REKLAMA
REKLAMA

Fatalna passa trwa dalej, koszmarny błąd bramkarza

dodał: Oskar Szatraj  |  źródło: PrimeraDivision.pl  |  31.10.2020 22:55
Fatalna passa trwa dalej, koszmarny błąd bramkarza

Antoine Griezmann  |  fot. PressFocus

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Piłkarze Barcelony nie wygrali czwartego z rzędu meczu w La Liga. Tym razem Katalończycy zremisowali na wyjeździe z Deportivo Alaves 1:1. Gospodarze przez pół godziny grali w osłabieniu, ale zdołali wywalczyć jeden punkt.

Po wygranej z Juventusem (2:0) w Lidze Mistrzów, nadszedł czas, aby w lidze przerwać serię trzech meczów bez zwycięstwa. FC Barcelona był zdecydowanym faworytem wyjazdowego meczu z Deportivo Alaves i każdy inny wynik niż triumf Katalończyków rozpatrywano by, jako sporą niespodziankę.

Fatalny błąd bramkarza


Barcelona od początku tego meczu grała w stylu, do jakiego nas przyzwyczaiła, czyli utrzymywanie się przy piłce i wymiana podań. Nie wyniknęły z tego jednak żadne korzyści, ponieważ Katalończycy mieli trudności z konstruowaniem akcji, a gdy już je mieli byli nieskuteczni. W trzynastej minucie Ansu Fati miał sytuację sam na sam, ale uderzył obok bramki. Dziesięć minut później świetną szansę po strzale z rzutu wolnego miał Leo Messi. Argentyńczyk uderzył w lewy dolny róg bramki, ale dokładnie tam doskonale ustawiony był Florian Lejeune, który uchronił swój zespół od utraty gola.

Deportivo Alaves nastawione było na kontry i taktyka się opłaciła, ponieważ Barcelona w końcu popełniła błąd, który gospodarze musieli wykorzystać. W 31. minucie Gerard Pique zagrał do Neta, a ten zachował się w niezrozumiały sposób i obrócił się z piłką, którą przejął Luis Rioja. Hiszpan z łatwością trafił do pustej siatki. Przed przerwą wyrównać mógł Messi, ale Fernando Pacheco bardzo dobrze obronił.

Błyskawiczny efekt osłabienia


W drugiej połowie Barcelona przeprowadzała jeszcze bardziej zmasowane ataki. Ich posiadanie piłki sięgało 82%, ale na tablicy wyników dalej było 1:0 dla Deportivo, które cofnęło się głęboko i wyczekiwało, kiedy skończy się ten mecz. Sytuacja ta jeszcze się pogłębiła od 62. minuty, gdy gospodarze grali w osłabieniu. Drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartkę zobaczył Jota.

Na efekty nie musieliśmy długo czekać, ponieważ już minutę później Barcelona wreszcie dopięła swego i trafiła do siatki. W polu karnym za plecy rywala wbiegł Antoine Griezmann, który podciął piłkę ponad bramkarzem i nie dając mu szans na obronę. Barcelona miała jeszcze multum okazji, aby zdobyć gola dającego komplet punktów. Skuteczność nie była jednak ich mocnym elementem i ostatecznie sztuka ta im się nie udała. Deportivo Alaves zremisowało, więc z Barceloną 1:1.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 26 komentarzy

DiffretAngle | 31.10.2020 22:57

Ok, a jak szanowni Państwo znajdują sędziów w Hiszpanii. Tacy nie za dobrzy bym rzekł.

JohnyKozak123 | 31.10.2020 22:58

Skończył się Messi i skończyła się Barcelona.

Player1980 | 31.10.2020 23:03

Johny powiedziałeś co wiedziałeś

TysonFCB | 31.10.2020 23:09

Coz mozna powiedziec po takim meczu? Dla mnie strasznego pecha ma Koeman, w sensie takiego boiskowego pecha. Neto robi niesamowitego babola w meczu, gdzie rywal zamknal sie i staral sie za wszelka cene utrzymac korzystny wynik.

Co wiecej mozna wymagac od Koemana, czy obecnej Barcelony?
Gdzie Messi... Nie chcialem tego pisac od kilku tygodni, ale teraz musze. W skali "Messiego", to Leo zawodzi strasznie. Dzisiaj to pokazal, wolne, ktore jeszcze rok temu byly dla niego jak karne, a co gdyby nie te faktyczne karne w tym sezonie? Statystyki strzeleckie Leo, bylby tragiczne.

Paradoksem kolejnym jest to ze najlepszymi ofensywnymi graczami Barcy jest, dzisiaj juz 18latek i Brazylijczyk, ktory byl wypychany z klubu na wypozyczenie! Gdzie wlasnie dzisiaj widac bylo brak Coutinho, ktory jak gral to byl pod gra wiecej, niz Messi i bardziej dynamizowal ataki. Dodajac do tego ze NAJLEPSZY! strzelec druzyny Fati sie zacial i mamy obraz jaki mamy.

Barcelona tak wielki klub, ma z numerem 9 Braithwaita za ktorego wydala 18 mln! By teraz nie bylo 8mln na Depaya. Oddalismy Suareza za 1.5mln, by nie miec zupelnie 9tki.
Bartomeu stworzyl w tym klubie tyle absurdow i tak zniszczyl Barcelone, ze ja serio nie chce sie czepiac trenera.

Mega trudne wyzwanie przed nim. Nie ma pieniedzy, napastnika, a Messi gra bardzo slabo. W ataku trzeba liczyc na 18latka.
Jednak wiem ze malo ktory trener rzucil by wszystko na szale, by zagrac o wszystko. De Jong na SO i wrzucenie do gry wszystkiego co sie ma. A czy to wina trenera ze pilkarze nie potrafili rozegrac jednej klarownej akcji? Gdzie w ostatnich 10 min, w sumie z doliczonym 15 minutach pod gra wiecej od Messiego, byl Pedri i Trincao.

To jest obecna rzeczywistosc Barcelony, choc gdyby nie ten blad Neto, to pewnie wszystko potoczylo by sie inaczej, ehh

sk13 | 31.10.2020 23:10

Piłkarze Barcy dziś chyba nie rozróżniali strojów swoich i rywali, bo ilość strat to jakiś żart. Proponuję przestać wystawiać Pique (jak Araujo się wyleczy), Busquetsa, Roberto i niech Griezmann z Messim nie grają razem, bo i tak nie ma w tym sezonie szans na wygranie ligi (no chyba, że Real będzie jeszcze gorszy) i tym bardziej LM (oby tylko odpaść w 1/8 i nie dostać 10 goli tym razem). Jest sporo talentów w tej drużynie i trzeba je ogrywać (co na razie Koeman nieźle robi, chociaż odstawienie Puig’a to spory minus).

Dzisiejszy mecz to tragedia (głównie opisuję pierwszą połowę, bo w drugiej po czerwonej kartce wszystko się zmieniło, chociaż już po zmianach było trochę lepiej), zero zaangażowania, koncentracji, dokładności i jakiegokolwiek pomysłu na rozegranie akcji. Jedynie przy długich piłkach Lenglet’a do Ansu można było zauważyć jakiś sposób na rozerwanie obrony rywali.

Messi zagrał tragicznie, kiedyś tracił sporo piłek, ale przy tym strzelał, asystował, napędzał akcje, a teraz każdą piłkę przed polem karnym holuję tak długo, aż zbierze się kilku rywali i ją straci, zamiast podać do Ansu/Griezmanna. Do tego beznadziejne wolne, ciekawe jaki wpływ na niego ma fakt, że chciał odejść i zatrzymali go na siłę. Griezmanna jak zwykle nie było, poza kilkoma stratami i szczęśliwym golem (wykończenie klasa, chodzi o sposób w jaki piłka do niego dotarła). Swoją drogą ta bramka po odbiciu piłki od gracza Alaves pokazuje, że prędzej go będą wypuszczać rywale niż koledzy z drużyny. Dembele za to naprawdę nie potrafi myśleć. Jedno fajne podanie do Leo, 2x super przyspieszył na skrzydle, a poza tym jakieś dziwne dryblingi/przekładanki będąc tyłem do rywala, nie wiadomo po co, bo przecież nic nie można było zyskać, a po stracie idzie kontra od razu. Roberto jest tak przeciętny we wszystkim, że aż szkoda na niego patrzeć, niby dobry technicznie, potrafi podać, dośrodkować, nawet czasem minie kilku rywali przy wyprowadzaniu piłki, a jakoś nigdy tego nie robi. Oby Dest odpalił i go szybko wygryzł, a za rok dokupić Emersona czy kogoś innego do rywalizacji z Amerykaninem.

Frenkie kolejny mecz nic nie pokazuje, żadnych ciekawych podań przyspieszających grę, nic. Może to też wynika z braku ruchu w przednich formacjach, ale mimo wszystko Holender dalej zawodzi. Z kolei Busquets w składzie to sabotaż, można się zachwycać jego podaniami i sztuczkami, ale gość nie nadąża i kiedy nie ma blisko siebie kolegów i musi pokryć większy obszar to jest objeżdżany jak dziecko, to już lepiej wystawić tego Puiga w środku i może będzie dawał radę w defensywie.

Stoperzy są za wolni, zwłaszcza Pique. Grają wysoko ustawioną obroną, a jednocześnie pressing nie funkcjonuje i zamiast odbierać piłkę wysoko to przepuszczają każdą akcję i jest kontra co parę minut, szkoda to komentować nawet. Oczywiście wynika to ze strat piłkarzy ofensywnych (rozumiem stracić piłkę gdy jest szansa zrobić przewagę i wypracować okazję na gola, ale Messi i Dembele tracą co chwilę w sytuacjach gdzie nie ma żadnej asekuracji i rywale idą z akcją często w przewadze…), a potem pozorowania gry w odbiorze/pressingu (zwłaszcza Messi i Ousmane, jak zwykle).

Szkoda, że nie puścili Messiego do tego City, zmiany by przyszły szybciej i Leo nie zmarnowałby kolejnego roku (chociaż znając ostatnie wyniki Pepa w LM mogłoby być podobnie).

No i sędziowanie, rozumiem, że niektórym drużynom się nie gwiżdże karnych w tych rozgrywkach?

sk13 | 31.10.2020 23:11

No i zapomniałem o Neto, trudno, zdarzyło się. Zdarzać się oczywiście nie może, ale zdrowy ter Stegen i tak z marszu wskakuje do składu.

wood | 31.10.2020 23:15

Z Messim to jest moim zdaniem troche tak, ze on sam sobie tak wysoko postawił poprzeczkę grając na wysokim poziomie, ze np teraz jesli zagra
sredni mecz, przyjmowane to jest jako tragiczny...;) Dzis nie widzialem, ale juz czytam komentarze od jakiegos czasu dlatego to tak ogolnie pisze.

hablador | 31.10.2020 23:32

Ale Barca ładuje za Koemana gole aż miło. Klub stojący nadal wieloma ciekawymi i niewątpliwie utalentowanymi graczami wygląda od kilku kolejek tak jakby na treningach nie wypracował żadnych rozwiązań ofensywnych. Nie wiem, ale chyba rozgryzienie ofensywy Barcy nie wydaje się ostatnio jakimś karkołomnym zadaniem dla ligowych rywali.
Albo Barca nie kreuje sytuacji, albo jak dziś trochę wykreuje ale prawie wszystkie spartaczy.

Co ciekawe, nawet z tą indolencją Barca nadal mogłaby wyglądać znacznie lepiej w tabeli, ale swoje dokładają gwiazdy z tylnych formacji. A to Lenglet wykaże się naiwnością młodzika, a to Neto odbierze chwilowo rozum i już mamy 3 punkty mniej dla siebie i 3 punkty więcej dla rywali.

Koeman jest pierwszym trenerem od lar, który poważnie ograniczył pozytywny wpływ Leo i zmasakrował jego statystyki. Owszem Leo nadal jest silnikiem ale jakby zatartym. Pośle otwierające podanie, pootwiera korytarze i rozegra, ale robił to zawsze okraszając te obowiązki licznymi golami i asystami. Tymczasem te okazałe statystyki zanikły, a reszta zespołu nijak ich nie jest w stanie zrekompensować.
Czyli notujemy stratę efektywności netto.

Dziś mogła się podobać furia z jaką Barca natarła na rywala w 2 połowie, ale za furię punktów nie przyznają. Gdyby mierzyć dokonania trenerskie miarą Mourinho, to mamy to co Portugalczyk krytykował czyli wrażenia artystyczne, ale nie mamy tego co chwalił czyli punktów i miejsca w tabeli.

Moje obawy sprzed sezonu co do trenera nabierają realnego kształtu, czy będzie jeszcze gorzej?

TysonFCB | 31.10.2020 23:37

Koeman ograniczyl pozytywny wplyw Leo? Zabronil mu pokazywac sie do gry? Na pozycje? Celnie uderzac? Biedny ten Leo.

hablador | 01.11.2020 00:05

@TysonFCB

Uwielbiam takie komentarze gdy zespołowi nie idzie. W sumie każdy słaby trener miałby wtedy alibi.

A co? Czy trener zakazał im wygrywać? Albo strzelać gole? Albo pokazywać się na pozycje? Itp, itd. Takie komentarze niczego konstruktywnego nie wnoszą, poza odsuwaniem winy od trenera, a to on odpowiada za zespół.

Konradosmen | 01.11.2020 00:33

w LM wygrywają pewnie idą tam jak burza a w lidze hiszpańskiej  idzie im jak krew z nosa...

VanBasten | 01.11.2020 00:59


@TysonFCB | 31.10.2020 23:09

"Paradoksem kolejnym jest to ze najlepszymi ofensywnymi graczami Barcy jest, dzisiaj juz 18latek i Brazylijczyk, ktory byl wypychany z klubu na wypozyczenie! Gdzie wlasnie dzisiaj widac bylo brak Coutinho, ktory jak gral to byl pod gra wiecej, niz Messi i bardziej dynamizowal ataki"

Coutinho lepszym ofensywnym graczem niż Messi, nic bardziej zadziwiającego już chyba w tym sezonie nie przeczytam. Gole 3 do 2 dla Argentyńczyka, asysty 4 do 2 dla Argentyńczyka. Co do bycia pod grą Leo przypomnij sobie ostatni mecz z Juve. tiny.pl/7n2hq
Coutinho zagrał dotychczas dwa dobre mecze, dosłownie dwa, potem już tylko dostateczne i zaraz złapał kontuzję. Jak niewiele potrzeba żeby przeskoczyć Messiego. Przypomnij sobie początek Brazylijczyka w Barcelonie, był znacznie lepszy niż teraz, a potem przypomnij sobie jak to się wszystko skończyło.


@TysonFCB
"Gdzie w ostatnich 10 min, w sumie z doliczonym 15 minutach pod gra wiecej od Messiego, byl Pedri i Trincao."
"Koeman ograniczyl pozytywny wplyw Leo? Zabronil mu pokazywac sie do gry? Na pozycje? Celnie uderzac? Biedny ten Leo."


Za Valverde gdy wszystko było na plecach Messiego, pisałeś, że jest źle, teraz gdy Koeman chce spróbować czegoś innego, angażując w ataki innych zawodników, to też Ci nie pasuje.
Zobacz sobie gdzie skierował Dest piłkę w ostatniej akcji, a kto się pokazywał, a piłki nie dostał. Młodość to także brak doświadczenia.

Mostovoi | 01.11.2020 02:00

Nie wiem czy Koeman to odpowiedni człowiek na swoim miejscu,
ale potencjał kadrowy na przyszłość Barca ma fajny.

Fati - Trincao - Dest - de Jong.
Roberto też. Pjanic kopie po outach i czasem aż oczy bolą ale gość z uderzeniem też się przyda w szerokiej kadrze.

Zgniłe jabłka do oddania za darmo (jak Barca lubi) to Busquets i Dembele.

Kapitalne w tej transmisji były ujęcia Koemana
- po tym gdy Pedri nie strzelał tylko podawał na skrzydło - usiadł i się obraził
- koło 90 minuty prawie zasnął
- pod koniec meczu wyglądał jakby miał na wszystko wywalone

Mostovoi | 01.11.2020 02:02

Przy okazji śmiać mi się chce z komentarzy na temat rzekomo słabej gry Messiego.
To zapewne efekt słuchania kiepskich komentatorów i oglądania gniotów typu la liga bonita

xxBANGxx | 01.11.2020 06:32

Barcelona nie radzi sobie w lidze, ale w Turynie wygrywa bez problemu, ehh.
Zapowiada się ciężki sezon dla niektórych wielkich firm, ale to chyba dobrze.

maras2422 | 01.11.2020 08:04

Patrząc na wyniki, nie tylko Barca ma problem. Poza tym trzeba przyznać, że ławka rezerwowych Barcy nie powala, same młodzi i żaden z nich nie jest w stanie odmienić losów meczu, frustracja narasta w Barcie a przede wszystkim w Messim. Jak tak dalej pójdzie to na Boże Narodzenie będzie prezent w postaci nowego trenera...

BRUNO_18 | 01.11.2020 08:37

Piękna sprawa. O taką barcelone walczyłem.

TysonFCB | 01.11.2020 10:49

VanBasten

"Coutinho lepszym ofensywnym graczem niż Messi, nic bardziej zadziwiającego już chyba w tym sezonie nie przeczytam. Gole 3 do 2 dla Argentyńczyka, asysty 4 do 2 dla Argentyńczyka. Co do bycia pod grą Leo przypomnij sobie ostatni mecz z Juve."

Gole 3 do 2 dla Argentynczyka? A czy 2 z tych 3 goli to nie karne? XD no, ale spoko, bo napiszesz ze gol to gol i ze co to ma do rzeczy. Tylko Leo Messi po 6 kolejkach ligowych takich goli powinien miec 5-6 i to z gry. To dla mnie pokazuje skale problemu. Problemu formy Messiego.

"Coutinho zagrał dotychczas dwa dobre mecze, dosłownie dwa, potem już tylko dostateczne i zaraz złapał kontuzję. Jak niewiele potrzeba żeby przeskoczyć Messiego. Przypomnij sobie początek Brazylijczyka w Barcelonie, był znacznie lepszy niż teraz, a potem przypomnij sobie jak to się wszystko skończyło."

Ale co ma do rzeczy jak skonczylo sie to gdy Coutinho przyszedl do Barcelony, skoro ja mowie o teraz, dzis? A fakty sa takie ze duzo lepiej gralismy w ofensywie z Coutinho w skladzie. Zlapal kontuzje i gra jest gorsza, wiec o czyms to swiadczy tak?

"Za Valverde gdy wszystko było na plecach Messiego, pisałeś, że jest źle, teraz gdy Koeman chce spróbować czegoś innego, angażując w ataki innych zawodników, to też Ci nie pasuje."

Kolejny nonsens. Zarzucasz mi cos co nie ma miejsca. Czy mi teraz nie pasuje ze w ataki angazuja sie inni zawodnicy? Oczywiscie ze nie i pisalem ze mi sie to podoba. Ale czy angazowanie sie innych zawodnikow do gry, ma oznaczac brak angazwoania sie Leo? No tak, pewnie Koeman mu zabronil.

Musisz zrozumiec jedno. Ja nie uwazam ze Koeman jest jakims idealnym wyborem dla Barcy, ale do cholery. My nie mamy 8mln na Depaya, graczy z waznymi kontraktami oddajemy za darmo, Messi chcial odejsc, zostal... ale pewnie i tak odejdzie, nie mamy napastnika. Zarzad podal sie do dymisji, a wczesniej zniszczyli klub.
Patrzac na to wszystko, ciesze sie ze przyszedl trener, ktory nakazal wszystkim biegac. Co w Barcy nie mialo miejsca od x lat.
Ktory w koncu wrocil do gry na max dwoch defensywnych pomocnikow, co nie mialo miejsca od czasu Guardioli i ktory stawia na mlodych i na nich chce budowac zespol.

Wczoraj zabraklo doswiadczenia chlopakom, zeby to wygrac, ale dla mnie tez zabraklo Messiego, tyle. Nie zamierzam go chwalic, gdy nie ma za co. Gdy jest za co, chwalilem go pierwszy ;)

LM10FCB | 01.11.2020 10:51

Meczu nie widziałem  ale sam wynik mi wystarczy,jak tak maja grac ręcznik rzucić i poddać się . Bardziej martwi mnie to ze klub jest na skraju bankructwa.

TteamWand | 01.11.2020 10:51


Barcelona z Juve ma z 7 genialnych okazji na gola to czytam że nie potrafi wypracowywać sytuacji bramkowych. Dzis z zamkniętym Alaves 17 strzałów, 25 okazji bramkowych wg FS (oczywiście z pewnym przymrużeniem oka) i coś koło 30 stałych fragmentów. Polecam obejrzeć jeszcze raz choćby powtórki bo sytuacji było sporo i kilka bardzo klarownych jak np patelnia AG z początku meczu. Pomijam już oczywistego karnego.

Niestety skuteczność jak z Juve. No i Messi który gra ostatnio i podejmuje złe wybory. A jak już ma piłkę na swojej klepce to nie chce mu siąść:/

Co do Coutinho to Tyson patrzy na niego przez różowe okulary i spoko :) Każdy ma swoich ulubionych piłkarzy którym z sympatii odrobinę dodaje.  Generalnie w większości zgadzam się z Van Bastenem.

Jest kolosalna różnica między tą Barcą a poprzednimi. Jest zespołowość, jest stawianie na młodych którzy mają ogromny potencjał (PEDRI !) ale którzy też potrzebują czasu. W dodatku RK nie dostał nikogo w okienku kogo chciał bo nie było kasy.
Potrzebny jest tur z numerem 9 na takie mecze. Ktoś kto powalczy w powietrzu, poprzepycha się ale i będzie pierwszym do pressingu i zostawi serce na boisku. I nie musi to być podstawowy napastnik.

Ta drużyna od lat z małymi przerwami stawia wszystko na jedną kartę (gra po ziemi) rezygnując całkowicie z gry w powietrzu. Nie mogę już patrzeć na SB, na takie mecze jak ten gdzie ciężko idzie z gry a w meczu mamy 14 rzutów rożnych i 17 wolnych idealnie do pary z Mirkiem który ma uderzenie z dystansu pasowała by 6tka w stylu YT.

Jak dla mnie RK robi solidne podwaliny pod Barce bez Messiego.

LM10FCB | 01.11.2020 11:15

Barca  bez Suareza  Vidala Rakiety straciła jak by moc

TysonFCB | 01.11.2020 13:17

Czy rozowe okulary? Nie bede sie klocic, bo moze tak to wyglada. Za soba mamy zaledwie kilka meczy, pare z nich Coutinho juz opuscil, a ja po prostu napisalem ze gdy zagral w kilku meczach to byl pozyteczny. Byl pod gra i mu sie chcialo, a po kilku latach, gdy ofensywa Barcy stala, mega doceniam, ruch do pilki i chec do gry. Tyle. Nie porownuje przeciez skali talentu i gry obu Panow. Dla mnie Messi jest poki co jak na niego, totalnie bez formy.

Moze byc tak ze intensywniejsze treningi fizyczne sprawily ze Messi tak wyglada, a nie inaczej, a Cou byl do tego przyzwyczajony po roku w Bayernie. I co za tym idzie, za niedlugo moze Messi zlapac swiezosc i znowu byc najlepszym strzelcem i graczem decydujacym o wszystkim. Poki co tak nie jest i tylko tyle chcialem zaznaczyc. Jak tak sobie przypominamy nawzajem wszystko, to przypomnijcie sobie ile Messi dogodnych sytuacji nie wykonczyl w tym sezonie, z ktorymi w formie nie ma najmniejszego problemu.

Ale prowadzenie zespolu mi sie podoba i nasza pozycja w tej sytuacji mi wogole nie przeszkadza ;)

AberTrainer | 01.11.2020 13:25

Ten bez formy Messi jest aktualnie najlepszym graczem ligi razem z Oyarzabalem

BRUNO_18 | 01.11.2020 14:12

no, bo z Vidalem, Suarezem i Rakiticem w zeszłym sezonie byli mocni w ch

Coldy1988 | 01.11.2020 14:22

Sk13. Piszesz komentarz na kartkę A4 i udowodniłeś, że nie masz o niczym pojęcia. Do twojej wiadomości - gra nie dzieli się na beznadziejną i idealną. Są jeszcze oceny pośrednie, więc nie pisz k.... o żarcie, tragedii, zero zaangażowania, koncentracji i pomysłu. Nie pisz o tragicznej grze, beznadziejnych wolnych, sabotażach(!) i byciu powolnym czy pozorowaniu. Przypominam ci tylko, że piłkarze Alaves to nie pastuchy, a gdyby nawet tak było, to każdy swoje wybiegał i jest tylko człowiekiem, więc k.... grzeczniej proszę!

d3mentor | 01.11.2020 19:02

@TysonFCB

Tylko kto sobie te karne wypracował, pamiętasz ten z Ferencvarosem. :)
Zgadzam się z @VanBasten, Coutinho rozegrał raptem dwa dobre spotkania, były też takie gdzie niczym specjalnym się nie wyróżnił. Obóz w Bayernie dobrze mu zrobił, trochę lepiej wygląda w obronie, więcej biega, ale na dzień dzisiejszy nie mogę powiedzieć, że jego obecność na placu sprawia, że drużyna automatycznie gra lepiej, bo tak nie jest.

@TysonFCB | 01.11.2020 13:17

"Moze byc tak ze intensywniejsze treningi fizyczne sprawily ze Messi tak wyglada, a nie inaczej, a Cou byl do tego przyzwyczajony po roku w Bayernie."

Możliwe, ale należy pamiętać, że Messi w tym roku nie miał wakacji, przez Covid, nie było się kiedy naprawdę zregenerować, a teraz gra co 3 dni.
Coutinho miał dwa miesiące przerwy, 24 kwietnia przeszedł operację kostki, a wrócił dopiero 27 czerwca na mecz z Wolfsburgiem, Leo nie miał takich wakacji.

@TteamWand | 01.11.2020 10:51
"Jak dla mnie RK robi solidne podwaliny pod Barce bez Messiego."

To prawda i trzeba mu za o podziękować, bo wypada być przygotowanym na ewentualność, że w przyszłym sezonie możemy grać już bez Argentyńczyka.



primeradivision.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy