REKLAMA
REKLAMA

Pięć bramek Interu, wygrana beniaminka

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: SerieA.pl  |  30.09.2020 20:06
Pięć bramek Interu, wygrana beniaminka

Romelu Lukaku  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Inter Mediolan odniósł drugie ligowe zwycięstwo w nowym sezonie. Podopieczni Antonio Conte wysoko 5:2 pokonali na wyjeździe Benevento, w którego barwach wystąpił Kami Glik. W innym meczu premierową wygraną zanotował beniaminek ze Spezii, który na wyjeździe pokonał Udinese Calcio.

Sobotnie spotkanie na Stadio Ciro Vigorito rozpoczęło się od mocnego uderzenia Interu, który już w pierwszej minucie objął prowadzenie. Po szybkiej akcji i dograniu Achrafa Hakimiego z prawej strony pola karnego, do bramki beniaminka trafił Romelu Lukaku.

W kolejnych minutach Nerazzurri potwierdzili swoją wyższość nad rywalem, w którego barwach od pierwszej minuty wystąpił Kamil Glik. Podopieczni Antonio Conte w 26. minucie podwyższyli na 2:0. Po zagraniu Ashleya Younga potężnym uderzeniem z około dwunastu metrów bramkarzowi szans nie dał Roberto Gagliardini. Trzy minuty później było już 3:0. Gagliardini tym razem wystąpił w roli asystenta, a po raz drugi na listę strzelców wpisał się Lukaku.

W 35. minucie do kapitulacji zmuszony został bramkarz gości z Mediolanu Samir Handanović. Słoweńca mocnym strzałem przy słupku zza pola karnego pokonał Gianluca Caprari. Inter jeszcze przed przerwą odpowiedział czwartym golem. Błąd jednego z obrońców Benevento z zimną krwią wykorzystał Hakimi.

W drugiej połowie obejrzeliśmy jeszcze dwie bramki. W 72. minucie prowadzenie Interu na 5:1 podwyższył Lautaro Martinez, który na listę strzelców wpisał się płaskim uderzeniem z kilkunastu metrów. Cztery minuty później swojego drugiego gola w tym meczu zdobył natomiast Caprari, który strzałem z jedenastu metrów wykorzystał dogranie Gianluki Lapaduli.



Zespoły Udinese i Spezii do środowego spotkania przystępowały z nadzieją na zdobycie pierwszych punktów w tym sezonie, po tym jak w pierwszych spotkaniach musiały uznać wyższość swoich rywali.

W pierwszej połowie kibice przed telewizorami obejrzeli tylko jednego gola. W 29. minucie prowadzenie dla Spezii uzyskał Andrej Galabinov, który strzałem głową wykorzystał dośrodkowanie Emmanuela Gyasiego z lewej strony boiska.

W 65. minucie Spezia doznała osłabienia, bowiem drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartką ukarany został Claudio Terzi. Grającym z przewagą jednego zawodnika gospodarzom nie udało się doprowadzić do wyrównania. W doliczonym czasie gry drugiego gola zdobyła natomiast Spezia. Po dalekim wybiciu piłki przez bramkarza, w sytuacji sam na sam znalazł się Galabinov i umieścił piłkę w siatce.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 42 komentarzy

Ok_ok | 30.09.2020 20:07

Wynik wysoki. Ofensywa super w Interze, ale te 5 bramek straconych w 2 meczach razi w oczy. Mecze Interu w tym sezonie mogą być gwarancja wielu bramek

kubaFR | 30.09.2020 20:08

Udinese do serie B!!!!

Posesivo | 30.09.2020 20:10

Początkowo nie zauważyłem, że też jest wynik drugiego meczu i zastanawiałem się jakie pięć goli Interu i wygrana beniaminka :) Brawo Inter za tą ofensywę

gk87 | 30.09.2020 20:14

No obrona póki co nie powala ale za to ofensywa robi mega wrażenie;) poki będziemy wygrywać chociażby po 5-4 biorę to w ciemno;) Hakimi kocur 2 kolejki 2 asysty 1 goli,jedziemy dalej FORZA INTER!

