze od tego jakie jest teraz w Barcelonie. Jak była akcja że Ramos chce odejść do United to też było dużo dymu a chodziło generalnie o kontrakt wyższy, tak robiło wielu piłkarzy i jest to jeszcze zrozumiałe.

Messi popis swojego charakteru dał w reprezentacji gdy kończył karierę bo nie wychodziło coś... I to był kapitan?

Messi to wybitny piłkarz, ale mały człowiek patrząc na te jego zachowania czy to w Argentynie czy to teraz w Barcelonie.

On nie szuka nowych wyzwań jak Ronaldo który odchodził po świetnym okresie, on ucieka z tonącego okrętu który powinien nadal ratować bo w końcu jest wychowankiem Barcy, zawdzięcza jej zdrowie i jest jej kapitanem.

Barca jest chora, Leo też był, ale Barca w niego uwierzyła, a Messi w Barcelone już przestał wierzyć.

Real może kiepsko żegnal niektóre ze swoich legend, ale żadna z tych legend nie wypiela się tak na Real jak Messi na Barce.

A o jego bajonskim kontrakcie który co chwilę przedział dostajac coraz większą podwyzke i od lat jest najlepiej opłacanych piłkarzem na świecie i tym śmiesznym zapisie w umowie że może odejść za darmo o którym się teraz mówi to nie trzeba już nic mówić.

pochmurny | 26.08.2020 21:06

Ja tam Messiego rozumiem. Już nie ma siły sam ciągnąć tego wózka. Po tej klęsce z Bayernem coś w nim pękło. I to nie jest tak, że to była decyzja podjęta wczoraj. Od odejścia Neymara było coraz gorzej, ale nie dla władz tego klubu, które zresztą dalej nie widzą problemu albo może nie chcą widzieć. Dlaczego Bartomeu ma zostać do marca 2021? A jaka jest gwarancja, że przegra następne wybory? :)
Może ta sytuacja doprowadzi do zmian na górze. Przyjdą nowi ludzie z pomysłem i może Messiego przekonają do pozostania. Messi jest ambitny. Chce wygrywać choć mógłby siedzieć cicho i cieszyć z bajońskiej pensji i ze statusu katalońskiego boga.

Najzabawniejszy jest fakt, że pismaki, również z Barcelony powiązane z władzami tego klubu uruchomiły machinę propagandową, w której Messi przedstawiany jest w złym świetle. Za chwilę się okażę, że to Argentyńczyk jest w dużej mierze winny temu, że w takim stanie znalazł się ten klub, a nie np. Bartomeu. :) Ach jak szybko można odwrócić kota ogonem :)

----
RaulMadrid | 26.08.2020 19:42
Messi zostaje w Barcelonie. "Facet nie ma ambicji. Nie chcę się sprawdzić w innej lidze."
Messi odchodzi z Barcelony. "Facet nie ma ambicji. Ucieka z tonącego okrętu. Powinien ratować klub."
Dobre. Dobre. Jak nie kijem to pałką. :)

Ronaldo szukał wyzwań? Dobry żart. odchodząc z United szukał indywidualnych laurów, splendoru i bezpośredniej konfrontacji z Messim. Grając w United miał na to mniejsze szanse.
Odszedł z Realu jako zwycięzca? Myślę, że sam zdawał sobie sprawę, że dalsze sukcesy z Realem będą trudne do zrealizowania. Piłkarze byli w większości syci lub wypaleni. Tak jak na Titanicu. Na górze orkiestra grała (świętowano zwycięstwo w LM 2018), ale dolne pokłady już były zalewane. :) A Messi odchodzi (?) gdy już ten okręt dobił do dna. :)

RaulMadrid | 26.08.2020 21:19

Pochmurny

Ronaldo odszedł z Realu i z United z klasą. Klasą może nie było do końca to że już po wygraniu Ligi Mistrzów powiedział że nie wie czy będzie dalej grać w Madrycie, ale dał jednak jasny przekaz, a nie wysłał fax.

To że Messi się sprawdzić może w innej lidze to super, zawsze na to czekalem i popieram, ale takie coś można zrobić z klasą, a on tej klasy nie ma patrząc na jego zachowanie.
Mógł odejść w 2016, ale został i wpływal na drużynę bardziej niż kiedykolwiek i nie mówię tutaj tylko o boisku...

Ja uważam że Barcelonie bez Leo może żyć się lepiej bo ostatnie lata z nim to raczej już toksyczny związek.

DiffretAngle | 26.08.2020 23:06

Threex | 26.08.2020 17:12

"Ale może j ajestem głupi bo kibicuje Realowi.... Nie wiem."
To akurat jedyne z czym Ci przyznam rację, ale jak mówią o gustach się nie dyskutuje. ;)

A bez żartów - sytuacja w porównaniu do przykładu diametralnie inna, zupełnie nieporównywalna, powiedziałbym, że z tyłka wywód.

Messi od 3 lat czeka na projekt Bartka, który tu i teraz pozwoli mu zdobyć LM. Czeka 3 lata, jest coraz gorzej. Bartek kłamie, manipuluje, nie zamierza podać się do decyzji, a czynami trenera, jego wsparciem, stara się sprawić wrażenie, że porażek winni są tylko najstarsi gracze.
Niech "sygnałem" że Twój wywód nie ma sensu będzie fakt, że Puyol od kilku lat nie pokazuje się na CN, a 5 minut po ogłoszeniu decyzji Messiego, wsparł  go w całej rozciągłości w poście w social media.
To nie byle kto i jednocześnie z instrumentalnym traktowaniem ludzi, fałszywością Bartka zetknął się osobiście będąc w sztabie Zubiego, który został kopnięty, bo lud chciał głów.
Historia wskazała że transfery Zubiego w większości wypaliły, a kilka to trzon zespołu na lata, lub racze z ważną rolą w trypletach, mistrzostwach.

Mówi się też, wyciekło to ostatnio po dymisjach/zwolnieniach w zarządzie, mówił o tym kandydat na prezydenta, że odejście Neymara mogło być ukartowane, bo przedłużając kontrakt i podnosząc zarobki, klauzulę zwiększono z 200 do... 222 mln. Śmieszna suma. Trochę jakby myślano że 22 mln euro różnicy powstrzymają kogoś przed jej wpłaceniem w skali 200. Motywem miało być uniknięcie sezonu ze stratą w określonym %przychodów, bo według statutu odpowiada za to własnymi pieniędzmi zarząd. Taki jest też prawdopodobnie powód, dla którego Barto trzyma się stołka. W sytuacji covid, strata może być olbrzymia a potrzeba roku na kreatywną księgowość/sprzedaże. Teraz straciłby zabezpieczenie.

Sprawa ma głębokie dno, a Ramos akurat o kasę targował się wielokrotnie grożąc odejściem. Messi akurat zupełnie nie tu widzi problem.

DiffretAngle | 26.08.2020 23:09

Goebbels

Jak ma ci ulżyć, to spal koszulkę Messiego ze swojej laleczki voodoo.

d3mentor | 27.08.2020 00:16

"@RaulMadrid | 26.08.2020 19:42
Messi zostaje w Barcelonie. "Facet nie ma ambicji. Nie chcę się sprawdzić w innej lidze."
Messi odchodzi z Barcelony. "Facet nie ma ambicji. Ucieka z tonącego okrętu. Powinien ratować klub."
Dobre. Dobre. Jak nie kijem to pałką. :)"

Idealne podsumowanie postawy @RaulMadrid na tej stronie, może powiedzieć @pochmurny trafiłeś w samo sedno.



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy