REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
mlodszy15
obserwuj
utworzony : 11 grudnia 2011 04:32
ostatnie logowanie : 03 stycznia 2016 04:32  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1986  (34 lat)
ulubiona drużyna :
FC Barcelona
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :
Primera Division

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Espanyol zatrzymał Barcę
02.01.2016 21:54
[Za dużo tego.Żegnamy. Moderator]
artykuł: Drużyna roku 2015 według Goal.pl
31.12.2015 20:55
Ach ,ciagle nie ma Busquetsa w tych jedenastkach zjadajacego na sniadanie Yaya Toure i kazdego innego DM-a na swiecie :/ Za to Dani wiecznie sie zalapuje ,ale pomimo wieku i obnizenia lutow w porownaniu do 3-4 lat wstecz,naprawde ciezo znalesc lepszego.
Jedenastka z Lewym i Busim za Ronaldo i Yaya wygralaby ze 3-1 hehe ;)
artykuł: Higuain do Bayernu, jeśli odejdzie Lewandowski
25.12.2015 05:23
Xarko najlepszym atakiem na swiecie jest tridente z Barcelony (wystarczy spojzec na liczby tych pilkarzy [bramki asysty] lub na finalowa trojke FIFA) ;) zespolem najlepszym jest Barcelona czego nie trzeba chyba w zaden sposob tlumaczyc bo tenze puchar zdobyli pare dni temu ;) moze przegapiles. Co do Higuaina niech wroci lepiej do Realu badz zostanie w Napoli co bedzie oznaczac ze Lewy zdobedzie jeszcze jakies puchary w swojej karierze ;)
artykuł: LM: Pary 1/8 finału
14.12.2015 13:24
Jesli ktos uwaza ze losowania sa ustawione to musi puknac sie w pozadnie w glowe :) ciekawe czy tez by tak gadali jakby ich ulubione druzyny trafily na teoretycznie slabszych od siebie ;)
artykuł: Poznaliśmy grupy Euro 2016!
12.12.2015 19:50
WhiteRed pamietaj ze mamy 16 druzyn awansujacych z 6 grup ;) nawet 1 pkt !! moze dac wyjscie z grupy ,zwazywszy na to ze mamy (pierwszy mecz i to tez plusik) Irlandie Polnocna w grupie ja daje naszym 80% szans na awans ,chocby z 3 miejsca ,lecz celuje w pierwsze dwa hehe ;)
artykuł: LM: Chelsea vs FC Porto
09.12.2015 19:11
Mysle ,ze Porto tu wygra ,bohaterem meczu bedzie Casillas ,ktory sie odegra na Mourinho i go \"zwolni\" :) taka historyjka mi sie marzy hehe
artykuł: Valencia vs Barcelona
05.12.2015 05:05
0-5 na lajcie :)
artykuł: Suarez: Nawet fortuna nie przekona mnie do odejścia z Barcy
04.12.2015 11:23
Hindy oczywiscie ze nie fortuna bo znacznie wieksza dostalby w innych klubikach ;) przekonal go najlepszy klub na swiecie w miescie ,w ktorym marzyl grac i mieszkac od bardzo dawna ,a jago zona mieszka tam od dziecka. Wiec nie trzeba bylo go tak naprawde przekonywac ;)
artykuł: Ronaldo, Messi i Neymar walczą o Złotą Piłkę
30.11.2015 16:03
No coz, nie wcisnal bym to Crisa chocbym chcial hehe nawet gdyby strzelil jeszcze 50 bramek w tym roku (20% z karnych 60% na pustaka) to jego ostatni rok w najlepszej trojce zdecydowanie.
Agon mieli bardzo podobne, ale to nie wiele zmienia skoro Neymar (byl) jest odrobinke lecz jednak lepszy ;)
artykuł: Barcelona vs Sociedad
28.11.2015 11:07
5-0 ;)
artykuł: Cristiano: Uważam, że Messi wygra Złotą Piłkę
13.11.2015 13:32
Powtorze sie :) Ronaldo nie zasluguje na pierwsza trojke i tyle.
artykuł: Casemiro: Ronaldo będzie wielki w El Clasico
09.11.2015 15:10
\"Cristiano jest w bardzo dobrej formie... Jest najlepszy na swiecie\" - zenada.
artykuł: Simeone w Chelsea, a Mourinho w Atletico?
08.11.2015 18:47
Mourinho niech wroci do Porto na te pare lat bo nic mu juz nie pozostalo ;)
artykuł: Sevilla vs Real M.
08.11.2015 18:41
Przewiduje 2-1 Krychowiak ostatni ;)
artykuł: Ronaldo: Nie dbam o to, czy Messi wygra Złotą Piłkę
04.11.2015 20:06
Man Utd - rekordowo Messi zdobedzie piata zlota pilke ;) fakt
artykuł: LM: Barcelona vs BATE
03.11.2015 23:22
5-0
artykuł: Ronaldo: Nie dbam o to, czy Messi wygra Złotą Piłkę
03.11.2015 21:00
Rekordowo Ronaldo wypadnie z najlepszej trojki :P (calkiem zasluzenie)
artykuł: LM: Real vs PSG
03.11.2015 19:15
No coz, mecz bedzie okropnie nudny jesli bedzie sie dlugo utrzymywal remis, badz Real strzeli pierwsz, moze nawet nudniejszy niz w Paryzu :/ (chodzi oczywiscie o sytuacje podbramkowe, bramki i takie tam \"fajerwerki\")
Jedyne co moze nas uratowac, to to ze Paryzanie strzela pierwsi i na to wlasnie licze ;) pozdro
artykuł: Wraca temat transferu Bale'a do Man Utd
01.11.2015 15:02
Haha chlop nie jest wart 40 mln. Chyba ,ze w lidze angielskiej zacznie grac tak jak gral przed wyjazdem z wysp.
artykuł: Zidane: Ronaldo i Bale nie są na sprzedaż
30.10.2015 11:23
Moze i nie sa na sprzedaz ,ale ani Bale nie jest w czolowce najlepszych pilkarzy ,ani Ronaldo nie jest najlepszy. Co tan Zidane nacpal sie? Myslalem ze to madrzejszy facio ;) pozdr

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.