JuveLegia | 30.09.2020 20:18

Może i dużo tracą, ale jeszcze więcej strzelają.
Jak kiedyś Real Madryt.

MrGhost | 30.09.2020 20:22

Sanchez jest kluczowy. Choć nie robi póki co wielkich liczb i brakuje mu wykończenia to zaangażowanie w grę, dynamika i inteligencja boiskowa są nieprawdopodobne. Świetny dziś Skriniar, ciężko komuś coś zarzucić chociażby w obronie. Grając tak wysoko to jest naturalna konsekwencja, widać to chociażby po Atalancie. Dziś warto wyróżnić kapitalnego Gagliardiniego, prócz jednego błędu, zagrał mecz perfekcyjny. Hakimi robi niesamowity szum. Zawodnicy przede wszystkim szybcy, jak Theo i Hakimi, mało w serie A takich, jak widać, Włosi za mało stawiają na tego typu piłkarzy,a bez wątpienia robią różnice. Brawo drużyna

BOYSSAN | 30.09.2020 20:24

Obrona musi wejść na wyzszy poziom ale myśle ze z każdym kolejnym meczem będzie lepiej.
Najbardziej podobał mi się Alexis Sanchez , ambicja ,wydolność , drybling , przegląd pola , dołożył asysty szkoda ze nie wpakował nic do sieci ale jest w formie i to widać. Hakimi kolejny mecz kolejna asysta , robi różnice na wahadle i już widać ze są to dobrze zainwestowane pieniądze.
Oby uraz Vidala nie okazał się groźny

Chichot | 30.09.2020 20:34

Mecz mógł się zakończyć nawet z 10 bramkami Interu. Poprzeczka Gagliardiniego, Vidal z główki na pustą, Perisic na pustą, Lukaku jedną sytuację przestrzelił. W obronie lepiej, lecz kolejny mecz gdzie Kolarov nie przekonuje. Oby w meczu z Lazio wszedł Bastoni i zagrali w obronie formacją z poprzedniego sezonu. Brakuje automatyzmów i regularności. Po pandemii Inter też potrzebował kilku spotkań by obrona zaczęła grać na wysokim poziomie. Jak już zaczęli to Inter grał bardzo dobrze. Mam nadzieję, że teraz będzie podobnie i nie trzeba będzie tego nadrabiać ofensywą za kilka kolejek. Niestety teraz mecz z Lazio więc trzeba zagrać lepiej i zobaczymy czy obrona zda ten test.

Sensi bez szału, mam wrażenie że Eriksen zagrał lepiej z Fiorentiną. Hakimi i Sanchez klasa. Lautaro też pokazał kilka fajnych akcji. Jest kim straszyć co bardzo cieszy.

Sylvinho88 | 30.09.2020 20:47

Obrona musi się ogarnąć bo to jest masakra jak oni grają...potrzebny jeszcze jeden klasowy obrońca bo będzie lipa.Alexis swietny,wielu wyśmiewało jego transfer,Hakimi będzie miażdżył.

BOYSSAN | 30.09.2020 20:47

Uczciwie trzeba powiedzieć ze 5 zmian w meczu faworyzuje dodatkowo drużyny czołowe , które mocniejsze  ławki posiadają przez co ta różnica miedzy czołówka a słabszymi drużynami się zwiększy.

Nie wiem czy to finalnie jest dobry pomysł z ta ilością zmian , jakie macie zdanie w tym temacie ?

hablador | 30.09.2020 20:51

A Conte chce z Interu zrobić drugą Atalantę? W zeszłym sezonie 36 goli straconych, a teraz 5 w 2 meczach. Ale przemiana.

Kombinacja podań przy pierwszym golu, to maestria najwyższej próby, wręcz przecudna. Oby Inter miał więcej pociechy z Hakimiego, bo chyba o tego rodzaju wkład w ataku chodziło?

vahuPL | 30.09.2020 20:54

Super szybka bramka załatwiła mecz, bo Benevento w pierwszej połowie prowadziło stosunkowo otwartą grę i dostało kolejne bramki.
Na plus zagrał zdecydowanie Sanchez i Hakimi, choć ten pierwszy jednak jako napastnik powinien przynajmniej jedną bramkę strzelić, bo miał kilka sytuacji. Fajnie Vidal, mam nadzieję, że uraz niegroźny.
Obrona przyzwoicie, podobnie jak Young i o dziwo Gagliardini, który jednak dość często gra bardzo zachowawczo i bezpiecznie zamiast przyspieszyć grę.
Na lekki minus Sensi, który nie miał chyba żadnego dokładnego podania i nie kreował gry tak jak można by się spodziewać. Bezbarwny Brozo (poza przeciąganiem kilka razy przeciwników nic nie zagrał) i Barella.
Fatalny Perisic.
Nie rozumiem natomiast żali komentatorów na temat Eriksena, który w poprzednim meczu wcale źle nie zagrał, a tu wchodzi na samą końcówkę. Jak grał bardziej z lewej to nie dostaje podań, albo jak już dostaje to jest sam, bo Perisic śpi gdzieś na własnej połowie, a jak zmienia strony i szuka piłki to Brozo i Barella stoją i czekają nie wiadomo na co. Mimo wszystko dziabnął w poprzeczkę, raz wyszedł na dobrą pozycję ale nie opanował piłki i miał przynajmniej 2 otwierające zagrania (jedno do Sancheza, który soczyście zaklął bo wiedział jak dobrą piłkę dostał). Wiem, że od niego oczekuje się magii w każdym zagraniu, ale facet jednak pokazuje, że w 10 minut kreuje więcej niż niejeden w całym meczu. Tak jak pisałem pod innym newsem chciałbym go zobaczyć z innymi pomocnikami niż Brozo i Barella, którzy ewidentnie nie chcą z nim współpracować. Vidal, Sensi, Sanchez, Eriksen i mogłoby się okazać, że przeciwnik nie wie do kogo podejść, bo chłopaki sobie klepią jak chcą. Z Lukaku też mógłby pograć na ścianę, bo poda mu dobrze piłkę, a nie tak jak często bywa cegłę, której Belg nie może dobrze opanować.

Ja bym się nie cieszył tak bardzo z wyniku i ilości bramek, bo Benevento zagrało jednak słabo, a chyba chcemy w tym sezonie realnie walczyć o Scudetto i zajść daleko w LM. Juve, Milan czy Roma/Napoli/Lazio/Atalanta zweryfikują Conte i jego ustawianie drużyny, bo jakość niewątpliwie w Interze jest.

Italia00 | 30.09.2020 20:55

Po pierwsze - Hakimi, kocham Ciebie.
Po drugie - Inter jak nie ogarnie tej obrony to w LM znów będzie pośmiewisko. Pięć goli w dwóch pierwszych meczach to marny wynik.
Po trzecie - Ławka rezerwowa Interu jest niesamowita. Zdecydowanie przy 5 zmianach Inter będzie mógł przy takich piłkarzach mógł zmienić przebieg każdego meczu.

Il_Serpente | 30.09.2020 20:57

Boyssan
Pełna zgoda. 5 zmian faworyzuje drużyny które mają szersza, dobra kadrę. Nie jest do chyba sprawiedliwe rozwiązanie bo Inter jak i Juve osiągają pewna przewagę nad innymi drużynami.

Tiesto | 30.09.2020 21:04

No a piłka nożna generalnie faworyzuje drużyny które mają lepszych zawodników, też nie jest to sprawiedliwe nie?

NewMaldini | 30.09.2020 21:09

W Interze to jakieś roszady były? Nie przypominam sobie żeby Zdenek Zeman objął ten zespół ;)

grzesiek__pl88 | 30.09.2020 21:18

Kibice Milanu boją się o obronę Interu. Bez strachu - Inter w dwóch meczach stracił 4 bramki, Milan z Atalantą pięć.

Interista1987 | 30.09.2020 21:19

Italia00

Kiedy bylo posmiewisko z Interu w LM?
Objasnij fast bo odpadalismy dwukrotnie, raz z Tottenhamem,finalista a pozniej z Borussia a teraz mamy w skladzie dwoch jednychvz ich najlepszych pilkarzy.
Rozumiem,ze nie ma powodu do zachwytu ale posmiewisko ?

Ok_ok | 30.09.2020 21:23

Raczej chodzi ze z Borussia odpadliscie na własne życzenie po porażce z Barcelona C

Ok_ok | 30.09.2020 21:27

Grzesiek przestań robić te śmieszne konta bo to już nudne i na nikim wrażenia nie robisz

Lukaku9 | 30.09.2020 21:39

Ok ok z tą Barcelona C to już nie przesadzaj, zaraz napiszesz o Barcie Z.

Italia00 | 30.09.2020 21:46

@Interista1987

Miałem oczywiście na myśli ostatnią przygodę Interu w LM w fazie grupowej, gdzie Inter stracił najpierw punkty ze Slavią Praga (1:1), a potem wyleciał do Ligi Europy po przegraniu z drugim składem Barcelony (1:2). Raczej mi nie powiesz, że to były występy na miarę możliwości Interu.

Dlatego liczę, że Conte ogarnie obronę i tym razem Inter przejdzie fazę grupową LM. Z takim składem życzę im nawet finału (w którym chciałbym, żeby przegrali z Juve ;)).

:)

BOYSSAN | 30.09.2020 22:07

Italia00

Inter był piłkarsko słabszy niż Barcelona i Borussia i po losowaniu był stawiany przez zdecydowana większość komentujących jako drużyna która może powalczyć ale raczej obstawiano 3 miejsce. Tak tez się zakończyło

Ja mam wrażenie ze na tej stronie każde potknięcie Interu jest podciagane pod kompromitacje.

Jesli chodzi o gre obronna to nie wyglada ona jescze tak jak w poprzednim sezonie ale po dzisiejszym meczu wyciągać wnioski jest trochę nie za bardzo. 1 gol dla Benevento to wielbłąd Handy , jemu raz , dwa razy do roku zdarza się taki klops niewytłumaczalny , dobrze ze to było dzisiaj. 2 bramka przy stanie 5:1 i totalne rozluźnienie drużyny , widać ze od 70 min wszyscy oprócz Sancheza czekali na gwizdek sędziego :)

xxBANGxx | 30.09.2020 22:20

Pięć bramek Interu, wygrana beniaminka...
Wywalcie tych amatorów, bo to jest dramat. Inter to beniaminek?!

Mecz fajny, Inter miażdży bilansem - 10:5 po 2 kolejkach. Mocno.

Ok_ok | 30.09.2020 22:24

xxBangxx zauważ że tam jest też opis drugiego meczu gdzie Spezia wygrała z Udine. Spezia o ile pamiętam to beniaminek... Xd

Ok_ok | 30.09.2020 22:25

I ma bilans 9-5 a nie 10-5 :D

xxBANGxx | 30.09.2020 22:29

Ok_ok
Masz rację, mój błąd, heh. Dzięki. :)

Chichot | 30.09.2020 22:33

Boyssan
Bo zazdroszczą i szukają na siłę powodów by negować progres Interu. Proste przykłady z brzegu:
A) Poprzedni sezon kibice Milanu i Juve krzyczeli jaki to Godin słaby i rozczarowanie. Godin odchodzi z Interu - tracimy ostoje defensywy.
B) Inter ma kim rotować w pomocy - co z tego skoro Vidal i Radja będą imprezować. Radja odchodzi do Cagliari - słaba ta ławka Interu.

Zawsze jest takie gadanie by tylko nie przyznać jak Inter rośnie z sezonu na sezon. Najlepiej sobie odpuścić komentowanie takich wpisów.

BOYSSAN | 30.09.2020 22:40

Chichot masz racje :) ale dla mnie prawdziwa bomba to ta , ze Inter sprowadzając Kolarova i Vidala porzucił pomysł perpsektywicznego budowania drużyny

_tripletta_ | 30.09.2020 23:17

Szkoda tego lekceważącego podejścia i oszczędzanie się już od 1 minuty.
Najważniejsze, że jest wygrana. Wiadomo z lepszym rywalem będzie zupełnie inne podejście.
Hakimi? Co za kozak.
Chyba nikt się nie spodziewał, że Alexis będzie miał, aż tak pozytywny wpływ na grę ofensywną drużyny. Świetny gość.

Kamciu | 30.09.2020 23:23

Brawo za zwyciestwo! Benevento mnie totalnie zaskoczylo, gdyz postanowili zagrac w otwarte karty i pojsc na wymiane ciosow. Oczywiscie mieli nikle szanse na dobry rezultat grajac w ten sposob, ale gratulacje za odwage i calkiem niezla gre w ofensywie. Uwazam, ze z taka gra moga zakrecic sie w okolicach 13/15 msc.

Pierwsza akcja byla fenomenalna, od razu okraszona golem. Kolejne bramki wynikaly raczej z ogromnych bledow defensywy gospodarzy, ale Nerazzurri w natarciu dzis prezentowali sie bardzo dobrze. Brakowalo nieco skutecznosci, ale ogolnie fajnie to sie kleilo. Ogromna w tym zasluga Hakimiego i Sancheza, ktory przechodzi jakas reaktywacje - ogromne "darmowe" wzmocnienie, serio. Vidal fajnie walczyl i wyluskiwal pilki. Natomiast kilka niecelnych podan tez zaliczyl. Sensi gorszy wystep niz ostatnio z lawki, a odwrotnie Eriksen w te 13 minut nieco lepiej sie pokazal niz z Fiorentina. Szkoda, ze tak pozno wszedl, ale to zrozumiale, poniewaz juz byly wykorzystane 4 zmiany. Bardzo pozytywnie zaskoczyl mnie Gagliardini, ktory zanotowal konkretny wystep (oprocz dwoch beznadziejnych zagran do przeciwnika) - musze przyznac, koles dawal rade (ale to tylko Benevento, nie zapominajmy). Obrona zdecydowanie lepiej niz ostatnio, mimo iz dzis rywal takze byl ofensywnie usposobiony. Skriniar zagral dobre zawody i jestem zdania, ze musi zostac. Bez niego bedzie ciezko. Kolarov jeszcze slabo rozumie sie z partnerami w defensywie, ale to inteligentny gosc i powinien ogarnac - dzis i tak juz lepiej niz ostatnio. Nieco martwi mnie ta obrona, ale licze na zazebienie sie tej formacji, poniewaz nadal mamy tam klasowych graczy (w sumie odszedl tylko, a moze i az (!) Godin). Z Lazio musi zagrac Bastoni, De Vrij oraz Skriniar (jesli zostanie w Mediolanie), aby dac troche spokoju.

Nasza lawka rezerwowych (nawet po ewentualnym odejsciu Nainggolana) robi niesamowita robote i uwazam, ze to moze byc dodatkowy bonus w walce o Scudetto, szczegolnie gdy mozliwych jest 5 zmian. W nastepnej kolejce, w Rzymie, chcialbym zobaczyc koniecznie Bastoniego, mimo wszystko Eriksena, Barelle z Vidalem oraz chyba znowu Sancheza. W sumie, nawet gdyby zagral Gagliardini to jakiejs tragedii nie widze (o mamo!), pod warunkiem, ze sie nie podpali za bardzo po takim dobrym dzisiejszym spotkaniu w jego wykonaniu.

MrGhost | 30.09.2020 23:31

Boyssan
Uważasz, że Inter porzucił taki pomysł ? Oczywiście , że nie. Budując drużynę , która ma bić się o najwyższe cele, trzeba budować ją na mistrzach, doświadczonych, ale i głodnych zwycięstw zawodnikach. W takiej drużynie ciężko o rozwój dla młodego piłkarza. Ja osobiście uważam, że mamy optymalną liczbę talentów w drużynie, którym jesteśmy w stanie zapewnić rozwój (odpowiednią ilością minut). Dwóch,trzech więcej mogłoby się już nie łapać co by w rzeczywistości oznaczało powolny rozwój, stagnację, a może i regres. Mamy już kilku utalentowanych zawodników - Hakimi, Barella, Sensi, Bastoni, Lautaro, Skriniar. Młody talent ma to do siebie, że nie zawsze jest pewniakiem. W tym momencie zachowujemy balans między jakością , a młodością. Uważam również , że ciężej wyzwolić nam się będzie z kadry wykreowanej pod 3-5-2 niż z tych "starowszków". Nam potrzebny jest sukces. Czy okaże się on brzemienny w skutkach jak ten w 2010 ? Mam nadzieję, że nie.

BOYSSAN | 01.10.2020 07:24

MrGhost

Zle zrozumiałeś moj post :) to było nawiązanie do rozmowy z @chichot

RG_11 | 01.10.2020 08:04

MrGhost twierdzi w 1 komentarzu, że to nic dziwnego, że Inter traci 2 bramki z BENIAMINKIEM, bo gra wysoko. No śmiałem.

RG_11 | 01.10.2020 08:04

*skisłem

Kamciu | 01.10.2020 08:10

Mam pytanie do ekspertow odnosnie obecnych przepisow pilki noznej (lub/i) sedziow pilkarskich (jesli takowi tu sa). Czy w drugiej polowie po malym zamieszaniu w polu karnym Benevento, gdy strzelal Barella, a pilka ewidentnie odbila sie od jednej reki, a następnie drugiej reki tego samego gracza gospodarzy nie powinno byc karnego? Troche sie juz gubie w tych wytycznych, ale w mojej opinii nalezala sie 11stka. Dodatkowo druga sytuacja, kiedy Lukaku biegl za pilka, a obronca po delikatenkim kontakcie fizycznym (minimalne pchniecie Belga, owszem, ale takie kontakty zdarzaja sie non-stop w pilce) zderzyl sie z bramkarzem co wykorzystal Romelu i znalazl sie sam na sam z pusta bramka - sedzia przy mimo wszystko nie az tak oczywistym faulu (uwazam, ze mogl to puscic) odgwizduje, zamiast pozwolic strzelic napastnikowi Interu i ewentualnie sprawdzic sytuacje na VARZE... Co w sytuacji kiedy totalnie nie byloby kontaktu Lukaku z zawodnikiem Benevento. Nerazzurri zostaliby ograbieni z gola. Nie chodzi o to, ze uwazam, iz tam powinna byc bramka jednak jak juz jest ten VAR to niech uzywaja go w sposob logiczny. Dziwna sytuacja. Tak samo jak jedna z akcji, w ktorej pilka spadala na skraju pola karnego z gory - wtedy Sensi stal sobie spokojnie plecami obrocony do bramkarza i nie zrobil nic (zadnego negatywnego ruchu majacego utrudnic zadanie goalkeeperowi), po czym to Montipo bez pardonu "wbil sie" w Stefano i co? Odgwizdany faul na gospodarzy. Ktos mi jest w stanie wytlumaczyc o co tu chodzi?

Outlander | 01.10.2020 08:28

Podanie Kolarova z obrony, z lewej strony na prawą do Hakimiego prze jakieś 60 metrów boiska - O MATKO, POEZJA PIŁKI NOŻNEJ!!! Zachwycałem się paręnaście minut! Inter będzie mocny w tym roku. Uzupełnił skład odpowiednimi zawodnikami więc mogą marzyć o tytule.

Niemniej zwróćmy też uwagę, że Benevento za mocna nie jest... a Inter musi popracować nad grą w obronie bo robią jednak straszne babole.

BOYSSAN | 01.10.2020 08:58

@Outlander

Nie wiem czy zauwazyles , ale Kolarov jakis czas pozniej poslal jeszcze raz wrecz identyczne zagranie. Talent nie ma wieku :)

propu31 | 01.10.2020 09:41

Jaka obrona????? Chłopaki walą 5 bramek. Ich nie obchodzi strata 2 goli, coś jak kiedyś wielka kadra Canarinhos. Ciągle wszyscy piszą o obronie, czy to Inter, Lazio, Chelsea, City, Barca, Live i inni. Prawda jest taka, że nie da się zagrać na zero przy aktualnej siłę ofensywnej wielu klubów. Nie da się cały mecz bronić, bo ciężko będzie strzelić. Myślę, że Inter z uśmiechem przyjemnie 30 straconych goli po sezonie i 50 strzelonych wraz z majstrem. Ludzie obrona indywidualnie silna

BOYSSAN | 01.10.2020 14:51

@propu31

Nie wiem jak w innych ligach ale w serieA doswiadczenie pokazuje, ze zwykle scudetto wygrywa druzyna z najlepsza defensywa.

MrGhost | 01.10.2020 20:49

Boyssan
Uważasz, że Inter porzucił taki pomysł ? Oczywiście , że nie. Budując drużynę , która ma bić się o najwyższe cele, trzeba budować ją na mistrzach, doświadczonych, ale i głodnych zwycięstw zawodnikach. W takiej drużynie ciężko o rozwój dla młodego piłkarza. Ja osobiście uważam, że mamy optymalną liczbę talentów w drużynie, którym jesteśmy w stanie zapewnić rozwój (odpowiednią ilością minut). Dwóch,trzech więcej mogłoby się już nie łapać co by w rzeczywistości oznaczało powolny rozwój, stagnację, a może i regres. Mamy już kilku utalentowanych zawodników - Hakimi, Barella, Sensi, Bastoni, Lautaro, Skriniar. Młody talent ma to do siebie, że nie zawsze jest pewniakiem. W tym momencie zachowujemy balans między jakością , a młodością. Uważam również , że ciężej wyzwolić nam się będzie z kadry wykreowanej pod 3-5-2 niż z tych "starowszków". Nam potrzebny jest sukces. Czy okaże się on brzemienny w skutkach jak ten w 2010 ? Mam nadzieję, że nie.

MrGhost | 01.10.2020 21:39

Przepraszam za spam.

Rg_11
Nie stwierdziłem że to coś dziwnego, tylko określiłem to jako naturalna konsekwencja. Chodzi mi o to, że gra Interu ewoluowała od początku przygody Conte. Inaczej grają obrońcy, inaczej ustawiają się pomocnicy. Powołując się na Twoje słowa , czy to coś dziwnego ? Owszem, masz rację, strata 5 bramek w dwóch meczach to coś dziwnego i nienaturalnego dla Conte. Aktywizacja środkowych obrońców w fazie ofensywnej zdecydowanie ułatwia kontrowanie takiej drużyny. Czy Benevento czy Viola bardzo łatwo nas punktowało w tym elemencie właśnie przez aktywność obrońców. Koncepcja różni się w stosunku do tej co rok temu



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy